NIEUCZCIWI RE-VOLTOWICZE

Każy wyciągnie jakieś wnioski- może to pomoże w przyszłej komunikacji 🙂
Czy jest jakaś opcja zablokować użytkownika, żeby nie mógł wystawiać ogłoszeń? Najlepiej zablokować IP (nie znam się na tym kompletnie  👀 ). W dalszym ciągu mam wielkie problemy z mylife2006... przelew poszedł 27.08. Pierwszy kontakt od wiadomości, że dostała przelew był 15.09, 16.09 pierwsza próba mydlenia oczu, że paczka poszła, 20.09 druga próba- popręg niby poszedł kurierem, 25.09 mąż wysłał, wieczorem dostanę numer przesyłki, dziś 29.09 po upierdliwych wiadomościach i telefonach wreszcie dostałam numer,przesyłka poszła dopiero dziś pocztą.Czekam na jej stan, bo podobno z tym też różnie bywa... Za te przejścia wstawiłabym ją na początek listy wraz z prawdziwym imieniem i nazwiskiem, żeby już nikt od niej nic nie kupował! mylife2006 Joanna Pasoń
-bibi22-   Czasy się zmieniają i my też się zmieniamy.
29 września 2014 23:10
🤔 znów ma inny nick 🤔, makabra jakaś 👿
Facella   Dawna re-volto wróć!
30 września 2014 10:57
moneczka, zablokowanie IP totalnie nic nie da, słyszałaś o czymś takim jak "zmienne" IP? Dostanie bloka na jedno, to sobie drugie skombinuje i nic nie zrobisz.
Własnie totalnie się na tym nie znam, ale nie potrzebujemy takich ludzi w środowisku... i tak kombinuje jak się jej pozbyć z forum, żeby już nikt się na nią nie nabrał  😵
A moim zdaniem aktualna lista nieuczciwych powinna być na pierwszej stronie tego wątku i dodatkowo w ogłoszeniach może jakieś info typu: Przed zakupami zajrzyj tutaj? (tu link do tego wątku)? Nie każdy wie, że taki wątek istnieje, a często dowiaduje się, że jest już po fakcie.. No nie wiem już sama, co myślicie?