Sesja/Studia i t d ;)

Ja też lubię sor, może miałam szczęście ale zawsze coś się działo
Scottie   Cicha obserwatorka
25 maja 2015 10:21
Laski, potrzebuję pomocy. Nigdzie w necie nie mogę znaleźć pełnej wersji do komentarza do Kodeksu Wykroczeń oraz Kodeksu Karnego. Może przypadkiem macie w formie PDF gdzieś na kompie i mogłybyście mi wysłać? Mam co prawda dostęp do tych komentarzy w pracy, ale w wersji ściśle elektronicznej, bez nr stron itd., a potrzebne mi to do pracy magisterskiej. Nie mogę skorzystać z biblioteki na uczelni, bo nie jestem już studentką :/ Poratujecie?
Ostatnie koło w semestrze zdane, 2 egzaminy i jestem wolna  😅
Tyle, że są to egzaminy z fizjologii i biochemii więc nie będzie tak łatwo  🤔
a ja odkąd zdalam anatomię nie mogę się zmobilizować do nauki czegokolwiek, ech dzisiaj dwa zaliczenia napisane z genetyki i łaciny mam nadzieję, że zdane choć na łacinie momentami było dość zabawnie.
W środę ostatnie koło z histologi, przydałoby się zacząć uczyć..
Ten tydzień to jest jakieś szaleństwo, dzisiaj kolokwium, w środę trzy zaliczenia (wszystko pamięciówa), w czwartek i piątek po jednym, też tonę materiału, który muszę wkuć. Najbardziej boję się środowego niemieckiego prawniczego, mam nadzieję, że nie będę miała takich problemów, jak w zeszłym semestrze.
Ale mi lekko po dzisiejszym dniu xD Pulmony i farma kliniczna na 5, kardio zaliczone, nie wiem na jaką ocenę, ale liczę, że tego pana dr już na oczy więcej nie zobaczę ;P
W dziekanacie pozałatwiane, chociaż przez niekompetencję pani z dziekanatu 3 razy latałam po różnych przychodniach. Ona twierdziła, że muszę podbić książeczkę, a jak się okazało chodziło o całkiem inne zaświadczenie, o czym poinformowała mnie dopiero druga pani :/ Więc albo mają bałagan w papierach i nie wiedzą, co od kogo chcą, albo nie są zorientowane do końca we wszystkim.