sklepy internetowe

dzięki za informacje  :kwiatek:
według NOWYCH przepisów, powinni ci oddać za przesyłkę od nich do ciebie JEŻELI wybrałaś najtańszą opcję wysyłki
root   szef wszystkich szefów
26 lutego 2015 18:50
RatiNa, drabcio, E.,
Dokładnie rzecz biorąc to w prawie mamy zagwarantowane odstąpienie od umowy. Oznacza to, że strony zwracają sobie wszystko co od siebie otrzymały. Klient musi odesłać cały towar, a sklep musi odesłać całą wpłatę. W tym koszty wysyłki do klienta. Natomiast klient ponosi koszty zwrotu towaru do sklepu.
Jednak jeśli sklep oferuje różne formy dostawy, to może zwrócić koszty najtańszej wysyłki, nawet jeśli klient wybrał droższą.
Wielki PLUS dla Pana Podkowy - wczoraj zamówione, dzisiaj kurier przywiózł  👍

Ogromne plusy również dla :

- KONIK - miły kontakt, błyskawiczna przesyłka, bezproblemowy zwrot (sztyblety nie pasowały)
- Pasi-Konik - przemiły kontakt, sprawna wysyłka
- Yard-Equites - przemiły kontakt i wyrozumiałość dla upierdliwych pytających 😡
- Bergo - błyskawiczna wysyłka , bezproblemowy zwrot
- Dobry Koń - szybka wysyłka, wszystko OK
xequus   Miłość na dwa serca i sześć nóg...
02 marca 2015 15:24
Wielki plus dla sklepu Pro-linen 😉
Zamówienie właśnie złożone i aż poprawił mi humor mail od nich z potwierdzeniem:

"Jeździec na szlachetnym ogierze pogalopował do magazynu aby złożyć Twoje zamówienie. Wchodzi do pomieszczenia zapełnionego po sufit przepysznym i wykwintnym końskim jadłem. Panuje tu codzienny zgiełk związany z pracą wielu ludzi, zaangażowanych w karmienie Twojego konia. Jeździec idzie wzdłuż regałów i zgodnie z Twoją prośbą ściąga z półek odpowiednie produkty. Kładzie je na dębowym stole, a następnie starannie i nienagannie pakuje Twoje zamówienie tak, by podczas transportu nie uległo zniszczeniu. Wszystkie te czynności wykonuje z myślą o Tobie i Twoim rumaku.
Tak odpowiednio i skrupulatnie przygotowana paczka pędzi do Ciebie jak z bata strzelił.

Jeździec już wygląda Twojego kolejnego zamówienia, a jego temperamentny ogier w oczekiwaniu stuka kopytami."
xequus się uśmiałam, swoją drogą fajnie, że komuś się chciało coś takiego napisać, od razu milej się robi :kwiatek:
Jednak jeśli sklep oferuje różne formy dostawy, to może zwrócić koszty najtańszej wysyłki, nawet jeśli klient wybrał droższą.

a jeżeli ta najtańsza forma dostawy, to odbior osobisty? który mi nie spasował, bo musiała bym jechać prawie 100km do nich, więc wybrała kuriera, to co wtedy?
http://www.tophors.pl/

Ktoś coś kiedyś zamawiał? Jakie wrażenia? 🙂
po przygodzie z OKSER.PL wole zapytać wcześniej 🙂

pozdrawiam 🙂
+ dla horse-trade za sprawną reklamację towaru, czytając opinie dot. firmy BR bardzo polecam załatwianie przez ten sklep - zero problemów, szybka wymiana po uznaniu reklamacji
GosiaZ Koleżanka zamawiała, zadowolona z zakupów.
.
Wielki + dla caball.pl - ciezki ze mnie klient, bo nie dosć, że zamówienie przeciągałam i przeciągałam, to ostatecznie podesłałam Caballowi przerobione zdjęcie i chciałam "coś takiego mniej więcej, ale dokładnie jak, to nie wiem" 😎. I zrobili produkt, który przeszedł moje oczekiwania 👍. Wieczorem wrzucę do KRM.


to szukamy który wpis o tobie -> [url=https://www.facebook.com/BriefCoZnosiPsychikaGrafika?fref=ts  🤣]https://www.facebook.com/BriefCoZnosiPsychikaGrafika?fref=ts  🤣[/url]
.
Przeogromy plus dla sklepu CAVEZZA! Jak zawsze podejście do klienta mega profesjonalne, świetny, przemiły kontakt, duża doza cierpliwości 🙂😉) Produkty fantastyczne, a przesyłka ekspresowa! POLECAM! 🙂 🙂
Czy ktoś może kupował w sklepie
http://salonmiko.pl/
jakie opinie?
:kwiatek:
+ dla bergo 😀
asds   Life goes on...
05 marca 2015 16:56
Standardowo:

+ dla Konika
Gniadata   my own true love
06 marca 2015 12:48
+ dla amigo-konie, przedwczoraj zamówione, dzisiaj kurier przyniósł paczkę + miła obsługa telefoniczna nieogarniętego klienta 🙂
Wyjątkowo
- dla  gln
Nie mają rzeczy mimo, że na stronie piszą, że dostępne
Dromy.pl, duży plus  🙂
xequus   Miłość na dwa serca i sześć nóg...
06 marca 2015 20:49
[quote author=Liściu link=topic=81.msg2308725#msg2308725 date=1425651572]
Wyjątkowo
- dla  gln
Nie mają rzeczy mimo, że na stronie piszą, że dostępne
[/quote]



dokładnie... miałam to samo z derką 🙁
Ogromny PLUS dla http://django.bazarek.pl/, przemiły kontakt, pro linen dostępne od ręki, mnóstwo próbek w prezencie  :kwiatek:

Liściu, xequus rozumiem, że zamawiałyście w gnl rzeczy znajdujące się w kategorii 24h? Bo tylko te są dostępne od ręki, wszystko inne na zamówienie.
xequus   Miłość na dwa serca i sześć nóg...
07 marca 2015 19:23
anai, ja zamówiłam derkę z wyprzedaży rozmiar 165. Na następny dzień dostałam informację, że ich dostawcy tego już nie mają. Niby nie jakiś wielki problem, ale jak się człowiek na coś "napali" i fizycznie to już kliknął, bo było dostępne na ich stronie i zapłacił(chociaż w tym przypadku plusem było, że zapomniałam zrobić od razu przelewu 😉 )  to potem jest rozczarowanie i wkurzenie 😉
Poza tym już kilka razy sama miałam sytuacje, że gdy coś zamówiłam na stronie, wybrałam odbiór osobisty, to na miejscu były problemy ze skompletowaniem zamówienia.
Albo musiałam na następny dzień przyjeżdżać, bo coś się zawieruszyło, albo czekałam 30 minut na sklepie.
Ale co jak co, na sklepie mają przynajmniej duży wybór towaru 🙂
Livia   ...z innego świata
08 marca 2015 07:49
Ode mnie kolejny plus dla Kinghorse 🙂
mam pytanie, czy jak sklep się pomylił (bo to na pewno pomyłka) i wystawił daną rzecz w śmiesznej cenie to jeśli złożę zamówienie to sklep musi mi to sprzedać po tej cenie czy po prostu anuluje zamówienie?
mam pytanie, czy jak sklep się pomylił (bo to na pewno pomyłka) i wystawił daną rzecz w śmiesznej cenie to jeśli złożę zamówienie to sklep musi mi to sprzedać po tej cenie czy po prostu anuluje zamówienie?



Jeśli jest to wystawione u nich na stronie, to po prostu anulują zamówienie, bo jest na Allegro to będą musieli Ci w takiej sprzedać.
Kiedyś już kupiłam na prywatnej stronie coś, kombinowałam z policją i prawnikami, ale oni byli bezsilni.
mam pytanie, czy jak sklep się pomylił (bo to na pewno pomyłka) i wystawił daną rzecz w śmiesznej cenie to jeśli złożę zamówienie to sklep musi mi to sprzedać po tej cenie czy po prostu anuluje zamówienie?


Dobry obyczaj mówi, że powinnaś dostać towar z cenie jaka widniała na stronie sklepu.
Nie jest to jednak takie oczywiste jeśli chodzi o kwestię prawną.

http://prokonsumencki.pl/blog/blad-w-cenie-towaru-czyli-ochrona-praw-konsumenta-nie-moze-odbywac-sie-z-razacym-naruszeniem-praw-przedsiebiorcy/
xequus   Miłość na dwa serca i sześć nóg...
08 marca 2015 17:02
mam pytanie, czy jak sklep się pomylił (bo to na pewno pomyłka) i wystawił daną rzecz w śmiesznej cenie to jeśli złożę zamówienie to sklep musi mi to sprzedać po tej cenie czy po prostu anuluje zamówienie?



Napiszą Ci zapewne, że przepraszają to był błąd i mają nadzieję, że kolejne Twoje zamówienia przebiegną już bezproblemowo. Ale oczywiście mogłabyś się bawić w prawników i sądy, ale... tam po drugiej stronie też są ludzie i trzeba być ludzkim i wybaczyć im pewne błędy.  😉
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
08 marca 2015 17:10
Zwłaszcza, że zapłacić różnice mogą kazać pracownikowi, który się pomylił...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się