konie fryzyjskie

Wow Sucha !!! ale Twój koń się zmienia widać dużo pracy rewelacja !!! Jaki ruch wow !!! i jaka już grzywa 🙂 drugie zdjęcie the best !
Reszta koni również piękna !!! Ja w takim razie też się pochwalę już nie moim ale po mojej klaczce Damirem .
Amarotsa fajny ten Mr. Jazz - ile ma lat?

konienasprzedaż22 Ładny ogierek, bezpośrednio z holenderskiej hodowli czy w Polsce wyszukany? Na zdjęciach wydaje się dośc krótki - nie macie przez to problemów z dopasowaniem siodła?

lenka1z Widać, że zadbaną grzywę ma Twój koniś - przerwą się nie przejmuj - można powiedzieć, że taki trend😉

Wrzucę jeszcze fotki naszego włochatego rekordzisty - w sumie już już nie naszego, bo sprzedany. Ale itak go uwielbiam!
Sucha - Faajny!

Anett - Ale Damir się zmienił, jaka maszyna i ta grzywa  😍

K2arola - 3,5 latek  😉
Amarotsa - koń marzenie.... Przecudny... Masz jakiś filmik w ruchu? Z przyjemnością obejrzę... k2arola, ogiera przywiozłam sama bezpośrednio z Holandii, nie znam się na fryzach, ten jest duży i mi pasuje... Z siodłem... hehe.. zsuwa mu się na samo przyrodzenie, muszę zakładać napierśnik... Wczoraj ogier został zbonitowany na 82 pkt w PZHK....
Filmik, może go trochu wydłuży, byle już nie na wysokość, hihihi....

Suchajuż pisałam ty chyba dajesz mu jakieś drożdże na porost włosia!!!

k2arolapięknie był owłosiony ten wasz fryziol

Anetttpiękny a grzywa rzeczywiście boska

konienasprzedaż22fajny i długi 😉 ja wole fryzy w starym typie 🙂 ale ten też zacny

a ja wstawiam szaleństwa mojego czarnego dziecioka 🙂
Od jakiegoś czasu tylko biotynę z sukcesu,
Ale jest na diecie niskobiałkowiej od ok miesiąca i ja widzę mega różnicę.