Kącik WEGE :-)

opolanka jest bardzo duzo fajnych blogow, ten tez jest super. Mi na poczatku bylo wygodniej kupic sobie ksiazke. Niedawno widzialam w empiku pare fajnych, szczegolnie spodobala mi sie "Dieta roslinna na co dzien " bo miala wlasnie duzo podstawowych informacji. 'Nowoczesne zasady odzywiania" tez jest fajna. Powodzenia, i nie boj sie i nie daj sobie wmowic ze bedziesz miala jakies braki 🙂
opolanka   psychologiem przez przeszkody
07 kwietnia 2015 08:07
dziękuję serdecznie 🙂
Ja nigdy specjalnie mięsożerna nie byłam i w zasadzie bliżej mi do diety wege.
Boję się trochę, bo nie znam się w ogóle na dietach i żywieniu...
opolanko, bo to wcale się nie trzeba jakoś specjalnie znać! Jedz różnorodnie i kolorowo - to najlepsza zasada 🙂
Jak zaczynałam być wege 9 lat temu, to też pojęcia o dietach/gotowaniu nie miałam. A zdrowa byłam/jestem jak koń (mimo, że obiektywnie uważam, że moja dieta daleka jest od zdrowej. Mnóstwo słodyczy, kawa, okazyjnie alko w większej ilości...).

Mój mężczyzna dostał od siostry i jej brata na urodziny książkę Jadłonomii - ależ ona jest pięknie wydana!

opolanko, sprawdź ten blog: http://www.jadlonomia.com/ - blog zeszłego roku i najbardziej polecany vege blog ever 🙂 (w PL of kors)
No i witaj w naszym gronie, mam nadzieję, że spodoba Ci się vege life-style i zostaniesz z nami na dłużej  :kwiatek:
opolanka   psychologiem przez przeszkody
07 kwietnia 2015 09:05
dziękuję 🙂
Myślę, że mi się spodoba, od dawna już tak się przymierzam, tylko mam lęki 😁
zagłębiam się w lekture jadłonomii 🙂
opolanka, ja polecam jeszcze http://quchniawege.blogspot.com/
autorka też jest mamą od niedawna 😉
a ja zrobiłam takie na święta wielkanocne:
http://www.mojdietetyk.pl/cos_pysznego_zdrowego/wegetarianski-pasztet-z-brokulow-i-fety.html
mam gdzieś zdjęcie, potem wrzucę. piekł się prawie 2 razy dłużej niż w przepisie, ale był PRZEPYSZNY i nawet nasi "zatwardziali" rodzinni mięsożercy chętnie zjadali  😅