Howrse gra :)

hm, dziwne. patrzyłam na com i na pl i obie Rosy mają napisany tylko wiek, kiedy można je znowu pokryć. może nie zaliczyło ci jeszcze w trofeach tego, że masz wszystkie konie?
sprzedam:
3x złote jabłko
7x piorun zeusa
4x strzała artemidy
1x upominek hestii
1x objęcia morfeusza
-------------
3x klepsydra kronosa
3x zestaw hery
2x zestaw harmonii

ponawiam.  🙂

Właśnie zobaczyłam w schronisku konia z 5-tym żywiołem, są też ze złotym jabłkiem.. Zero ekonomii  🤔wirek:
A nie jest tak, że jak ktoś rezygnuje z gry, to jego konie idą do schroniska?
Jak ktoś usuwa to pokazuje się, że koń zniknął 🙂
Cześć, jestem początkującym graczem 🙂 i mam taką prośbę - czy jak ktoś będzie miał chwilę może mi pogratulować? Potrzebuję 6 gratulacji w wielkim wyzwaniu 🙂 nick: Avis1992
pogratulowałam z 2 kont 🙂
dar może być 2 zj za kupon ??🙂
Pomoże ktoś ze sprzedażą konia za ponad 10000? 🙂
Nancy,  ja, przy okazji ty mi pomożesz, bo mam takie samo zadanie 🙂 nick Deni.
To wystaw swojego 🙂
A na jaki nick, bo zapomniałam  😡
boniowata
Bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje 🙂
Mam prośbę - czy znalazłby się ktoś, kto mógłby mi jutro rano wejść przez współ na konto (koło 8-9) i dać koniom kilka nowych maści? :] Bo są limitowane na 100 użyć, a po szkole pewnie się już nie załapię XP
Szukam kogoś, kto chciałby regularnie zajmować się boskimi na moim koncie 🙂
Ja mogę 🙂

edit: jednak nie dam rady 😵
Czy ja dobrze widzę czy vipy mogą wcześniej kupić nowe zj ??  🤔zok: Czy ktoś byłby chętny i mi brać limitowane maści ?? Wątpię by o 9-10 coś było... Beznadzieja.
[s]ma ktoś osła ogiera z gwiazdkami ??  i oczywiście wolnym kryciem, chciałabym pokryć klacz a na publicznych nie ma 🙁[/s]


edit:  za drogi gips coś mi się wydaje więc dam se siana i pokryję zwykłym 🙂
Kupiłam dwa zj ale bez szału. Co ładniejsze to pewnie VIP wykupili
Ja dałam ponad 10 zj ale czy jakieś przegapiłam ? Może dla koni lub skrzydlatych rogów.
Ja dałam 2 rożki i 1 osioł, ale pewnie słabe jak nawet teraz są.