Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

julka177,  czy kon w Twoim avatarze nazywa sie moze Radora??
Nie, nazywa się Granda 😀 bardzo mi się spodobała na obozie i robiłam jej mnóstwo zdjęć, niestety jest prywatna.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
24 grudnia 2013 09:12
Chyba że tak, nie znam się zupełnie na nazewnictwie w tej dziedzinie. Zmyliło mnie to, że wszystkich których znam i którzy podają się za wegetarian jedzą ryby jak szaleni na okrągło.


No to nie są wegetarianami  😉 (nie wiem czemu teraz jest taki lans na bycie wege, przy ludziach nie tknie a w domu wsuwa mięso  🙄 ).
Wlasnie niedawno ogladalam jakis odcinek "Ugotowanych", gdzie jednym z uczestnikow byl wegetarianin i dostawal rybe na obiad. Wtf?! Przeciez ryba to tez mieso 🤔wirek:
Bo są różne odmiany wegetarianizmu. 😉
Ten o którym Ty mówisz to semiwegetarianizm, który dopuszcza spożycie ryb, niektóre źródła mówią też, że drobiu czyli ogólnie mięsa ,,białego".
Najpopularniejszą formą, którą wszyscy znają to laktoowowegetarianizm, czyli bez mięsa, ale spożywa się produkty pochodzenia zwierzęcego.
Jest też kilka innych mniej popularnych rodzajów związanych ze spożywaniem jajek, bądź też nie, ogólnie produktów odzwierzęcych, zależnie od odmiany i przekonań 😉


Wtf?! Przeciez ryba to tez mieso 🤔wirek:


Tak w ramach ciekawostki, przypomniało mi się, że w którymś tam wieku ( już nie pamiętam) jadło się ogony bobrów jako potrawę postną. Uważano, że skoro ryba ma łuski i jest traktowana jako postna, bóbr też ma łuski na ogonie, więc też jest postny. 😉
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
24 grudnia 2013 10:44
Semiwegetarianizm  🙄 A semiciąża też jest? Trochę jestem w ciąży a trochę nie? Moim zdaniem to żałosne.
Smarcik, lubie to! 😉