Zdjęcia z wypadów w teren. Reaktywacja tematu!

Cricetidae, Moja trenerka mówiła, że fajnie w terenie porobić jakieś wygięcia itp, bo koń ma ruch do przodu. Ja jednak jak jeżdżę sama, już w innej stajni niestety, to daje pełny luz, teren to ma być odpoczynek od pracy dla nas 😉
dairoxroxi, jaka genialna ścieżka!!! galopowałabym 😉
harja Jest cudowna i ciągnie się przez jakieś 3km ! Chociaż najlepiej spisuje się podczas sesji 😀


Na zdjęciu wałach Enduro, Pani fotograf Cecylia Łęszczak
dairoxroxi ojjj chciało by się po tej drodze pogalopować 🙂 piękna na zdjęcia 🙂
@Derby przepraszam, że nie do tematu ale strasznie spodobał mi się Twój halter. Mogę wiedzieć gdzie taki kupić,bo przydałby się mi na właśnie takie wypady,biorąc pod uwagę to, że mam jeden zmasakrowany haha.  (jestem zielona na forum)  😡
derby   "Pamiętajcie, tylko spokój Was uratuje."
09 marca 2014 20:51

Katharina Anill22 Dzięki wielkie, ja uwielbiam wracać do tych filmów na poprawę humoru🙂


Naturalsowa u P.Podkowy🙂


fialar zabawa z puszką była przezabawna, małpa się nad nią zatrzymała (jakby się spłoszyła) po czym zgniotła ją- ja już myślałam, że chce ją zjeść
i do zabawy dołączyła Bambi pomocnik do molestowania puszki. Co w tych końskich głowach siedzi to ja czasami nie wiem🙂
ChingisChan   Always a step ahead! :)
09 marca 2014 21:13
Ja się dzisiaj wybrałam na spacer do lasu. Zaliczyłam mnóstwo górek i wyschnięte bagno, w liczbie jeden 😁. Byłam dumna z konia bo nawet się wyluzował, nie gnał do do kompana, no i ogólnie był cacy 😀. Kocham nowe miejsce, mam nadzieję, że w wakacje zjeżdżę przynajmniej połowę parku. (No i wyczaję łosia 😜.)
Dworcika   Fantasmagoria
09 marca 2014 22:05
Wróciłam na łono natury 🙂

Baletnica


I wygibajło


Na drugim się wgapiamy w ziemię, bo szła biedronka 😉 Jak się dobrze przypatrzycie to zobaczycie 😁
Dworcika, gdzie to? 😀
Dworcika   Fantasmagoria
10 marca 2014 07:33
Okolice Unisławia 🙂
Livia   ...z innego świata
10 marca 2014 09:59