sklepy internetowe

carmelka   Extremly photogenic... potato
03 stycznia 2015 18:43
ogromny - dla sklepu Briar. Nie polecam
Viridila   ZKoniaSpadłam & NaturalBitsBay
03 stycznia 2015 18:53
Duży + dla podkowa-liny :kwiatek: Już któryś raz zresztą, ale pierwszy raz piszę tutaj 🙂
Dodatkowo + dla GNL.
carmelka, a napiszesz dlaczego?
Wielki wielki + dla sklepu straw Horse gdzie kupiłam juz kilka par bryczesów i wszystkie w takim stanie jak wg opisu. Bardzo dobra szybka i rzetelna obsługa gdzie zawsze otrzymałam od razu odp na pytanie oraz rady 🙂
polecam!
Super plus dla sklepu arcus- wysylka blyskawiczna, kontakt bardzo dobry, no i ceny tez sa spoko, gratisowo Rudy dostal cukierki, wiec tym bardziej jestesmy na TAK  🤣  😅
Czy na www.mksklep.pl jest opcja darmowej dostawy powyżej jakiejś kwoty? Korzystam z tej opcji na animali, pasi-koniku i gnl, a tutaj nie widzę...

I drugie pytanie- skąd można wytrzasnąć kupony rabatowe do poszczególnych sklepów internetowych? Robię zakupy od lat i ani razu mi się nie przytrafiło:/
najczęściej są to czasowe promocje, a kody podają na stronie sklepu. Większość kodów wrzucamy do wątku promocje i wyprzedaże 🙂
[s]Kiedy w Jarpolu zmienia się status "oczekuje" na nny, podczas wysyłki??  Od  dnia zamówienia i zrobionego od razu przelewu, widnieje ciągle ten sam status.   😉[/s]
ze swojej strony mogę dać ogromny + dla sklepu Straw Horses. Szybka i fachowa obsługa, bryczesy piękne, wszystko zgodnie z opisem. Dodatkowo spotkała mnie miła niespodzianka i moje kucątko otrzymało śliczną włosianą szczotkę do miziania ;p

Mega polecam!
PLUSIKI:

Mega + dla sklepu BeckerSport Germany - zamówione w poniedziałek wieczorem, zwykły przelew, we wtorek święto, w środę telefon, że wysyłają w czwartek był już kurier 🙂

+ dla sklep Agar - też sprawnie, normalnie musiałam odczekać czas na to aż przyjdą wędzidła ale doszły przed ujeżdzeniówkami i jestem w tego powodu mega szczęśliwa 🙂
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
09 stycznia 2015 21:29
Polecam shop.bober.com.pl.
Złożyłam zamówienie. Następnego dnia zadzwonili do mnie ze sklepu, że jedne z haceli, które wybrałam, nie pasują do polskich podków i zaproponowali zamienniki, poinformowali o reszcie zamówienia. I ogólnie:
+ świetna obsługa, bardzo dobry kontakt ze sklepem (jakbym była w stacjonarnym  😀 );
+ szybka wysyłka towaru;
+ szybko dostarczone zamówienie (kurier).
kolejny + dla konika :P /<to już robi się nudne :C>
+ miły gratis do zamówienia 😀
Czy ktoś z Was korzystał ze sklepu Ekostajnia.pl Zrobiliśmy u nich zamówienie i zero kontaktu z ich strony.
kjplejada, Ekostajnia to kolejna odsłona Atosa:
http://www.atos.sklep.pl/

Tu więcej o tym sklepie:
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,92594.0.html

Generalnie... cóż - szczerze współczuję... ciężko będzie pieniądze odzyskać 🙁
Całe szczęście kasa miała pójść za pobraniem :-)
Jak zwykle plus dla Konika  :kwiatek:
Plus dla animalia.pl.
Minus dla br-konie.pl. Zamówienie złożone pod koniec października, dzięki bogu za pobraniem, do dziś nie zrealizowane. Na maile odpisano mi raz. Na ostatni, styczniowy, odpowiedzi brak. A szkoda, bo BR ma śliczne ogłowia, fajne czapraki. Ale chyba nie zaryzykuję kolejny raz zamawiania i czekania, czy może tym razem się uda otrzymać zamówiony sprzęt.
+ dla Jarpol za wykonanie derki  😍
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
14 stycznia 2015 18:55
PLUS olbrzymi dla sklepu konik  :kwiatek: kolejny i pewnie nie ostatni 😀!
za siodło, potem jego wymianę na inny model i te wszystkie super promocje, a przede wszystkim za tę reniferową  😜
OGROMNY Plus dla Animali.pl ! Ogromniasty!  😅
Od dosc dawna kupuje u nich, zalet maja mnóstwo. Poczynając od super asortymentu, poprzez wspaniały kontakt i pomocnych pracownikow kończąc na przemiłym, zawsze punktualnym kurierze, z którym jest genialny kontakt.
Ostatnio miałam ochotę im wysłać czekoladki z podziękowaniami, bo ja głupia w ostatniej chwili zamówiłam jedzenie dla konia, ktore już mi sie prawie skończyło, a w sklepie było dostępne "12-16 dni", lecz zamówiłam prosząc o jak najszybsze skompletowanie, gdyż kobyla nie miałaby co jeść. W ciagu niecałych 5 dni jedzonko było u mnie. Super super super.
Także na prawdę sklep godny polecenia!  :kwiatek:
raczej minus (-)  (taki kalejdskop z nimi;/) dla grene. przyszla wlasie paczka zamówiona... 20 grudnia. troche długo. 2x pisalam co z zamówieniem, nikt ie odpisał (poprzednio odpisywali) zadnego info, ze sie przedluzy...
a poprzednio była blyskawicznie

+ dla bergo za brak sciemy w terminach, sciaganie mi derki w super cenie i nocne sms zebym wybrala szczegły, zeby było szybciej, bo wysylaja zamówienia 😉

+ dla yard equites. za całokształt: b. profesjonalne załatwienie problemu i jego zadośćuczynienie, szybką wysylke, ceny i doradztwo, kontakt  🙂
+ dla sklepu equiversum.pl , dobry kontakt, wysyłka tylko z jednodniowym opóźnieniem, ale sprzedający szybko odpisał na wiadomość i termobuty za 2 dni były w domu :3
Plus dla bergo. Zawsze wszystko w porządku, kontakt rewelacyjny :kwiatek: I podoba mi się poszerzanie oferty o marki takie jak officinalis 😀
Wielki minus dla Pasi-konika na rzeczy miałam czekać do 14 dni czekałam 28 jeszcze sama o towar się upominalam.  Jak zadzwoniłam okazało się ze tarnika nie ma na który miałam czekać do 7 dni. Rozbilismy na 2 i przy okazji poprosiłam o zmianę adresu dostawy poszło na stary adres oczywiście...  Po kontakcie mailowy
Okazało się ze mogę mieć tarnik dopiero na koniec lutego... Paranoja
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
16 stycznia 2015 17:07
Duży + dla yard-equites.pl : świetny kontakt mailowy - bez problemu zmienili zamówienie (chciałam dopłacić różnicę na konto, zaproponowali dopłacenie dopiero przy następnym zamówieniu), wysyłka szybciej niż terminy dostępności na stronie (5-7 dni a wysłane po 2 dniach), dobre ceny.

kolejny+ dla animalia.pl : sympatynie i na temat, szybka wysyłka.
Ktoś wie jak wygląda reklamacja w gnl?🙂
Ale w jakim sensie?
Nie wiem czy opłaca się odesłać im naczółek w ktorym odpadają kryształki... są osadzone niedokładnie, ruszają się itp...
pianissima2003, załatwienie reklamacji nie tyle zależy od sklepu, co od producenta sprzętu. Rozsądnie byłoby podpytać właśnie w sklepie.
To w takim razie będę do nich dzwonic, dziękuję Gago :kwiatek:
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się