Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

szafirowa   inaczej- może być równie dobrze
21 września 2014 20:40
Kamila🙂, zalezy od polityki uczelni. Mi np nie zalatwialo, trzeba bylo chodzic na cos z uczelnianej listy.
szafirowa chodzi o Politechnikę Warszawską... trochę nie wiem gdzie mogę zadzwonić, żeby się tego dowiedzieć, panie w dziekanacie nie miały takich informacji :/
opolanka   psychologiem przez przeszkody
22 września 2014 07:05
[quote author=Kamila🙂 link=topic=20.msg2186503#msg2186503 date=1411327206]
Czy jest szansa że zaświadczenie od instruktora sportu pzj (z ważną licencją, prowadzącego własną działalność) zaliczy mi wf na studiach? Przepraszam za pewnie głupie pytanie, idę na I rok i jestem zielona w tych kwestiach..
[/quote]
u nas na uczelni był taki Dział Spraw Studenta (czy obsługi, nie pamiętam już), tam poszłam się dopytać, ale wszystko musiałam załatwiać w taki sposób, że pisałam do dziekana pismo, podrzuciłam tam trochę swoich wyników i osiągnięć, napisałam, że czynnie uprawiam jeździectwo, startuje w zawodach, trenuje 6x w tygodniu. Przychylił się do prośby.
Dziękuję za odpowiedź opolanka  :kwiatek: w takim razie będę kombinować
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
26 września 2014 15:14
Dziewczyny, szukam, szukam i nie mogę znaleźć! Czy są gdzieś godziny zamknięcia ulic będących na trasie  36. Maratonu Warszawskiego, który odbywa się jutro?

Kamila🙂, ja mam zaliczony wf będąc członkiem AZS, może u Ciebie też tak to działa, no chyba że nie chcesz być członkiem uczelnianego klubu bo np. należysz już do innego 🙂
Arivle, http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1246&c=100&l=1 tutaj chyba jest. Nie mam jak skrócić link, bo piszę z telefonu😉
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
26 września 2014 15:28
kaszmirowa2302, DZIĘKUJĘ! Nie pomyślałam, żeby zajrzeć na stronę ZTM, a google nic nie wypluło. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam to wszystko w sobotę działa normalnie? 😅
Kupował ktoś coś na http://www.congee.pl ?