PSY

Katharina   "Be patient and trust in the process"
26 września 2014 22:34
Yyyy i tak od rana do nocy  😵  😜  😍

Wpadam z takim trochę głupim pytaniem.
Czy pies (kundel berneński) mający średnio długą sierść, może nie mieć podszerstka? Ma tylko zwykłe 'włosy', ani grama podszerstka, który na dobrą sprawę jest nie tylko zimą. Ma 9 miesięcy, zmienia teraz futro na zimowe, bo linieje na potęgę, i co z tego, że zmienia, jak tam pod spodem nic nie ma? Jest taka opcja, że w ogóle go nie będzie?
Szczerze mówiąc, w tym temacie jestem zielona, bo dotąd miałam tylko collie szkockie i kundla (z podszerstkiem  :hihi🙂
Jest taka opcja. Flaty długowlose a też podszerstka nie mają. Niektóre śladowo po okresie zimowym, ale generalnie powinien być tylko włos okrywowy. A jak pryjemnie się to sprząta w okresie linienia - połowa mniej niż z labów i tym podobnych 😁 Może Twoje dziecię ma jeszcze coś z flata?  😜
Im dłużej go mam, tym bardziej się zastanawiam, kto może być ojcem  😁
A jak to jest zimą?  Nie marzną?
dragonnia   "Coś się kończy, coś się zaczyna..."
28 września 2014 07:43
Mam pytanie, bo szczerze zapomniałam jak to jest posiadać młodego psa po 16 latach.
Wczoraj Draco miał powtórkę szczepień na choroby zakaźne (po roku czasu). Tego dnia również odrobaczylam go. Prawdopodobnie już tu popełniłam błąd, że jednego dnia. W każdym razie po tych zabiegach i upływie około 5 godzin Draco zwymiotowal. U moich poprzednich psów nigdy takiej reakcji nie zaobserwowalam ale... no właśnie, może nie pamiętam. Czy w takim przypadku powinnam powtórzyć odrobaczanie?  (w treści nie było nic, wymioty jakby pianą)
Mysle ze to zalezy od tego, ile taka tabletka potrzebuje czasu aby sie rozpuscic i zostac wchlonieta do organizmu.

A jesli jestesmy znow przy szczepieniach, ja zawsze szczepilam na zakazne co rok. Niektorzy moi znajomi rowniez tak szczepia, a niektorzy co dwa lata. Bedac ostatnio u wetki, doradzila mi wlasnie szczepienie co dwa lata. I chyba sie dostosuje do tego systemu🙂