sklepy internetowe
Odnosnie o hraniaczy zrozumialam, ze potem podniosla cene.
Sprawdz regulamin, w zaleznosci co maja napisane, czasem nie mozna wstawiac niedostepnych produktow na stronie
beznadziejni to są niektórzy klienci. szczególnie ci którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem. to taka ogólna konkluzja.
co do equishopu mają teraz małe zamieszanie, ponieważ szykują się na cavaliadę 😉
Dworcika, rękawiczki zimowe Jacson junior. Nabrałam się jak dziecko (że drugi raz) bo miałam Jacsony i były suuper (to musiałam zgubić, wrr). Ciekawe, że ciągu roku zdążyli cenę zmienić 🙂 (na wyższą) - wyrzucić z oferty już nie. Może to drobiazg i może zabawne, ale mnie trafia - godziny spędzam na poszukiwaniach (mają być z tinsulate w środku, nie neoprenowe, nie CZARNE 🙂, i nie za 200pln 🙂, już nawet pożądany wysoki mankiet odpuściłam - i ciągle zonk.
Mam do wyboru - coś czego NIE MA, albo coś co zostanie sprowadzone... na wiosnę? Bawię się tak od końca września 🙂
Finito. Dziś kupiłam w chińskim rękawiczki za 10 pln. Zimę powinny przetrzymać.
sei - ale to chyba w interesie sklepu być "nie beznadziejnym".
Zamawiałam dzisiaj w sklepie Amigo - telefonicznie, młoda Pani przyjęła zamówienie - po 10 minutach telefon, dzwoni pracująca dłużej inna Pani z Amigo - przeprasza, że rozmiaru ochraniaczy jaki zamówiłam nie ma - jest mniejszy. Nie było problemu ze zmierzeniem ochraniaczy żebym widziała czy się na nie zdecydować czy nie. Mogli przecież wcale nie wysłać lub olać...
nie o to chodzi 😉 jasne, że dobre relacje z klientem są w interesie sklepu.
po prostu ton wypowiedzi effqi doprowadził mnie do białej gorączki.
Co ma regulamin dostępny na stronie do tego czy wolno wystawiać produkty niedostępne? W regulaminie można sobie napisać co się chce- liczy się tylko i wyłącznie ogólnie obowiązujące prawo polskie. Przecież każdy może napisać sobie w regulaminie " wysyłamy kupę w kartonie zamiast pełnowartościowego towaru" albo "nie przyjmujemy zwrotów"... tylko co z tego skoro ustawodawca tego nie akceptuje i jest to niezgodne z prawem? Co do produktów niedostępnych- tak każdy może wystawiać produkty "na zamówienie" z terminem oczekiwania. Jeśli sklep nie jest w stanie dostarczyć towaru powinien w ciągu 30 dni poinformować o tym klienta i zwrócić na konto należność o ile została taka uiszczona. Ot polskie prawo. Naprawdę nie jest tak że te 90% polskich sklepów internetowych (nie tylko w branży jeździeckiej) które sprowadzają dla klientów produkty "na zamówienie" działa nielegalnie. To jest jak najbardziej dopuszczone, prawidłowe, zgodne z prawem itp itd.
halo, hmm... to wiocha :/ Konik już nie ściąga produktów Jacsona, więc lipa. Ale jak na stronie było i po pierwszym zamówieniu nadal nie zniknęło, to niefajnie.
sei, nie tylko Equishop szykuje się na Cavaliadę... Od nas już praktycznie wszystko pojechało, w międzyczasie realizowaliśmy kilka sporych zamówień. Były odbierane telefony, odpisywaliśmy na maile. A pojechało duuuużo i część jeszcze zabieramy jutro.
Problem w tym, że w Equishopie już ze 2 miesiące temu miałam problem z komunikacją.
w equishopie jest głównie problem z kontaktem mailowym. to prawda. ale telefonicznie jeszcze nie miałam problemów.
zawsze trafiam na tą samą akurat osobę, ale nie mam jej nic do zarzucenia. miła, rzeczowa 🙂
tutaj chodzi o to, że zamówione zostały produkty, których nie mieli.
i mają prawo ich nie mieć. czyt. wyprzedały się, skończyła się produkcja, braki magazynowe u producenta cokolwiek.
ale jest oburzenie, że dostało się taką informację, ponieważ jest przypuszczenie błędnej ceny produktu i ktoś chciał to świadomie wykorzystać.
nie rozumiem ludzi - naprawdę. kiedyś była na equishopie promocja. spora jak to u nich bywa. dzwoniłam i upewniałam się co do ceny. zwyczajnie nie chciałabym się znaleźć w sytuacji, gdzie naciągam ten czy jakikolwiek inny sklep, a wyższa kwota była poza moim zasięgiem. ja to jestem jednak głupia 🙄 trzeba zawsze 'naklikać' jak najwięcej, a później się kłócić przecież. do boju polsko! iiiha! 🏇
Ogromny plus dla Equishopu - po raz kolejny 🙂
Czy ktoś kupował w
http://www.sklep-mustang.pl/pl/? Chciałam coś u nich zamówić, ale telefon podany na stronie nie działa, więc troche się obawiam.
Katasia może jeszcze śpią? Nie każdy wstaje skoro świt...
Katasia Mustang jest czynny od 10.30-19.00.
no tak, zapomniałam napisać, że dzwoniłam wczoraj ok 14/15 🤣
Jets jeszcze opcja, że mieli natłok klientów (z tego co wiem mustang to również sklep stacjonarny)
W takiej sytuacji często nie ma możliwości odebrania telefonu...
Gaga - nie chodzi o to, ze nie odbierali, telefon nie działa w ogóle - miły pan w słuchawce informuje mnie, że numer abonenta jest niedostępny, dlatego pytam czy ktoś coś u nich ostatnio kupował, może mają nowy numer, którego nie zmienili na stronie, a może sklep już nie funkcjonuje? Na pytanie o produkt wysłane przez formularz też nie dostałam odpowiedzi, choć tu akurat mogą mieć po prostu poślizg.
Katasia Mustang jest czynny od 10.30-19.00.
To chyba warszawski Mustang? O ten:
http://www.sprzetjezdziecki.com/Ten, który wstawiła Katasia, jest z Oławy.
wielki plus dla sklepu BRUGE - nie było jeszcze chyba tutaj opinii na temat tego sklepu. Bardzo miły i rzeczowy kontakt, rzecz której szukałam w wielu różnych sklepach okazała się dostępna od ręki tylko w BRUGE. W dodatku zamówienie złożyłam wczoraj o godz. 14.00 a otrzmyałam dzisiaj o 9.00. Polecam :kwiatek:
aniapa oj, faktycznie. Sorry :kwiatek:
Mustang z Oławy odpisuje mailowo - też wystawiają na Allegro, więc tam też można się skontaktować.
Czy Ktoś z Was kupował już coś w
http://www.orchardequestrian.com/ ?
Zamówiłam i teraz mam pietra, czy dobrze zrobiłam... 😕
Mega plus dla Amigo za bardzo miły kontakt, niespodziewaną zniżkę i szybką wysyłkę :kwiatek:
Chciałam dodać mega + dla sklepu Bergo. Bardzo miły kontakt, paczka jest na czas i korzystnie dla mnie była rozwiązana sprawa uszkodzonej paczki :kwiatek: To będzie mój ulubiony sklep 😀
Ja tam nigdy nie miałąm problemów z Equishopem. Ani z reazlizacją zamówień ani z kontaktem.
Acz nic nie przebije mojego ulubionego sklepu, czyli warszawskiego Mustanga. Kontakt wręcz zadziwiający, bo zdarza sie, że wysyłam im maila z zapytaniem, a jakieś 10 minut później mam telefon z pełną informacją. Realizacja też super. A jak chcę coś ściągnąć to zawsze do nich uderzam, bo są chyba w stanie w rozsądnym terminie ściągnąć cokolwiek sobie wymyślę z marek, które prowadzą. Jeśli to cos gdzies na jakims magazynie np. w Niemczech istnieje, to na pewno sprawnie do mnie trafi.
A tak na marginesie to serio zadziwia mnie to polowanie na pomyłki sklepów. A ja głupia przez tydzień upominałam się o numery konta żebym mogła przelać kasę, bo sklep sie machnął i wysłał mi towar za 2 tys. zł tak "o". Ani za pobraniem, ani za wpłata na konto, bo żadnych numerów mi nie wysłał. Cóż..... dostałam potem sto tysięcy podziękowań od osoby, która się pomyliła przy moim zamówieniu i jakies tam gratisy.
mega plus dla mksklep.pl, błyskawiczna przesyłka i super zapakowana 🤣
Duży plus dla sklepu pasi-konik. Zamówiłam nachrapnik hanowerski, czas oczekiwania był do 14 dni a mam go już dziś u siebie (zamówienie złożyłam w poniedziałek 🙂
Duży plus dla sklepu pasi-konik. Zamówiłam nachrapnik hanowerski, czas oczekiwania był do 14 dni a mam go już dziś u siebie (zamówienie złożyłam w poniedziałek 🙂
u mnie podobna sytuacja- zamówiłam w poniedziałek, ale dziś wyszło.
redhorse- co to było: kurier czy poczta?( darmowa wysyłka, no nie?)
Ode mnie z małym opóźnieniem ogromne plusy dla Yard Equites i Animalii 🙂
Ode mnie też plus dla Caball 😀
duże plusy dla:
equi point
yard.equites
pasi konika