Atos - uwaga! Firma nieuczciwa!

Skontaktujcie się też z firmą horsefeed.pl 🙂 Wisi im kilka tysięcy za niezapłacone pasze Epona, chętnie się przyłączą.
Ja pomęczyłam na fejsie ojca PANI MONIKI. Jak wychował złodziejkę- niech ma za swoje.
Odzyskałam większość zamówienia.
clio, pewnie był bardzo zaskoczony...
100% nie wiedział jak funkcjonuje sklep skoro w nim sprzedawał, nagrywał zamówienia itd 😉 skoro razem mieszkają, mają gospodarstwo, ośrodek...
a takie sympatyczny na żywo człowiek.... ona też zresztą. absolutnie te oszustwa nie pasują do wrażenia jakie sprawiają ....
[quote author=horse_art link=topic=92594.msg2159209#msg2159209 date=1407849158]
a takie sympatyczny na żywo człowiek.... ona też zresztą. absolutnie te oszustwa nie pasują do wrażenia jakie sprawiają ....
[/quote]

Podpisuję się rękoma i nogami, byłam w ciężkim szoku jak to wszystko się zaczęło.
Zamrucz   Gdziekolwiek iść chcesz, hej, pójdę tam i ja:)
18 sierpnia 2014 16:52
Pani Monika postanowiła jednak zwrócić pieniążki - choć dopiero po złożeniu wniosku do sądu.

Lepiej późno niż wcale jak to się mówi, także nie mam już podstaw do dochodzenia roszczeń.

W razie jakby ktoś walczył o pieniążki chętnie posłużę radą na swoim przykładzie.

Majątek nie majątek bo 158 zł, no, ale na ulicy nie leży🙂
Witam, ja również zostałam oszukana na dużą kwotę. Na stronie atosa nie ma oczywiście podanego telefonu czy ktoś z Was dysponuje tym numerem? Będę wdzięczna ponieważ na maile szanowna Pani nie raczy odpowiadać. 👿
LINK1
LINK2

Edit
i ciekawostka
Link3
Sorki, ale przy okazji strzeliliście sobie uroczą reklamę, normalnie same superlatywy, ah, oh, pędzimy kupować...

W życiu bym nie zaufała firmie, która kupuje drugą bez sprawdzenia o niej opinii!

Ciekawe w takim razie, czy raczycie bazując na biznesie pani Moniki zadośćuczynić jej oszukanym klientom?

Edycja Q.

Dziękuję za ten wątek, dołączam do grona  oszukanych. Dzięki Wam podjęłam dziś walkę o zamówioną paszę (w maju :zemdlal🙂 na moje maile odpowiedź była,że wysłane! No to odpuściłam z czasem, tak jakoś 😕.
Dziś się ogarnęłam , postraszyłam trochę i Pani już sprawdza statut, poprosiła dane do zweryfikowania i w ogóle super! Także mam nadzieję, że będzie dobrze,
na moje maile odpowiedź była,że wysłane! No to odpuściłam z czasem, tak jakoś smutny.  Tak jak większość z oszukanych. Pani M. bazowała na tym, że ludziom nie będzie chciało się kruszyć kopii o te marne dwie stówki i odpuszczą 😉
Tak więc zachęcam wszystkich, na własnym przykładzie , żeby się jednak chciało walczyć o swoje, nawet parę groszy. właśnie dostałam info, że jednak nie wysłano, bo powstał- cyt. brak w magazynie.  😲
kitek1
czemu ja Ci nie wierzę ????????????
Nie musisz, podzieliłam się doświadczeniem, może to komuś pomoże i tyle!
Witam,

17.09 zrobiliśmy przelew za paszę i wysłodki.
Niestety paszy ani widu ani słychu.
W zeszłym tygodniu po kilku mailach z naszej strony otrzymaliśmy odpowiedź, że pasza zostanie wysłana w tym tygodniu (a było to tydzień temu).
Paszy nadal nie ma.
Telefon nie odpowiada, na maile brak odpowiedzi.
Wysłaliśmy ostatniego maila z informacją, że jeżeli do środy do godziny 12😲0 nie otrzymamy zwrotu pieniędzy to kierujemy sprawę do prokuratury - jeżeli ktoś chce dołączyć z pozwem to proszę o informację. Dzisiaj mamy spotkanie z prawnikiem, więc już wstępnie przygotujemy dokumenty.

Sklep został kupiony przez inną firmę z którą się kontaktowałam. Niestety oni też nie mają kontaktu z Panią M.

Na sucho jej to nie ujdzie, jeżeli nie otrzymamy zwrotu - oszustów należy tępić.
Podobno to konto pani M: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=38250986
(jeśli ktoś z Was ma informacje na ten temat to potwierdźcie albo zdementujcie)

... jeśli to prawda to ciekawa jestem czy będzie dbać o komentarze czy o zakładać nowe konta co miesiąc 🙂
🏇
rybka   Różowe okulary..
12 listopada 2014 09:09
na stronie Atos sklep nowa informacja:

Atos.sklep.pl zmienia się w EkoStajnia.pl!
Szanowni Państwo!

Miło nam poinformować, że sklep Atos.sklep.pl został przejęty przez Mobile Solutions Limited Sp. k.

Aktualnie przygotowywana jest nowa wersja sklepu, tak aby sprostać Państwa wymaganiom w kwestii wygody użytkowania i usprawnienia systemu zamówień i ich realizacji.

Prosimy o składanie zamówień w nowym sklepie, lub w przypadku braku interesującego Państwa asortymentu bezpośrednio przy pomocy formularza, wiadomości e-mail lub telefonicznie (dane poniżej).

Zapraszamy Państwa do korzystania z nowego sklepu zlokalizowanego pod adresem EkoStajnia.pl
Stale powiększamy asortyment nowego sklepu, aby docelowo móc zaproponować Państwu najlepsze produkty w możliwie najniższych cenach.
Będziemy bardzo wdzięczni za przesłanie każdej informacji, która pomoże nam w rozwoju sklepu. Jakie produkty cieszą się Państwa uznaniem, oraz informacje odnośnie nowego sklepu, w kwestii wygody użytkowania, wyglądu oraz asortymentu.

Prosimy o kontakt przy użyciu formularza kontaktowego w nowym sklepie, bezpośrednio e-mailem na adres: biuro@ekostajnia.pl lub pod numerem telefonu: 606 834 857

Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni ze współpracy z naszą firmą.

W sprawie realizacji zamówień złożonych przed 20.09.2014r. prosimy o kontakt z poprzednią właścicielką sklepu Panią M. Kuzynowską poprzez wiadomość e-mail: sklep.atos@gmail.com
PROMOCJE




I teraz zapytanie, czy to przejęcie celem naprawy wizerunku, czyli mydlenie oczu, czy ktoś kupił sklep i chce postawić na nogi. Jednak moim zdaniem po poprzednim właścicielu, ja bym nie chwaliła się powiązaniami...
Z tego co sobie pogrzebałam w necie:
- na Allegro lokalizacja to Dobrzany czyli tam gdzie P. Kuzynowska ma swoje gospodarstwo/dom,
- firma, która przejęła sklep to firma zajmująca się prowadzeniem i pozycjonowaniem stron i ma siedzibę - jakoś średnio pasują do "rynku końskiego"
- numer telefonu podany na stronie sklepu google wypluło takiego Pana:
https://www.facebook.com/czesiu.cwok?fref=nf
http://www.xweb.com.pl/kontakt.html
Jakieś to mało wiarygodne i nijak kupy się nie trzyma 😉
A czy to czasem nie jest ta firma, która kiedyś prowadziła stronę pani K? Z tego co było gdzieś tu napisane, pamiętam że pani K. z nimi też się nie rozliczyła. Może więc w ten sposób chcą odzyskać pieniądze.
Misiek69, od prowadzenia i pozycjonowania strony była firma Namo Studio i niejaki pan Mikołaj Zych, który nawet jest zarejstrowany na forum - wydaje mi się, że to jednak ktoś inny przejął sklep.
Skoro Kuzynowska reklamuje horseeco na FB, oraz osobiście wystawia aukcje
http://allegro.pl/trawokulki-25-kg-horseeco-i4790600111.html
to to ta sama, równie rewelacyjna firma...
dea   primum non nocere
23 listopada 2014 18:00
Feniks! albo kot co najmniej  🤣
ale jaja...
nie no w glowie sie tupet (no bo co?) nie miesci...

a co z tym ich osrodkiem?
Ja naszczescie u nich nigdy nic nie zamówiłam, choć chciałam wysłodki zamówić, bo maja najtansze, ale zawsze kasy było brak ufff.... Zamawiam z pro-linen i jestem bardzo zadowolona. a ktos pisał o sklepie equiversum (nie wiem czy nazwe dobrze wpisałam), nie miałam z nimi problemu, zamawiałam naczółek i fakt długo czekałam, bo oni czekali na niego z niemiec okazało się, że niewiadomo czy bedzie i albo by mi kase oddali albo miałam wybrać inny, badź coś innego, wtedy potrzebowałam środka odstraszającego owady i to wziełam zamiast naczółka i przyszedł po paru dniach od zamówienia.
taki offtop sobie grzmotnę.

blackstones
tego się nie da czytać.
Jak masz tak pisać, to nie pisz wcale.
Nie sposób przez to przebrnąć.
ja zrozumialam:P moze dlatego, ze też tak potrafie 😉
ale nie zrozumiałam celu, sensu napisania tego wywodu -nie na temat 😉
[quote author=horse_art link=topic=92594.msg2229229#msg2229229 date=1416767264]

a co z tym ich osrodkiem?
[/quote]

http://olx.pl/oferta/trening-jezdzcow-i-koni-praca-z-konmi-zajezdzanie-i-treningi-koni-CID103-ID8aXhL.html#afd977a067 jak widać jeszcze działa i teraz tam szuka klientów, których jeszcze w butelkę nie nabiła 🙂
Vonka, chdzilo mi  ten dzierżawiony nad jeziorem (do "afer" były tu zdaje się linki 😉 )
to co podlinkowałas, to ich dom, gospodarstwo
Nie wiem czy mogę to tu napisać, ale pamiętam jak firma Atos zaczynała swoją działalność 😉 Prowadziłam wtedy firmę w tej samej branży.. Pasze o 20zł tańsze niż u głównych dystrybutorów w kraju, wysyłka gratis.. hmn.. no nie mogłam wyjść z podziwu jak to jest możliwe 🙂
No i niestety moi wszyscy klienci odeszli do Atosa.

Kiedyś Dodson podliczył Atosa.
Wyszło, że Atos sprzedaje po kosztach lub wręcz do każdego worka trochę dokłada.
W jaki sposób się to opłacało?
Jak się nie płaci dostawcom, to zysk staje się oczywisty.
Problemy zaczęły się, kiedy dostawcy zaczęli odmawiać
dostaw.  Kilku zażądało przedpłat.
No i się posypało wszystko.
Pamiętam żałosne akcje kiedy, Kuzynowska wystawiała negatywy swoim dostawcom  ( tu na forum) bo odmawiali
sprzedaży.
Żenujące to było
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się