sklepy internetowe

duży - dla Bergo . Rzeczy, które są na stronie nie mają w magazynie, ani u producenta. Zostały wysłane złe gumki do grzywy, zupełnie inne. Dwie osoby zamawiały te same gumki, a dostały z dwóch różnych firm, rękawiczki również przyszły nie te co trzeba. Uwiąz również przyszedł z innej firmy, w innym kolorze. Nic z nami nie było uzgadniane, że przyjdzie inne, w innym kolorze. O prezencie zapomnieli, mimo że zamówienie zostało złożone na dobre ponad 500zł.
EDIT - dopisek
mega + dla pasi-konik
siodło zamówione 29.03 przyszło dziś do mnie, mimo iż na stronie była informacja, że czas oczekiwania to ok 14 dni
Przykro mi ale duży minus dla Konika... Trzy sprawy.... musiałam się upomnieć o wysyłkę, może nie jakoś mocno, ale jednak (kiedyś zawsze wysyłali na drugi dzień od zamówienia) . Zamiast fv dostałam paragon, ok pomyłki mogą się zdarzyć, ale ja naprawdę średnio mam czas żeby gnać na pocztę odsyłać im paragon... no i ostatnia sprawa, byłam na cavaliadzi, zakupy zrobiłam i karteczkę z kodem dostałam, a tam jak byk, że kod działa do końca kwietnia, no a dziś nie działa. Spoko, że wrzucili nową promocję świąteczną, ale ona nie obejmuje tego co chciałam. Czuję się olana i wprowadzona w błąd.


edit: dobra, natychmiastowa reakcja Dworci rehabilituje nieco sklep w moich oczach 😉 a minus mam nadzieje posłuży motywująco i znów będzie wszystko super
Totalnie zapomniałam, więc nadrabiam zaległości. 😡

Dla pro-linen, oczywiście ogromny plus! Szybka wysyłka, świetny kontakt, rewelacyjne pasze, otręby, wysłodki i czego jeszcze człowiek może sobie zażyczyć. Wybór na prawdę super. Pasze sprawdzone - tuczą, poprawiają kondycje.
Dla podkowaliny także wielki plus. Przesyłka doszła po 2 dniach, kontakt super i wybór sieczek niezły.
OGROMNY MINUS dla sklepu Arcus,  za brak poszanowania podstawowych praw konsumenta i arogancję.
Zamówiłam u nich towar, który rozleciał się przy normalnym użytkowaniu, chciałam zareklamować element (co jasno wskazuje, że nie jestem naciągaczką) i rozpoczęła się przepychanka, zasłanianie się producentem, kilka żenujących propozycji rozwiązania sprawy, wszystkie niekorzystne dla mnie.
Podsumowując - zostałam totalnie olana, jak mniemam w myśl zasady "i tak nic nie możesz zrobić, a dla 300 zł nie opłaci Ci się iść do sądu".
Nigdy więcej.
Duży plus dla Hidalgo , sprowadzili dwa rozmiary ogłowia, bo nie byłam pewna jaki będzie pasował i żebym mogła je w razie czego od ręki wymienić 🙂 No i super kontakt telefoniczny-również  z ich strony 🙂
Zaległe duże plusy dla:

konik.com.pl - mimo, że zamówienie spore i 'pokomplikowane' wysyłka natychmiastowa

equishop - żadnego problemu z wymianą, super kontakt z klientem i niesamowicie szybka wysyłka (zamówienie złożone w poniedziałek wieczorem, we wtorek w południe było u mnie 🙂😉

:kwiatek:
Plus dla konik.com.pl zamówienie wyslane o 16, o 8.30 już odebrane od kuriera. Szok o tyle większy ze kurier z siódemki 😉
rośnie i tak ogromny minus dla okser.pl. dziś mija 14 dni od prośby o zwrot pieniędzy za produkt, którego nawet nie dostałam, bo nawet go nie wysłali. a pieniędzy i odzewu brak
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
09 kwietnia 2015 20:03
Duży + dla sklepu jeździeckiego Profit (profithorseshop.pl)! Od razu poinformowano mnie, że będę musiała trochę dłużej czekać na produkt, który zamawiałam, w ciągu tego czasu przysyłano maile z informacją kiedy produkt powinien dotrzeć itp. A w paczce czekały na mnie jeszcze  miłe niespodzianki  :kwiatek:
kolejny przenudny + dla konika (i Dworcinki  :kocham🙂
Zamówienie wczoraj z uwagą "pilne bo mi się Chevinal skończył" , na dzisiejszy obiad Chevinal już był oczywiście
nuuda
żadnych emocji
jak w sklepie stacjonarnym, tylko nie trzeba ruszać tyłka z domu/biura  😉

😁
To może wycieczka do Torunia latem? 😉
Czyli że mam przyjść z kwiatami ;-)
E tam, na kawę!
Czy wam tez strona equishopu działa jakby chciała a nie mogła ??
tradycyjnie ogromne plusy dla animalii i Pana Podkowy
oraz super plus dla dromy.pl   :kwiatek:
Jak zawsze ogromny plus dla pasi-konika! 😅
Ogromny plus Dla konika 🙂 . Oraz dla Grene  :kwiatek:.
Plus  dla animalia.pl

- dla animavet  🤔 Zamówiłam rzeczy (w poprzedni poniedziałek), które według strony były na magazynie, a wysłane zostały ponad tydzień po złożeniu zamówienia (dzisiaj). Zamówiłam u nich, bo mi się spieszyło, a jako jedyni mieli na stanie te produkty, na ktorych mi zależało, a wyszło na to, że zamawiając to samo w sklepie stacjonarnym, dostałabym towar dużo szybciej.
W dodatku kiedy napisałam do sklepu, kiedy wyślą sprzęt, odpisali że w poniedziałek, a paczka została nadana dzisiaj  🙄
+ dla p.podkowy 🙂
Czy ktoś kiedyś zamawiał cokolwiek w sklepie "wwr"? (Chciałabym kupić tam kaloszki Professional's Choice, bo tylko oni mają)
sklepu nie znam ale kaloszki te kaloszki widzialam tez na allegro i w pasi 🙂
Anastazja Ponczek, od poczatku stycznia nie oddali mi pieniedzy, bo wymienialam towar na tanszy bo... ten drozszy nie byl w ogole w realu podobny do tego co maja na zdjeciach, oraz to co (okucia) doslali (bez mojej aprobaty - po miesiacu jzu nie potrzebowalam) jest fatalnej jakosci ze skazami - chcialam oddac. napisalam o tym w dzien dostanai przesylki (ktora wyslali na nie ten adres jak prosilam), odpowiedz (po upomnieniach) po 1,5 meisiaca, ze jest za pozno na reklamacje! (kolejna stowa). pan od tej chiwili jzu nie mily i bierze chyba na przetrzymanie i az machne reką...
jakaś porazka..

także....
- dla wwr

kup gdzie indziej ;] (a kaloszki polecam - szczegolnie te balistick - są niesamowite i nie do zdarcia)
Kilka ogromnych i zasłużonych plusów dla sklepu Yard Equites 🙂
Livia   ...z innego świata
16 kwietnia 2015 10:21
horse_art, przykre to co piszesz o WWR, ja tam parę razy zamawiałam i nie było problemów, ale fakt faktem nic nie musiałam zwracać. Mam nadzieję, że odzyskasz pieniądze.
Moje plusy leci do sklepu ridersi.pl -zamówiłam kilka rzeczy, części nie mieli na stanie i trzeba było na nie dłużej poczekać o czym miły Pan szybko poinformował mnie telefonicznie. Rzeczy które mieli dostępne wysłali od razu. Na resztę czekałam ok.1,5 tyg a w ramach 'przeprosin' dostałam od nich bardzo fajny kantar.


Mega wielki PLUS dla DROMY.PL miły rabat dla revolty, mimo, że nie mieli na stanie jednej pozycji i poinformowali mnie że może to potrwać do tygodnia, to wszystko było w 2 dni u mnie. Zapakowane bardzo rozsądnie. Wysłane pod odpowiedni adres i fv wystawiona jak należy, co wcale nie jest normą...
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
17 kwietnia 2015 13:55
zaległy + dla Bergo i Pasi-konika  🙂 Wszystko szybko i sprawnie
MINUS dla beckersport.pl

zamówiłam czarne ochraniacze- przesyłka ekspresowa tylko, że przyszły brązowe
dzwonie do sklepu, że zamawiałam czarne a Pani na to ze czarnych brakło i wysłali brązowe- no super  🙇
nawet nie zapytali.. oczywiście ochraniacze odesłałam, zwrot kasy tez szybciutki, ale jestem stratna o koszty przesylki zwrotnej do sklepu

uważam ze sklep, który pomylił zamowienie powinien pokryc koszty przesyłki zwrotnej

nie polecam
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się