Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

No Nelcia wczoraj na widok jogurtu na kolację zrobiła głośny sprzeciw, natomiast wydarła z lodówki czerwoną paprykę i schrupała pół.. Śledź jest pyszny przegryzany truskawką 😉
zduśka, popieram to co napisała Isabelle, . Ile nocy dasz radę biegać po schodach? Taki malec je kilka razy w ciągu nocy to mając go blisko nawet w półśnie nakarmisz. Kanapa Cię czeka kochana 😉

gwash, ja byłam dzieckiem niemlecznym. W czasach kartek na dodatek. Jadałam głównie kiełbachę i chleb 🙂😉
zduśka, można też tak:
😁

Ja jestem przeciwna "uczeniu" dziecka spania osobno na siłę. Jeśli dziecko się daje odkładać bez problemu, to ok. Ale jeśli protestuje, bo potrzebuje bliskości, to nie rozumiem czemu mu tej bliskości nie dać.
zduśka   Zbrodnia, kara, grzech. .. litr wina
14 kwietnia 2014 11:20
bera7 będę twarda  😀 jak spadnę to pewnie zostanę na kanapie  😁
Julie już to wcześniej widziałam haha .. z drugiej strony to dość wytrzymałe mają łóżeczko  😁
A ja po łóżeczko dzisiaj śle chłopa 😉 Rzucili w końcu do ikei te co chciałam, więc wolę kupić póki są. Wcześniej ich nie było pół roku.
zduśka   Zbrodnia, kara, grzech. .. litr wina
14 kwietnia 2014 11:58
Julie bo do wszystkiego trzeba podchodzić z głową  😉 i ja nie mam zamiaru na siłę dziecka w łóżeczku trzymać, jeżeli będzie chętnie w nim spało to luz a jak będzie jakiś problem to przecież nie będę małego na siłę tam trzymać  😉

equi a jakie wybrałaś łóżeczko ??
ja dostałam w spadku komodę z przewijakiem z Ikei i jest śliczna  😀
zduśka,  właśie rodzą się często teorie, że dziecko MUSI a przynajmniej POWINNO spać samo. nie ma co się koniecznie nastawiać na to, bo i często wygodniej i przyjemniej spać z dzieckiem.