sklepy internetowe

Livia kod rabatowy dostałam z ulotką do dużego zamówienia. Może wysyłają te kody tylko w ulotkach aby sprawdzić ten kanał i nie podają każdemu bo przecież mogliby ten kod podać na facebooku albo na stronie a nigdzie sprawdziłam nie ma... Politykę rabatową ich masz tutaj http://www.gnl.pl/rabaty nie wiem za jaką kwotę zakupy chciałaś zrobić 🙂
Livia   ...z innego świata
26 maja 2015 07:52
BlueHorse, owszem, kod działa, ale to był tylko kod dla niektórych - jak zadzwoniłam "z ulicy", to nie było możliwości przydzielenia rabatu większego niż 5%. Fakt że nie jestem zarejestrowana jako klient - ty jesteś? Może wtedy jest w opcji darmowa wysyłka, przy moim braku rejestracji niestety najtańsza wysyłka to 16,50.

sei, o, pracujesz w GNL? Nie wiedziałam 🙂 Zamówić pewnie będę musiała, korzystając z kodu podanego tutaj, bo niestety w innych sklepach nie ma wszystkiego tego naraz, czego akurat potrzebuję. No ale mam taki niesmak ciągle, w podobnej sytuacji w koniku rozmowa wyglądała zupełnie inaczej.

Balajlama, kwota dość spora dla mnie, czterocyfrowa i to nie najniższa 😉 W każdym razie cieszę się bardzo, że ten kod został tu podany.
Livia mi chodziło o to, czy wg tabeli rabatowej, którą Ci wysłałam czy mieścisz się do rabatu 5% czy wyższego🙂 Nie musisz dokładnej kwoty podawać tylko abyś wiedziała jaka jest polityka sklepu. Jeśli sklep przyznał Ci rabat zgodny z Twoim zamówieniem to chyba nie stało się nic złego  🙄
Livia   ...z innego świata
26 maja 2015 08:30
Balajlama, niby tak, tylko że mają w tym czasie kod na 15%, więc mogli wyjść w stronę klienta (to by chyba nie bolało?) i powiedzieć, że mają akurat taki kod. Niewiedza w sprawie promocji też wyszła średnio. Ogólnie wrażenie po rozmowie miałam niezbyt dobre i tym się podzieliłam.
sei   . let's grow old together & die at the same time .
26 maja 2015 09:31
Livia, pracuję 😉
wiesz z jednej strony Cię rozumiem, z drugiej rozumiem też zamysł jaki przyświecał takiej akcji marketingowej.
jako klient niewykluczone, że poczułabym się tak jak ty, ale pracownik to też tylko człowiek, dostaje wytyczne i musi się ich trzymać.
Livia   ...z innego świata
26 maja 2015 09:57
sei, odpisałam na PW 🙂
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
27 maja 2015 09:34
Bardzo polecam sklep gladius http://gladius.sklep.pl/
+

- bardzo szybka realizacja zamówienia
- buty wyglądają na naprawdę porządnie zrobione - idealnie skrojony na mnie rozmiar - i w przystępnej cenie - zobaczymy jak długo wytrzymają 🙂
Co teraz sie dzieje z eqwestem? Kto cos kupowal? Czy dalej oszukuja?
to co zawsze 🙂
umów sie na odbiór osobisty, masz ten komfort, że oni też są z Wro.
Ale ta rzecz co ja chce to musieliby sciagac , oni cos sprzedaja czy udaja , ze sprzedaja?
no to niech ściągną i dadzą znać że już mozna odebrać.
Jak ściągną to super - brawo Ty 😉. a jak nie, to poza oczekiwaniem przynajmniej nic nie stracisz

Działaja jak działają, nie wiadomo jak trafisz 😉
Livia   ...z innego świata
27 maja 2015 17:48
rosek, forumowa Muchozol chyba teraz od nich coś zamawia i wcześniej też była zadowolona, możesz jej podpytać 🙂
[move]Mega minus dla equishopu[/move]....Tak jak pisałam, ceny zmieniły się koszyku.... Dziś sklep odezwał się do mnie w celu rekompensaty. Niestety skończyło się na wiadomości, towar wysłany po cenach -50% a nie -60% i brak zainteresowania tematem  😤 szkoda, bo choć pewnie dla nich to małe zamówienie, ale zera  3 i to nie najmniejsze. Liczyłam na to, że jednak uszanują klienta - nie....
Giga plusy dla:

equishopu - super podejście do klienta, brak problemów ze zmianą dostawy, natychmiastowa wysyłka - w niecałe 24h paczka była u mnie 🙂
sprzetjezdziecki.com - duże zamówienie i mimo niedostępności kilku produktów zrealizowane bardzo szybko, super kontakt, nic nie można zarzucić 🙂

Zdecydowanie dwa ulubione sklepy!
kitty, chętnie od Ciebie odkupię towar z 50% nie 60% rabatem, ba nawet z 45%. Ja się nie załapałam na żaden, bo wszystko poszło "na pniu" 🙁
Zaległe plusy dla Konika i dla Bergo oraz aktualny plus dla Dobrego Konia  :kwiatek:
Gaga nie gadaj, że tam "na pniu" się wszystko wyprzedało, ja jeszcze wczoraj późnym popołudniem patrzyłam i ostało się kilka rzeczy z 50% zniżką  😉
larabarson, ok jako "wszystko" miałam na myśli czapraki za 50 zł,  nie kurtki za 500 z 1 000 zł...
Czapraków za 50 to fakt, nie było już ale takie za 144 przecenione z 289 były jeszcze.
larabarson, wieczorem już nie było... próbowałam kupić 🙁
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
28 maja 2015 08:22
no właśnie, wszystko się rozeszło na pniu, bo wpadło dwóch takich klientów jak Kitty (bez urazy kitty nic osobistego) i wykupili cały towar. Przy takich wyprzedażach powinno być ograniczenie ilościowe, najlepiej na kartki! Teraz ten towar opchną dalej i zarobi się 40% jak nic
Kitty nie opchnie, to chomik nie Kitty 😉. Mogłaby sama dwa takie equishopy zaopatrzyć w czapraki  😂 😂
Plus dla yard-equites 😀
Rudzik, bez przesady... jak ktoś potrzebuje 543 czapraki - i trafił w promocję , to niech sobie je ma na zdrówko  😀
Ja nikomu nie żałuję
Ot w momencie uruchomienia promocji siedziałam w siodle i chociaż przydałby się nowy lansiarski czapraczek, to przeżyję bez niego. Z Equishopu kupiłam we wcześniejszych promocjach derki polarowe (lansiarskie ma się rozumieć :hihi🙂 w super cenach zatem bardzo lubię te ich promocje.
Teraz też się wahałam oglądajac derki i jak się już tak trochę powahałam to ktoś je kupił  😁
Ale ja mam słaby gust, to co zamówiłam dalej jest dostępne  😉 więc moje zakupy by Was nie uratowały  🤔
Rudzik, hahah, jakbyś zobaczyła "magazyn" kitty to wiedziałabyś, że tam nic nie podlega sprzedaży. Ja przez kilka lat widziałam chyba 2 akcje sprzedaży pojedynczych sztuk przez kitty. I skoro chce je mieć i wydaje na to kasę to dobrze by było, aby była traktowana fair.

Swoją szosą, ona na tych wszystkich czaprakach testuje metody prania. Powinniście się cieszyć, bo potem dobrze wie co i jak prać w pralni żeby wam sprzętu nie poniszczyć  😀iabeł:
equishop, jak zwykle szybko i bezproblemowo, 100% satysfakcji  🙂
equishop wielki + zamówiłam po południem, następnego dnia z rana przesyłka już była 🙂
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
28 maja 2015 13:39
no kitty, o to cię nie podejrzewałam  :kwiatek:
ale skoro to do testów to ok, zostaje ci wybaczone  🤣
oczywiście że macie rację, a moim skromnym zdaniem, zmiana reguł sprzedaży w czasie trwania promocji zakrawa o nadużycia konsumenckie i kwalifikuje się do urzędowego postępowania przez UOKiK
zwłaszcza że equishop otwarcie się tu do takich praktyk przyznał
Haha no ja testuję wszystko. W końcu jak się za coś człowiek zabiera, to albo najlepiej jak potrafi, albo wcale  😉 ale nadal spotykają mnie "misje specjalne" w pracy, więc dużo przede mną  🙄 natomiast nigdy nie ukrywałam własnego daleko posuniętego szmatoholizmu  🏇 tylko myślę, że jednak złą profesję wybrałam... bo gdybym tak traktowała klientów, to dawno bym zamieszkiwała karton... nie kumam tego i tyle  🙁
wielki plus dla EQUIZONE
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się