fundacje ratujace konie...

no coś tam się znamy. co potrzeba? 🙂
A.   master of sarcasm :]
16 czerwca 2014 10:57
Jak się znacie to własciwie nie mam pytań, zastanawiałam się bo dostałam maila o wspomożenie  😉
hmm... widocznie postanowiła napisać do szkaposponsorów 😁
Witajcie!

Założyłam ten temat z nadzieją znalezienia wśród Was prawdziwych miłośników zwierząt. Dla tych, dla których życie w harmonii z naturą jest czymś ważnym, chciałabym pokazać miejsce, które od wielu lat jest moim domem... Nazywam się Daria Łysiuk, i od 6 lat pracuję jako wolontariuszka w pewnym magicznym miejscu, w raju dla ludzi i zwierząt...

W samym sercu Mazur znajduje się kraina Duli Duli, a w niej swą siedzibę ma Fundacja ,,Zwierzęta Eulalii”. Fundacja założona przez wspaniałą kobietę i wielką miłośniczkę wierząt, Eulalię Wojnicz, działa już 15 lat, a przez ten czas uratowała setki różnych zwierząt i pomogła wielu ludziom z ich podopiecznymi. Obecnie stanowimy dom dla prawie setki zwierząt, w tym dla koni, osła, muła, kuców, owiec, kóz, psów, kotów, świnek wietnamskich a także różnego rodzaju ptaków.

Wszystkie zwierzęta które u Nas przebywają są zwierzętami uratowanymi, zabierane z tragicznych warunków, wykupywane z transportów, bite, głodzone lub porzucone i skazane na śmierć. Robimy co w naszej mocy, by każde potrzebujące zwierzę dostało drugą szansę. Czym się jednak wyróżniamy spośród innych organizacji? Stworzyliśmy raj, w którym w zgodzie żyją ludzie i zwierzęta. Zapewniamy naszym zwierzętom jak najlepsze warunki, i na ile to możliwe, jak najbardziej naturalne. Nasze konie spędzają cały swój czas na pastwiskach przez cały rok, psy , koty, ptaki, konie, kozy i kuce, wszyscy żyją w zgodzie ze sobą. A ludzie? Ludzi uczymy (a raczej nasze zwierzęta ich uczą) partnerstwa i przyjaźni ze zwierzętami. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, swój mały kąt i ulubionego zwierzaka. Wielu odnalazło tu także sens prawdziwą istotę życia...