Kto/co mnie wkurza na re-Volcie? Reaktywacja ;)

a ja jestem zdania, że dojrzały mądry człowiek nigdy nie będzie się zniżał do takiego poziomu.
szalonakobyła, myśleć o każdym nauczycielu mogę co chcę, ważne że odnoszę się do niego z szacunkiem. I jestem też zdania, że nauczyciel również powinien być mądrym i dojrzałym człowiekiem, dawać przykład i nie powinien zniżać się do poziomu "udupiania" oraz nazywania "tępakiem" itp. wprost.
Facella   Dawna re-volto wróć!
07 kwietnia 2014 19:54
Zgodzę się z Libeerte. Do nauczycieli odnoszę się z szacunkiem, nawet większym, niż niektórzy z nich zasługują. Ale to, co sobie o nich myślę, to inna rzecz. I nie będę się pozytywnie wypowiadać o osobie, która na to zupełnie nie zasługuje. Nie zamierzam niczego udawać.
Cierpliwie znoszę takie teksty, mimo że strasznie mnie bulwersują, dopóki nie są skierowane bezpośrednio do mnie (bo wyzwisk skierowanych do całej klasy nawet już nie słucham). Ciekawa jestem, kto się tu bardziej zniża - ja, myśląc sobie to, co myślę, ale nauczycielowi tego nie okazując i wciąż odnoszę się do niego z szacunkiem, mimo braku podstaw ku temu, czy nauczyciel, który zwraca się do ucznia per głąbie? Też jestem zdania, ze mądry człowiek nie zniży się do takiego poziomu, ale ja się odnoszę w tym przypadku do niektórych nauczycieli... I naprawdę, w takiej sytuacji nazwanie kogoś "babą" to jest nic, bo owa osoba zasługuje na naprawdę piękniejsze epitety... Być może szalonakobyła nigdy nikogo takiego nie musiała znosić przez 3 lata niemal dzień w dzień i nie rozumie sytuacji - tylko pozazdrościć.
Facella, mam nieodparte wrażenie, że na Ciebie uwziął się calutki bogu ducha winny świat..