sklepy internetowe

Dworcika   Fantasmagoria
09 maja 2015 08:24
Nooo...zwłaszcza jeździeckich. I w soboty do 21. Jak galerie.
Gdzie ci ludzie mają czas na konie? 😉
Ode mnie ogromny plus dla sklepu Astek- zamówione, zapłacone, po dwóch dniach u mnie... I do czapraczka dostałam przemiłe gratisy!
Pierwszy raz kupowalam w tym sklepie i mega pozytywnie.
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
09 maja 2015 10:33
Nooo...zwłaszcza jeździeckich. I w soboty do 21. Jak galerie.
Gdzie ci ludzie mają czas na konie? 😉



A do tego kontakt przez facebooka i na prywatny numer  😎 Jedno dziewcze(szalona 14) nafoszyła się na mnie jak w niedzielę wieczorem napisałam na facebooka(mojego prywatnego) z zapytaniem o coś tam, a ja powiedziałam, że niestety nie pamiętam, czy ten kolor aktualnie mamy... Moja bezczelność sięgnęła zenitu  😎 😁
napisać zawsze można- a kiedy dotrze odpowiedz to juz inna sprawa

może ktoś akurat ma dostep do neta i wysyła zapytania do sklepów w niedziele właśnie
zreszą mi np. yard-equites opdowiada o przeróżnych porach- nieraz jest to niedzielny poranek  :kwiatek:

tylko forma sie liczy i nie 10000 tel w sob o 21 czy żądanie natychmistowej odpowiedzi, ale ciężko mieć pretensje do klienta ze pyta o towar w niedziele- najwyżej odp dostanie po sprawdzeniu w pon lub wt, ale traktowanie do jako "namolnego" bo wysłał maila poza godz pracy sklepu stajconarnego jest niemiłe

zadzwonić w sobotę to też nie zbrodnia- wiele sklepów pracuje w sob, a jak nie to najwyżej nie odbiorą

prywatnego numeru sie nie udostepnia i problem z głowy
Zaległe plusy dla animalii i Końskiego światu 🙂
Siesiepy   Ponczek bez rączek
09 maja 2015 12:02
Miałam dzwonić w poniedziałek(jednak słowa _Gagi mocno wbiły mi się w mózg i przyznaję im racje - m. in. dlatego pytałam się czy dzisiaj się dodzwonię, bo wiem, że niektóre sklepy w soboty mają jeszcze otwarte przez krótki okres czasu, ale potem stronie Jarpola nie znalazłam ew. godzin do kontaktu, więc uznałam, że w weekend nie pracują), ale sprawa się rozwiązała tak, że rano dostałam maila od jarpola(za co jestem bardzo wdzięczna sklepowi). Aktualnie wszystko jest ok!  :kwiatek:

Żeby nie było, nie jestem klientem-zmorą, nie żądam odpowiedzi już, teraz, natychmiast i nie lubię wydzwaniać o 23 po sklepach. Mam świadomość, że tam pracują ludzie, a ja ogólnie lubię żyć z wszystkimi w zgodzie. 🙂
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
09 maja 2015 12:03
Izkadul, dokładnie 😉 my też niejednokrotnie odpisujemyw wweekendy/święta. Ale ważna jest forma i oczywiście podejście klienta. Bo są np tacy, którzy piszą w niedzielę rano, a niedziela wieczorem już są oburzeni, że jeszcze nie dostali odpowiedzi. Są ludzie i ludzie 😉
niestety minus dla konika 🙁
buty zamawiałam w rozmiarze 37 a przyszły tak małe że nie dało się nogi włożyć! O dziwo na podeszwie był rozmiar 37 ale chyba jakiś dziecięcy, a na stronie sklepu zero informacji, że rozmiarówka nie nasza/dziecięca albo cokolwiek..
Muszę odesłać..
poza tym wszystko jak najbardziej ok- miła obsługa, szybko nadesłana paczka 🙂
martinaa, minus raczej dla producenta , skąd konik ma wiedzieć, że 37 z konkretnej firmy nie będzie na Ciebie dobre?

Przerażają mnie te minusy. Aż strach sklep otwierać. Niedługo okaże się, że jeśli czaprak w sklepie www ogldądany w komórce wpada z turkus, a na laptopie bliżej mu do błekitu - to sklep oszukuje klienta...  😵
niestety minus dla konika 🙁
buty zamawiałam w rozmiarze 37 a przyszły tak małe że nie dało się nogi włożyć! O dziwo na podeszwie był rozmiar 37 ale chyba jakiś dziecięcy, a na stronie sklepu zero informacji, że rozmiarówka nie nasza/dziecięca albo cokolwiek..
Muszę odesłać..
poza tym wszystko jak najbardziej ok- miła obsługa, szybko nadesłana paczka 🙂



Ja bym nie uważała tego za minus dla tego sklepu, ponieważ każde buty są jednak inne, i np. rozmiar 37 w jednym sklepie będzie za duży a w innym za małe.
Mogłaś do nich przed kupnem napisać żeby podali Ci długość podeszwy, wtedy byś wiedziała czy będą dobre czy nie.
[quote author=martinaa link=topic=81.msg2354836#msg2354836 date=1431326335]
niestety minus dla konika 🙁
buty zamawiałam w rozmiarze 37 a przyszły tak małe że nie dało się nogi włożyć! O dziwo na podeszwie był rozmiar 37 ale chyba jakiś dziecięcy, a na stronie sklepu zero informacji, że rozmiarówka nie nasza/dziecięca albo cokolwiek..
Muszę odesłać..
poza tym wszystko jak najbardziej ok- miła obsługa, szybko nadesłana paczka 🙂



Ja bym nie uważała tego za minus dla tego sklepu, ponieważ każde buty są jednak inne, i np. rozmiar 37 w jednym sklepie będzie za duży a w innym za małe.
Mogłaś do nich przed kupnem napisać żeby podali Ci długość podeszwy, wtedy byś wiedziała czy będą dobre czy nie.

wiadomo, że rozmiar rozmiarowi nie równy. Najczęściej rozmiar 37 to długość wkładki około 24 cm. Różne firmy, różne wersje. Ale te buty co dostałam były ewidentnie innej rozmiarówki. Jak już udało mi się wcisnąć nogę nie miałam możliwości wyprostować palców. Na oko około 3 cm za małe..
Nie pisze złośliwie, bo konika uwielbiam. I jak napisałam wyżej poza tym wszystko było jak należy.
[/quote]
Ogromny plus dla Pasi-Konika! Uwielbiam 😍
martinaa, tym bardziej nie jest to minus dla sklepu a dla producenta. Nie sądzę aby pracownicy konika otwierali każdą wysyłana część garderoby celem pomiarów czy rozmiar zgadza się z przyjętą rozmiarówką... Jeśli różnica jest aż taka, jak piszesz (warto zmierzyć) masz prawo złożyć reklamację.
_Gaga, tylko, że martinaa, chyba chodzi o co innego... Sklep wysłał jej za mały towar (może z błędnie nabitym rozmiarem na podeszwie?), a ona będzie musiała pokryć ponad 40zł przesyłki... Trochę bez sensu.  :kwiatek:
_Gaga, tylko, że martinaa, chyba chodzi o co innego... Sklep wysłał jej za mały towar (może z błędnie nabitym rozmiarem na podeszwie?), a ona będzie musiała pokryć ponad 40zł przesyłki... Trochę bez sensu.  :kwiatek:

dokładnie!
martinaa , próbowałaś negocjować ze sklepem? Zmierzyłaś wkładkę?
_Gaga
odsyłam towar. Na szczęście za przesyłkę płacę tylko teraz. Zrobiłam zakupy za dość dużą kwotę i transport do mnie miałam gratis. Odeśle im sztyblety na mój rachunek, niech stracę. Nie jestem konfliktowa, a  mam nauczkę dla siebie: buty zawsze trzeba przymierzyć! Nie wiem co mnie pokusiło... pewnie promocja :p
Poza tym konik.com.pl jest ok, szybka wysyłka i pozostała część zamówienia najwyższej jakości 🙂
Wiecie może czy ten sklep funkcjonuje www.pasikonik-sklep.pl ?
Bo pod podanym linkiem mi nie działa , na fb wpisy z 2013, ale moja mama jakoś trafiła na http://37.187.160.102/pasikonik/? i wszystko wygląda jakby działało i nie wiem co mam myśleć  🙄
Martinaa ja jak kupowałam w Koniku sztyblety, to pani (na moja prośbę, oczywiście)  wszystko mi pomierzyła, łącznie z przymierzaniem buta na własną nogę...  💃

Po czym się okazało, że na mojej chudej stópce buty latają i wyglądają jak płetwy, więc wróciły do sklepu...  😵
Livia   ...z innego świata
11 maja 2015 19:55
Ode mnie znów nudny plus dla konika, są jak zawsze niezawodni 🙂
ode mnie też plus dla konik'a

w niedziele zamawiane, dzisiaj już u mnie, i załapałam się na bardzo fajny rabat 😉  :kwiatek:
_Gaga
Zrobiłam zakupy za dość dużą kwotę i transport do mnie miałam gratis. Odeśle im sztyblety na mój rachunek, niech stracę.


Sklep ma obowiązek zwrócić koszta przesyłki DO klienta, ale nie ma obowiązku zwracać kosztów przesyłki OD klienta do sklepu. To byłaby tylko dobra wola sklepu jeśli zwróciłby za taką przesyłkę.
Co najlepsze sklep ma obowiązek zwrócić za najtańszą przesyłkę, więc jeśli wybrałyście kuriera za 25 zł a sklep wysyła też np. paczkę pocztą za 15 zł, to prawnie może zwrócić 15 zł.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Sadze ze pisząc mogla miec na mysli ze stracila pieniadze bo buty nie okazaly się normalnymi w rozmiarze 37. Ja swoja sprawe dotyczącą pobrania pieniedzy za darmowa wysyłkę wyslalam do UOKiK i czekam na odpowiedź bo sklep oczywiście milczy jak poprosilam o przedstawienie zapisu w regulaminie 🙂
A.   master of sarcasm :]
12 maja 2015 11:26
Wiecie może czy ten sklep funkcjonuje www.pasikonik-sklep.pl ?
Bo pod podanym linkiem mi nie działa , na fb wpisy z 2013, ale moja mama jakoś trafiła na http://37.187.160.102/pasikonik/? i wszystko wygląda jakby działało i nie wiem co mam myśleć  🙄


Zamawiałam, tak adres wygląda: http://www.pasi-konik.pl/
Duży plus dla www.sklep-mustang.pl, błyskawiczna przesyłka, towar porządnie zapakowany.
A.   master of sarcasm :]
13 maja 2015 21:07
Bergo juz bardzo lubię, mojego żelu wcierkowego nie było w hurtowni, dostałam maila czy usunąć czy chcę coś innego, zapytałam o mniejsze opakowanie ww żelu, po 2 dniach dostałam odpowiedź że niestety w hurtowni nie ma, plus drugi email z przeprosinami że tak długo czekam na odpowiedź ale hurtownia się nie kwapi, więc wybrałam witaminy w zamian za to i pytam ile mam dopłacić, bo cena worka 10kg przekracza cenę 1l. wcierki a odpowiedź dostalam - nic! Coś mi się wydaje że stałym klientem zostanę  💘
Wczoraj dostałam popręg z GNL-z dwoma krówkami w środku 💃. Oczywiście jak zwykle mega plusik [🙂
Mega plus dla konika i Dromy 🙂
Ode mnie plus dla Pasi-konika  🙂
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
14 maja 2015 11:32
Uwielbiam animalię  💘 Przegapiłam 14dniowy czas na zwrot towaru i po wysłaniu wiadomości czy jeszcze można ZGODZILI SIĘ  🙇 🙇
to się nazywa postawa frontem do klienta  👍
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się