e-papieros

Czy ktoś z was posiada milda quick magnetic? Słyszałam że można samemu aplikować liquidy do zużytych końcówek wymiennych, ale nie bardzo wiem jak i mogę znaleźć żadnej instrukcji.  Ktoś może coś wie?
aquamaryna,  z tego co widzę to są zwykłe kartomizery watkowe. jesli tak to, wystarczy zdjąć gumkę zabezpieczajaca, opcjonalnie jeszce silikonowy kapturek i zalać watkę liquidem. wsio.
Dzięki  🙂 Nie znam się na tym za bardzo, ale będę próbować.


moje, moje, moooje!
Kraken na dual coil, mesh. obie grzałki łącznie około 0,5 ohm 😉 mod mech. Caravela plus drip tip caravela. SS. przycisk mosiądz. love!
Dziewczyny palące e-papierosy:

Czy macie kontrolę ile nikotyny przyjmujecie do swojego organizmu?
Zauważyłam, że ludzie palący e-papierosa po pewnym czasie co chwila sobie "pykają".
Ja tylko czasem, wieczorem pykam.
Nie potrzebuje ktoś liquidów 0 i 6 mg nikotyny? (PW jakby co).
Thymos, przedawkowanie nikotyny jest bardzo bardzo łatwe do zauważenia. zawroty głowy dadzą o sobie znać wcześniej niż cokolwiek się organizmowi stanie. a dwa... zależy od sprzętu. na zwykłym  parowniku na sznurek i spinnerze z regulacją napięcia mogłam palić 12mg. na meshu dual coil dusi mnie 6 mg. więc sama kręcę sobie coś około 2/3 mg maksymalnie. więc zależnie od sprzętu ilość nikotyny w organiźmie bedzie różna. niektórzy (jak ja) wolą palić słabsze a częściej, a niektórzy walą 24mg buch na godzinę.

Julie,  co masz dobrego 🙂 ?

jakby ktoś chciał to mogę mu za koszt produkcji uważyć szarlotkę, szarlotkę z cynamonem, cynamon (jak taka czerwona guma do żucia), ciastko cynamonowe, czekoladę, orzecha laskowego albo... czekoladę z orzechem laskowym 😉
na dniach dojdą mi nowe aro. będą pierniki, ciastka korzenne i wariacje nugatowo-marcepanowo-migdałowe.

może ktoś ma ochotę? na ten moment mam zerówki.
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
21 listopada 2016 14:37
Może jestem tępa w wyszukiwanie, ale czy znacie może IQOS i HEETS od Philip Morris?