sklepy internetowe

Odnosnie o hraniaczy zrozumialam, ze potem podniosla cene.

Sprawdz regulamin, w zaleznosci co maja napisane, czasem nie mozna wstawiac niedostepnych produktow na stronie
sei   . let's grow old together & die at the same time .
04 grudnia 2013 17:43
beznadziejni to są niektórzy klienci. szczególnie ci którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem. to taka ogólna konkluzja.
co do equishopu mają teraz małe zamieszanie, ponieważ szykują się na cavaliadę 😉
Dworcika, rękawiczki zimowe Jacson junior. Nabrałam się jak dziecko (że drugi raz) bo miałam Jacsony i były suuper (to musiałam zgubić, wrr). Ciekawe, że ciągu roku zdążyli cenę zmienić 🙂 (na wyższą) - wyrzucić z oferty już nie. Może to drobiazg i może zabawne, ale mnie trafia - godziny spędzam na poszukiwaniach (mają być z tinsulate w środku, nie neoprenowe, nie CZARNE 🙂, i nie za 200pln 🙂, już nawet pożądany wysoki mankiet odpuściłam - i ciągle zonk.
Mam do wyboru - coś czego NIE MA, albo coś co zostanie sprowadzone... na wiosnę? Bawię się tak od końca września 🙂
Finito. Dziś kupiłam w chińskim rękawiczki za 10 pln. Zimę powinny przetrzymać.
sei - ale to chyba w interesie sklepu być "nie beznadziejnym".
Zamawiałam dzisiaj w sklepie Amigo - telefonicznie, młoda Pani przyjęła zamówienie - po 10 minutach telefon, dzwoni pracująca dłużej inna Pani z Amigo - przeprasza, że rozmiaru ochraniaczy jaki zamówiłam nie ma - jest mniejszy. Nie było problemu ze zmierzeniem ochraniaczy żebym widziała czy się na nie zdecydować czy nie. Mogli przecież wcale nie wysłać lub olać...
sei   . let's grow old together & die at the same time .
04 grudnia 2013 20:23
nie o to chodzi 😉 jasne, że dobre relacje z klientem są w interesie sklepu.
po prostu ton wypowiedzi effqi doprowadził mnie do białej gorączki.


Co ma regulamin dostępny na stronie do tego czy wolno wystawiać produkty niedostępne? W regulaminie można sobie napisać co się chce- liczy się tylko i wyłącznie ogólnie obowiązujące prawo polskie. Przecież każdy może napisać sobie w regulaminie " wysyłamy kupę w kartonie zamiast pełnowartościowego towaru" albo "nie przyjmujemy zwrotów"... tylko co z tego skoro ustawodawca tego nie akceptuje i jest to niezgodne z prawem? Co do produktów niedostępnych- tak każdy może wystawiać produkty "na zamówienie" z terminem oczekiwania. Jeśli sklep nie jest w stanie dostarczyć towaru powinien w ciągu 30 dni poinformować o tym klienta i zwrócić na konto należność o ile została taka uiszczona. Ot polskie prawo. Naprawdę nie jest tak że te 90% polskich sklepów internetowych (nie tylko w branży jeździeckiej) które sprowadzają dla klientów produkty "na zamówienie" działa nielegalnie. To jest jak najbardziej dopuszczone, prawidłowe, zgodne z prawem itp itd.
halo, hmm... to wiocha :/ Konik już nie ściąga produktów Jacsona, więc lipa. Ale jak na stronie było i po pierwszym zamówieniu nadal nie zniknęło, to niefajnie.

sei, nie tylko Equishop szykuje się na Cavaliadę... Od nas już praktycznie wszystko pojechało, w międzyczasie realizowaliśmy kilka sporych zamówień. Były odbierane telefony, odpisywaliśmy na maile. A pojechało duuuużo i część jeszcze zabieramy jutro.
Problem w tym, że w Equishopie już ze 2 miesiące temu miałam problem z komunikacją.
sei   . let's grow old together & die at the same time .
04 grudnia 2013 21:53
w equishopie jest głównie problem z kontaktem mailowym. to prawda. ale telefonicznie jeszcze nie miałam problemów.
zawsze trafiam na tą samą akurat osobę, ale nie mam jej nic do zarzucenia. miła, rzeczowa 🙂

tutaj chodzi o to, że zamówione zostały produkty, których nie mieli.
i mają prawo ich nie mieć. czyt. wyprzedały się, skończyła się produkcja, braki magazynowe u producenta cokolwiek.
ale jest oburzenie, że dostało się taką informację, ponieważ jest przypuszczenie błędnej ceny produktu i ktoś chciał to świadomie wykorzystać.
nie rozumiem ludzi - naprawdę. kiedyś była na equishopie promocja. spora jak to u nich bywa. dzwoniłam i upewniałam się co do ceny. zwyczajnie nie chciałabym się znaleźć w sytuacji, gdzie naciągam ten czy jakikolwiek inny sklep, a wyższa kwota była poza moim zasięgiem. ja to jestem jednak głupia  🙄 trzeba zawsze 'naklikać' jak najwięcej, a później się kłócić przecież. do boju polsko! iiiha!  🏇
Ogromny plus dla Equishopu - po raz kolejny 🙂
Czy ktoś kupował w http://www.sklep-mustang.pl/pl/? Chciałam coś u nich zamówić, ale telefon podany na stronie nie działa, więc troche się obawiam.
Katasia może jeszcze śpią? Nie każdy wstaje skoro świt...
Katasia Mustang jest czynny od 10.30-19.00.
no tak, zapomniałam napisać, że dzwoniłam wczoraj  ok 14/15 🤣
Jets jeszcze opcja, że mieli natłok klientów (z tego co wiem mustang to również sklep stacjonarny)
W takiej sytuacji często nie ma możliwości odebrania telefonu...
Gaga - nie chodzi o to, ze nie odbierali, telefon nie działa w ogóle - miły pan w słuchawce informuje mnie, że  numer abonenta jest niedostępny, dlatego pytam czy ktoś coś u nich ostatnio kupował, może mają nowy numer, którego nie zmienili na stronie, a może sklep już nie funkcjonuje? Na pytanie o produkt wysłane przez formularz też nie dostałam odpowiedzi, choć tu akurat mogą mieć po prostu poślizg.
aniapa   Niedobre zwierzę wierzchowe nieznanego gatunku.
05 grudnia 2013 08:19
Katasia Mustang jest czynny od 10.30-19.00.


To chyba warszawski Mustang? O ten: http://www.sprzetjezdziecki.com/

Ten, który wstawiła Katasia, jest z Oławy.
wielki plus dla sklepu BRUGE - nie było jeszcze chyba tutaj opinii na temat tego sklepu. Bardzo miły i rzeczowy kontakt, rzecz której szukałam w wielu różnych sklepach okazała się dostępna od ręki tylko w BRUGE. W dodatku zamówienie złożyłam wczoraj o godz. 14.00 a otrzmyałam dzisiaj o 9.00. Polecam :kwiatek:
aniapa oj, faktycznie. Sorry :kwiatek:
Mustang z Oławy odpisuje mailowo - też wystawiają na Allegro, więc tam też można się skontaktować.
Czy Ktoś z Was kupował już coś w http://www.orchardequestrian.com/ ?
Zamówiłam i teraz mam pietra, czy dobrze zrobiłam...  😕
Livia   ...z innego świata
05 grudnia 2013 11:29
Mega plus dla Amigo za bardzo miły kontakt, niespodziewaną zniżkę i szybką wysyłkę :kwiatek:
Chciałam dodać mega + dla sklepu  Bergo. Bardzo miły kontakt, paczka jest na czas i korzystnie dla mnie była rozwiązana sprawa uszkodzonej paczki :kwiatek:  To będzie mój ulubiony sklep 😀
Ja tam nigdy nie miałąm problemów z Equishopem. Ani z reazlizacją zamówień ani z kontaktem.

Acz nic nie przebije mojego ulubionego sklepu, czyli warszawskiego Mustanga. Kontakt wręcz zadziwiający, bo zdarza sie, że wysyłam im maila z zapytaniem, a jakieś 10 minut później mam telefon z pełną informacją. Realizacja też super. A jak chcę coś ściągnąć to zawsze do nich uderzam, bo są chyba w stanie w rozsądnym terminie ściągnąć cokolwiek sobie wymyślę z marek, które prowadzą. Jeśli to cos gdzies na jakims magazynie np. w Niemczech istnieje, to na pewno sprawnie do mnie trafi.

A tak na marginesie to serio zadziwia mnie to polowanie na pomyłki sklepów. A ja głupia przez tydzień upominałam się o numery konta żebym mogła przelać kasę, bo sklep sie machnął i wysłał mi towar za 2 tys. zł tak "o". Ani za pobraniem, ani za wpłata na konto, bo żadnych numerów mi nie wysłał. Cóż..... dostałam potem sto tysięcy podziękowań od osoby, która się pomyliła przy moim zamówieniu i jakies tam gratisy.
mega plus dla mksklep.pl, błyskawiczna przesyłka i super zapakowana  🤣
Duży plus dla sklepu pasi-konik. Zamówiłam nachrapnik hanowerski, czas oczekiwania był do 14 dni a mam go już dziś u siebie (zamówienie złożyłam w poniedziałek 🙂
Plus dla Caball 🙂
Duży plus dla sklepu pasi-konik. Zamówiłam nachrapnik hanowerski, czas oczekiwania był do 14 dni a mam go już dziś u siebie (zamówienie złożyłam w poniedziałek 🙂


u mnie podobna sytuacja- zamówiłam w poniedziałek, ale dziś wyszło.

redhorse- co to było: kurier czy poczta?( darmowa wysyłka, no nie?)
Ode mnie z małym opóźnieniem ogromne plusy dla Yard Equites i Animalii 🙂
Ode mnie też plus dla Caball  😀
duże plusy dla:

equi point
yard.equites
pasi konika

Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się