sklepy internetowe

Dworcika   Fantasmagoria
05 lipca 2014 07:23
xxagaxx, już po fakcie, bo dziewczyny skonkretyzowały 🙂 U nas już "wyszły", więc mogłam tylko producenta podać, bo nie rozglądałam się głębiej.
Milla, koń koleżanki (swoją drogą obecnej na RV) wpierdzielił taką lizawkę w moment. A to typ bardzo wybredny, który generalnie nie rusza wielu smakołyków.
eterowa   dawniej tyskakonik ;)
05 lipca 2014 13:59
Ktoś orientuje się gdzie znajdę fioletową derkę siatkową 135cm? :kwiatek:
chociaż lekki off (jest wątek o derkach) to tu dostaniesz fioletową:
http://www.animavet.pl/hkm-derka-siatkowa-sao-paolo.html
Czy ktoś z Was w ostatnim czasie robił może zakupy w tym sklepie konie.sklep? Próbuję się skontaktować telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu, niestety bezskutecznie...i nie wiem czy w ogóle zawracać sobie głowę tym głowę.  👀

edit. udało mi się skontaktować, także moje pytanie jest nieaktualne
czy ma ktoś zniżkę do equishopa?  :kwiatek: albo konik.com.pl 😀
Niedawno ktoś pytał o opinię sklepu Ridersi.pl. Zamawiałam ponad tydzień temu tylko smar do siodła i magic brush. Czekałam tydzień na realizację zamówienia, a kurier zostawił moją paczkę w jakimś sklepie ze sprzętem AGD, ponieważ nie było mnie w domu kiedy przyjechał. Nie jestem zadowolona, bo to dodatkowy kłopot żeby dojeżdżać i szukać sklepu no i czas realizacji też był długi..
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
07 lipca 2014 22:20
oli330, akurat zachowanie kuriera to nie wina sklepu... Czy przy zamawianych przedmiotach był podany czas realizacji??

edit:  sama sprawdziłam - czepianie się sklepu, że zrealizował zamówienie w czasie, który jest wyraźnie podany przy przedmiocie to już, serio, total. Przy magicznych szczotkach jest podany czas realizacji 7 dni, przesyłkę dostałaś po tygodniu- o co chodzi???
generalnie chodzi o to, że sklep ponosi winę za wszystko.
Za głupiego kuriera też.
A przecież można (należy wręcz) powiadomić sklep o akcji z kurierem.
Kliknąć w maila do firmy kurierskiej i napisać kilka słów skargi. Sklep pewnie zrobi to samo.
Kolesia po kilku takich skargach wywalą i przyjmą następnego.
To od nas klientów zależy funkcjonowanie kurierów.
Zamiast klepać skargę na sklep na Revolcie, lepiej naklepać bezpośrednio do firmy kurierskiej.

Swoją drogą zawsze mnie dziwi, że ludziska zamawiają przesyłką kurierską a potem nie ma ich w domu.
Bo byli w pracy. Zapominają, że ich godziny pracy to najczęściej godziny pracy kuriera.
Nie lepiej przesyłkę zamówić na adres gdzie się pracuje ? Albo do sąsiadki emerytki co cały dzień w domu siedzi ?
Albo pocztą, bo przecież po pracy można ją odebrać osobiście.

Tak przy okazji - kiedyś sprzedałam cosik na Alledrogo.
Pani poprosiła o wysyłkę pocztą i jednocześnie poprosiła, żeby listonosz dostaczył przesyłkę po godzinie 18 bo ona dopiero o 18 wraca do domu.  🙇
Ludziom się w pupach poprzewracało.
szemrana, pracuję w firmie o podwyższonym ryzyku. Aby wejść do środka trzeba dostać "pół miliona" przepustek, paczki są prześwietlane itd itp... nie mogę ot tak sobie wyjśc z biura o każdej porze - szczególnie, że do bramy (gdyby kurier miał czekać) mam dobre 2 km... poza tym zamawiając np. paszę - byłabym ugotowana - co z tą paszą zrobić pod bramą? Do auta daleko, do biura też...
Po pracy jadę do stajni, w domu jestem wieczorem. Nie mam sąsiadki emerytki... W stajni w żniwa pusto. No i klops. Jak tu zamawiać?

A jednak mi się udaje. I kurierzy dowożą w różne miejsca po południu - z reguły bez problemu

Inna sprawa: w sklepie / na aukcji mam opcję wysyłki kurierem. Pracuję. Czyli mam nie zamawiać nic z netu, bo nie ma mnie w domu w godzinach pracy??  🤔 no bez jaj

Listonosz (paczkonosz? 😉) zawsze dzwoni, kurierzy często też - jakoś sobie radzimy bo obu stronom zależy na dostarczeniu (odebraniu) paczek, pomimo że pracuję... Gdyby kurier zostawił paczkę goeśtam nie powiadamając mnie o ty - z pewnością poszłaby na niego skarga...
+ dla sklepu horse.shop.pl - Co prawda ok miesiąc-dwa miesiące temu zamówiłam u nich rzecz, której nie mieli na stanie ,  ale cały czas kontakt był bardzo dobry. Po tak długim czasie, kiedy znudziło mi się czekać na sprzęt który nie wyszedł od producenta, poprosiłam o zwrot pieniędzy ( Pan na samym początku sam zaproponował mi w razie czego taką opcję) i dostałam je kilka godzin później. Także polecam, ponieważ jest to uczciwy sklep.
Wyraziłam swoją opinię o sklepie i mam do tego prawo. Jeśli komuś pasuje polityka tego sklepu to przecież nie zabraniam zakupów.
Gaga - ale oczywiście, że 99/100 kurierów to porządni pracownicy, którzy dobrze pracują. Im naprawdę zależy.
Ja piszę, że zamiast wystawiać minusa sklepowi na forum lepiej nasmarować maila do firmy kurierskiej oraz informację do sklepu o zaistniałej sytuacji.

oli330 - tak, masz prawo. Tylko, że to bezproduktywne bicie piany jest.
Ktoś z was aktualnie zrobił zakupy lub niedawno w equi-point? Dzwoniłam mówiąc, że zależy mi na czasie, Pani kazała zrobić zamówienie i napisać e-maila. Napisałam, 4 lipca, dziś 8 nie dostałam odpowiedzi, telefonu nie odbierają. Nie mam pojęcia co się dzieje.
Natomiast wielki + dla sklepu gnl. Kontakt bardzo miły, łatwy. Nie trzeba czekać na informację długo.
+ dla
[list]
[li]amigo-konie.pl[/li]
[li]konik.com.pl[/li]
[/list]
Szybka wysyłka i zero problemów  😀
Ktoś z was aktualnie zrobił zakupy lub niedawno w equi-point? Dzwoniłam mówiąc, że zależy mi na czasie, Pani kazała zrobić zamówienie i napisać e-maila. Napisałam, 4 lipca, dziś 8 nie dostałam odpowiedzi, telefonu nie odbierają. Nie mam pojęcia co się dzieje.
Natomiast wielki + dla sklepu gnl. Kontakt bardzo miły, łatwy. Nie trzeba czekać na informację długo.


tak, ja zamawiałam mattesa 🙂 jeden z lepszych sklepów, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. wysłali bawet zdjęcie mattesa już w pudełku zapakowanego do wysyłki, z dopiskiem, że następnego dnia będzie u mnie.
ogromy plus dla animalia.pl
oraz zaległy dla yard-equites.pl   <-- dla mnie obecnie najfajniejszy sklep na rynku, mają to co lubie i uzywam, kontakt rewelacyjny, realizacja bez zastrzeżeń no i fajne promocje mają- czekam znowu na jakieś bo zakupy sie zbliżają 🙂
🏇
Olson widzisz,a ja nie mogę się nawet dodzwonić 🙂
Gru   nic nie dzieje się bez powodu
08 lipca 2014 11:39
oli330 ale napisałaś maila do sklepu że miała miejsce taka sytuacja ? Pytam, bo wysyłam dziennie pierdyliard paczek i dopóki klient mi nie powie że zdarzyło się coś takiego, to ja nie mam o tym pojęcia. Paczka wysłana, dostarczona, człowiek myśli że klient zadowolony. A tu się z re-volty dowiaduje że nie. Gdyby klienci informowali o takich sytuacjach, można by ich uniknąć na przyszłości i wszystkim nam było by lepiej. Bo to strasznie niesprawiedliwe że obrywa sklep i nawet o tym nie wie, a chciał dobrze.
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
08 lipca 2014 14:04
Gru zwłaszcza, że firmy kurierskie mocno konkurują ze sobą jeśli chodzi o szybkość, jakość i cenę usług. W tym miesiącu mieliśmy przynajmniej trzy oferty kurierów na usługi, co jedna to lepsza. Tylko żeby wybrać najlepiej trzeba mieć feedback od klienta.
wielkie plusy dla:
+animalia,
+podkowa-liny,
+horse.shop,
  :kwiatek:
oli330, ale ty robiąc zakupy w tym sklepie również zaakceptowałaś ich politykę i tym samym termin realizacji podany przy produkcie i teraz krytykowanie sklepu za to jest zwyczajnie nie w porządku. Rozumiem skrytykować jeśli sklep nie dostarczy w podanym terminie i o tym nie poinformuje- to inna rozmowa. Tutaj wszystko przebiegło zgodnie z zasadami. A kurier - to już nie wina sklepu- wystarczyło im to zgłosić aby mogli składać reklamację.
Ktoś   Dum pugnas, victor es...
08 lipca 2014 21:45
wyskoczę jak Filip z konopi - który sprawdzony, dobrze zaopatrzony sklep netowy wysyła przez paczkomaty?
Ktoś, na pewno konik.
ode mnie minus dla zooplus.pl

zamówiłam karmę z pojemnikiem


dostałam kubeł


niby gratis, ale cena karmy wyższa niż w różnych innych sklepach. zamówiłam droższą bo zależało mi na tym pojemniku  🙄
prib, do konika kod ZAWODY daje -10%
Libeerte  ozłocę Cię!  🙂  :kwiatek:
A ma ktos kod rabatpwy do Yard equites?
Ktoś   Dum pugnas, victor es...
09 lipca 2014 22:04
crazy, ja nie mam, ale jakbyś robiła zakupy, to ja chętnie to:
http://yard-equites.pl/dodatki/1567-spinka-do-wlosow-konkursowa-horze.html
z odbiorem w Baborówku albo Sopocie 😉
Mega plus dla pro-linen-shop
za super błyskawiczne w przygotowaniu wysłodki buraczane i ekspresową dostawę
Bardzo polecam sklep Straw Horses !
http://strawhorses.pl/

Kupiłam używane bryczesy pikeur, za bardzo przystępną cenę w rewelacyjnym stanie, w dodatku bardzo miły kontakt ze sprzedającym no i błyskawiczna przesyłka, aż się zdziwiłam jak zobaczyłam, że paczka już dptarła 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się