sklepy internetowe

Siesiepy   Ponczek bez rączek
15 maja 2015 16:12
Dwa wielkie + dla jarpola! 😉 Dobry kontakt, miła obsługa, sprawne rozwiązanie problemu oraz błyskawiczna druga wysyłka(wow)!
Plus dla animalii 😉
dea   primum non nocere
15 maja 2015 18:54
Proszę o radę. Mam jazdę z okserem. Zamówienie anulowane w lutym. Do tego czasu kontakt na mail bdb. Poszło kilka maili przypominających o zwrocie wpłaty i cisza. Mam dość rzucania grochem o ścianę. Co najlepiej zrobić?
- pojechać? mam niedaleko w sumie.
- dzwonić? jakoś czuję, że to też może być bez sensu
- powiadamiać policję? jakiś sąd konsumencki? Nigdy nie musiałam na nikogo bata wyciągać :/
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
15 maja 2015 19:03
dea, oksera w Sopocie już nie ma.
UOKiK.
dea   primum non nocere
15 maja 2015 19:21
Uuuuu to ciekawe, a od kiedy? to może dlatego mail milczy. Wczoraj tamtędy przejeżdżałam i koń stał. Został?
dea Oksera w Sopocie chyba od kwietnia jakoś nie ma. Ale to nie była ich główna siedziba, więc firma dalej działa 😉
dea   primum non nocere
15 maja 2015 20:01
Na mail do sopotu pisałam 😉 To jutro jeszcze zadzwonię, może się uda bez UOKiK.
Dworcika   Fantasmagoria
15 maja 2015 20:26
Mimo wszystko niepokojące to. Sprawa została niby rozwiązana już dawno, sklep jeszcze wtedy działał w Sopocie. Poza tym firma jako taka działa, więc ktoś sprawy Sopotu przejął (a przynajmniej powinien).
A nawet gdyby wszystko całkiem padło, to tego typu rzeczy rozwiązuje się w pierwszej kolejności :/
A.   master of sarcasm :]
15 maja 2015 20:37
Duży plus dla Pasi-Konika, zdobyli dla mnie Pavo Fertile 😉 i dostałam kilka gratisów w dzisiejszej paczce  👍
Duży plus dla GNL 🙂 Bardzo szybka realizacja zamówienia  :kwiatek:
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
15 maja 2015 22:03
dea, pod koniec kwietnia się zamykali. Internetowy dalej działa.
dea   primum non nocere
15 maja 2015 22:36
Jak koniec kwietnia, to moje maile jeszcze zdążyli olać. Atmosfera już była pewnie zamknięciowa :/
Dworcika   Fantasmagoria
16 maja 2015 07:22
No ale Ty kupowałaś przez net czy stacjonarnie? Strzyga napisała, że internetowy nadal działa, nie ma tylko stacjonarnego.
Livia   ...z innego świata
16 maja 2015 09:02
Ode mnie kolejne plusy dla konika (to już standard) i wielki plus dla Horse Passion za jak zwykle super kontakt i cierpliwość do życzeń klienta 🙂
dea   primum non nocere
16 maja 2015 19:25
Dworcika - zamawiałam przez mail z sopot@okser.pl, płaciłam przez net na konto ogólne, miało być do odbioru w stacjonarnym w Sopocie. Zamówienie anulowane, kasa nie wróciła. A chciałam, żeby siostrze było wygodniej towar odebrać, bezlatania po bankomatach - dlatego przelew zrobiłam... trzeba było jej gotówkę dać :/
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
16 maja 2015 19:40
dea, wystarczyło poczytać wątek =)
dea   primum non nocere
16 maja 2015 20:27
Teraz już wiem 🙂 o Atosie poczytałam na czas. Z okserem miałam wcześniej dobre doświadczenia, plus taki realny się wydawał, pięć minut drogi od domu. Nie szukałam opinii - i to mnie zgubiło 😉 Zobaczymy jak długo się będę użerać z nimi.
Equiversum też unikaj 😉
dea   primum non nocere
16 maja 2015 21:28
Dzięki będę pamiętać teraz 😉
W ogóle po takim doświadczeniu, bez krótkiej randki z szukajką na tym wątku nie wyskoczę już z mozolnie ciułanych groszy.
Mnie zastanawia jak to jest że sklepy te oszukuja, wręcz kradną, wszyscy (no OK prawie :p) wiedzą o tym, a sklepy nadal funkcjonują  🤔wirek:
Moon   #kulistyzajebisty
18 maja 2015 17:03
Wielki plus dla Konika!
Wyciągnęli mi chyba spod ziemi komplet Eskadronów flexi, zamówiłam je w sobotę (?!) a dziś wiadomość, że wysłali!  😍
Kolejny spóźniony plus dla sklepu Koński Świat, uwielbiam ich promocje  💘
Kolejny ogromny plus dla cavezza - za profesjonalne podejście do klienta, świetny kontakt i rewelacyjny towar 🙂
Nord   -"Bryknąć Cię?"-zapytała Łoza
19 maja 2015 10:03
Ogromny plus dla profit szyba dostawa, super kontakt, fajne ceny. Duży +!
Izkadul, dokładnie 😉 my też niejednokrotnie odpisujemyw wweekendy/święta. Ale ważna jest forma i oczywiście podejście klienta. Bo są np tacy, którzy piszą w niedzielę rano, a niedziela wieczorem już są oburzeni, że jeszcze nie dostali odpowiedzi. Są ludzie i ludzie 😉


No , chyba wasze głosy zostały wysłuchane  🤣 Equishop uruchomił telefon ratunkowy dla was  🤣

https://www.facebook.com/Equishoppl?hc_location=ufi
Gniadata   my own true love
20 maja 2015 19:23
plusik dla animalii 🙂 wszystko super i sprawnie, no i miły gratis, mimo niewielkiego zamówienia 🙂
Duży + dla Equizone, bardzo szybka wysyłka i bezproblemowy kontakt.
Livia   ...z innego świata
25 maja 2015 12:20
No niestety, ode mnie leci mały minus dla GNL. Nie zrobili dobrego wrażenia. Chciałam zrobić zakupy na sporą kwotę, zadzwoniłam i spytałam o możliwy rabat. Pani odpowiedziała że maksymalnie mogą mi dać... 5% - kiedy aktualnie mają kod na 15% mniej. Pani spytana o promocje nic nie wiedziała, bo "to zależy od szefowej".
Dodatkowo brak darmowej wysyłki nawet przy naprawdę sporej kwocie zakupów - taka przykra wisienka.

Szkoda, że inny sklep nie ma tych wszystkich rzeczy, które potrzebuję.

Konik jednak zostawia inne sklepy daleko w tyle, potem obsługa już nie jest taka sama 😉

edit: trochę ochłonęłam 😉
Ale nie rozumiem z GNLem... Jest kod, który działa na -15 chyba na wszystko i jeszcze wciąż aktualny?
Plus nie wiem jak to tam jest zorganizowane ale zrobiłam zakupy za ponad 500zł (już z odjętym rabatem -15%)  i miałam do wyboru płatność z góry kuriera za 0zł...
Jeszcze nie dostałam przesyłki, zamawiałam dopiero w czwartek wieczorem i mam dłuższy czas oczekiwania na kilka produktów ale raczej mi tego nie cofną :P
Widać nie trzeba dzwonić tylko korzystać z kodów po znajomości i ewentualnie być ich stałym klientem i wtedy wiem, ze moja znajoma ma -7% stałego rabatu swojego 😉
Ale nie znam się liczę tylko, że dostanę wszystko tak jak zamówiłam i koszty się nie zmienią - chyba z reszta nie mogą? :P

I ogromny plus dla sklepu "Pana Podkowy" czyli podkowalinypl.shoper.pl
Zamówiłam w środę wieczorem a w piątek już u mnie było 😉
Aczkolwiek ich naturalnych cukierków uspokajających moja kobyła wybredna nie chce jeść...
Szkoda :P
sei   . let's grow old together & die at the same time .
25 maja 2015 19:09
kod do gnl jest z tego co pamiętam do 15go czerwca i liczy się data złożenia zamówienia 😉 więc na pewno ceny nie ulegną zmianie.
kod gnl2015 NIE łączy się z rabatem stałego klienta, a standardowe progi rabatowe są do podejrzenia na stronie.
jeśli chodzi o politykę rabatową jesteśmy może faktycznie dość restrykcyjni, ale za to mamy dużo różnych naprawdę korzystnych promocji (moim zdaniem oczywiście 😉 ) np. teraz przeceniona jest pielęgnacja również na 15%, więc nawet dla osób bez wspomnianego kodu jest to chyba atrakcyjna oferta.

przykro mi Livia, że akurat nam nie wyszło, może następnym razem będzie lepiej 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się