Ślązaki - kącik oddanych miłośników rasy :)

z tego co jest mi wiadomo Front nie wyrobił czasu w kłusie
w sprawie koni rasy śląskiej jestem zielona potrzebuje informacji na temat bonitacji oraz próby dzielności ogierów śląskich
To może zacznij od programu hodowli koni rasy śląskiej:
http://pzhk.pl/wp-content/uploads/pr_hodow_slas.pdf

Zmiany do stacjonarnej próby dzielności ogierów rasy śl 2012:
http://pzhk.pl/blog/2012/10/08/zmiany-do-stacjonarnej-proby-dzielnosci-ogierow-rasy-sl/

Regulamin próby dzielności klaczy i ogierów rasy śląskiej 2013:
http://pzhk.pl/blog/2013/04/22/regulamin-proby-dzielnosci-klaczy-i-ogierow-rasy-slaskiej-2013/
Dziękuje  😀
Ogólnie to nie ma lepszej rasy 🙂 🙂
AleksandraAlicja   Naturalny pingwin w kowbojkach ;-)
18 listopada 2013 17:02
Luksus (Santiago-Łubnica po Harcer) teraz:

i dwa lata temu, zaraz po zakładzie:

oraz Dekoder (Lokan-Defilada po Palant)- absolwent tegorocznego ZT:
Ogólnie to nie ma lepszej rasy 🙂 🙂
  Jednak sa lepsze rasy🙂
A gdzie Dekoder stoi ???Bardzo ciekawy
AleksandraAlicja   Naturalny pingwin w kowbojkach ;-)
21 listopada 2013 08:33
powiat wodzisławski, Śląsk. Dekoder fajny, ale na razie słabo się rusza- albo idzie jak sierota, albo się jara, stawia ogon w górę i capluje. Zobaczymy na wiosnę, jak popracuje w zaprzęgu i pod siodłem, obędzie się z otoczeniem i wyjazdami, to może się trochę poprawi.
Spokojnie,młody ogier 🙂 troszke nabierze masy i bedzie git 🙂tylko szkoda,że ta kłoda słabsza...Czy ktoś wie jak prezentuje sie tegoroczny dzierzawa ogierow ??Rozdział był 27 listopada w Ksiązu.
Dave Pooll rozdział na sezon 2014 jest na stronie Książa 😉
3/4 ślązaka: Ojciec Denar ( Dywizjon - Korona ) matka Perełka po Lokaut
Jimmy, on taki duży, czy amazonka taka mała? 😀
No jest spory chłopak! 🙂
W zeszłym roku pożegnały się z tym światem ogiery Bulwar i Arenal.