Stajnie w Lublinie

Biczowa   tajny agent Bycz, bezczelny Bycz
18 kwietnia 2015 12:04
504-231-602 🙂
Biczowa, dziękuję ogromnie 🙂  :kwiatek:
Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu fascynują mnie zimnokrwiste konie robocze. Jako, że jedną z moich pasji jest rolnictwo ogrodnictwo. Jako, że moją pasję wraz z rodziną realizuję na niewielkim obszarze (10a ornego+ łączka + sad)  naturalnym wydaje mi się uprawa takiego areału przy pomocy konia. Niestety w naszej wsi od kilka lat temu zdechł ostatni koń roboczy. Sam zakup konia nie stanowi dla mnie za dużej bariery finansowej, bo mam oszczędności, jednak większy problem stanowiłby pensjonat, gdyż jestem studentem. Niestety nie mogę hodować konia samodzielnie, bo na wsi jestem jedynie w weekendy i w wakacje.
Wobec tego moje pytanie, czy jest jakiś pensjonat w Lublinie i okolicach, który kosztowałby 300-350 zł. Jestem zainteresowany zwłaszcza stajniami w południowej cz. Lublina i okolicach a szczególnie stajnią w Skrzynicach.
W ramach zapłaty wchodziłaby w grę pomoc- albo osobista, albo przy pomocy konia- np. koszenie łąki, czy wywóz obornika.
Z góry dziękuję za pomoc.
.
Biczowa   tajny agent Bycz, bezczelny Bycz
20 kwietnia 2015 17:50
Stajnia w Skowronkach na Sławinku szuka konia, pensjonat 350zł ale koń chodził by w rekreacji
Ja zapraszam do SJ Łąki.
Cena pensjonatu to 500 zł, ale warunki rewelacyjne, karmienie 3 razy dziennie, padok trawiasty, duża ujeżdżalnia, hala, instruktor na miejscu i do dyspozycji prawie 24/h 😉
pociągowy, jeśli nie przeszkadza Ci odległość od Lbl to zapraszam na drugą stronę Wisły.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
22 kwietnia 2015 16:12
Dziewczyny i co, będzie sobie tego konia do orania pola dowozić na miejsce?  😉

pociągowy a może pogadaj z gospodarzem, który miał tego ostatniego konia? Pewnie ma warunki do trzymania kolejnego  🙂
Gdzie robicie badania sportowe w Lublinie? Jest jakaś przychodnia, w której nie czeka się miesiącami i da się załatwić wszystko w jeden dzień?