Stajnie w Lublinie

flygirl i ja! ja też!
flygirl a ile to kosztuje?
Póki co nic. 😀
flygirl jesli okolice Lublina też wchodzą w grę to dwa gniade chętne 🙂
flygirl to my też my też z brunetem i blondynem  🙂
Nie mam niestety aż tyle czasu. 😉 No i muszę najpierw mieć obiektyw, co nie jest jeszcze w 100% pewne.
Mój błąd - byłam nawet w tym roku rajdem w Stajni Adrenalina, zapomniałam, że zmienili lokację 😉

koola popodsyłam Ci wszelkie namiary na stajnie na PW, gdy znajdę większą chwilę.
flygirl  - to my się też piszemy - konie do wyboru - wszystkie chętnie będą pozować.
Studenci weterynarii poszukują  do badań koni z COPD w Lublinie. Jeśli jest ktoś taki to poproszę o kontakt na pw 🙂
Dziewczyny nie dam rady już w tym roku z tyloma zdjęciami, bo jeszcze studiuję, pracuję i wolontariuszuję. 🙂 Po Nowym Roku znowu się ogłoszę. 😀
poszukuje jakiegos handlarza siodlami ,kogokolwiek kto dojezdza do lublina?
Był kiedyś taki pan z Zamościa bodajże, który handlował siodłami i bryczesami 👀 może ktoś ma na niego namiary, ja jedynie o nim słyszałam
Halo halo, poszukuje osób które jeżdżą/jeździły w Kaprioli albo Drwalu potrzebuje paru informacji 😉
Dosienieczka pytaj mnie o Drwala
.
Muchozol Podkowa 😉
.
Szczerze to nie mam pojęcia, ja tam przyczepy nigdy nie odstawiałam, tylko moja przyjaciółka, ale jak ją złapię na fb to wypytam o szczegóły  :kwiatek:
.