Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

larabarson o matko! 😵 Dziękuję Dziękuję Dziękuję!  :kwiatek: Zabolało portfel bo poszalałam ale za takie ceny?!  😍 😍

Grettiena Zależy czy klacz czy wałach 😀 Dla klaczy róż a wałaszka zieleń! 🙂
Vendettka kobyłka, kobyłka. Ale sama nie jestem przekonana do koloru, nie podoba mi się osobiście. Chyba pochłonęła mnie promocja i straciłam głowę 🤬
Przyznać się, kto mi zgarnął sprzed nosa szarego vintage ng VS  🤬 Zarezerwowałam sobie parę innych, więc jakby ktoś się rozmyślił to chętnie oddam resztę, już niedostępne na sklepie.  😁 W przeciwnym razie zbankrutuje.  😂
Grettiena Za taka cenę można sobie pozwolić :P

Caira Ojćć, nieeee to nieee ja   👀
Edit. Tylko mnie nie bij!  😀
Czy wrzucenie do koszyka=rezerwacja? Żałuję teraz, że uwiąz różowy mi sprzątnięto. A mogłam wcześniej pomyśleć🙁
No właśnie ja myslałam, że jak wrzucone do koszyka i przechodzę nawet do płatności itd to zarezerwowane a mi tu dopiero po dokonaniu płatności przyszło że brak towaru...
Mi tak ktoś złapał Cottona Deep Pinka SR z koszyka 🙁 Wiec sama się spieszyłam ze wszystkim żeby mi nikt nic innego nie zabrał z koszyka, myślę że sklep ma problem z nadążeniem bo ja sama jak zamówienie robiłam to z sekundami wszystko wykupowano  💃
No i mój różowy kantar poszedł, szkoda bo liczyłam na komplet kantar+uwiąz. Chyba nie jest pisana mi ta promocja, chociaż ten czaprak tak na mnie patrzy.  O i cena zmieniona! 50zł kosztował a teraz 62🙁
lipa, raz ceny eskadronów -60 % a raz -50 %. Włożyłam do koszyka i coś nie mogłam kupić .. zorientowałam się że nagle ceny -50 % i ktoś kupił.. 👿
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
26 maja 2015 15:51
Ceny skaczą jak szalone, produkty raz dostępne a raz nie, a w sumie to już nic fajnego nie ma...  🙁
Ja niestety zbankrutowałam... i niestety ceny mi się zmieniły w koszyku, a zauważyłam już po kupieniu  😤 bardzo to nieuczciwe!!!!!
już ktoś wyprzedaje rzeczy kupione z equishopu  😎
Janusze biznesu 😁
Naciau, Caira miałam to samo przemyślenie  😁
uff udało mi się ustrzelić kilka fajnych rzeczy 😀

ps ciekawa jestem czy ich strona się "nie pogubiła" w tych zamówieniach i faktycznie czy jeśli się udało złożyć zamówienie, to czy wszystko na pewno będzie 😉
ktoś ma już inny status zamowienia niż "w trakcie realizacji"?
Ja mam "potwierdzenie zamowienia", ale nie kupowałam duzo i brałam za pobraniem
Ja na raz dostałam trzy wiadomości: potwierdzenie zamówienia, zaakceptowana płatność i brak towaru. Także widocznie ktoś mi to za co właśnie płaciłam sprzed nosa zgarnął. Swoją drogę trochę lipa, że jest taka możliwość komuś w czasie płacenia przez jakiś serwis zgarnąć coś z koszyka.
Jest derka w fajnej cenie aczkolwiek jest dostępny rozmiar XXL tylko😉 To XXL to na jakiego konia ?😀
asiek280690, 165 😉
już ktoś wyprzedaje rzeczy kupione z equishopu   😎

Na fb też ktoś wrzucił, ale komentarz jednej laski mnie rozwalił Wcale.nie sa takie ladne a niby eskadron wole sama kupic koc skroic i bd ladniejsza  😁
Swoją drogą to mnie ciekawi dlaczego te ceny tak "podskakiwały". Widziałam cottony za 50 zł a teraz są po 60, tak samo pady- były po 115 a teraz po 144  🤔wirek:
asiek280690, gdzie gdzie ?? Ja mam zawsze problem z polarówkami, bo XXL to nigdy na żadnej promocji nie ma, bo sprowadzają pojedyncze sztuki tylko.
Mamy nadzieję, że administracja nie potraktuje tego jako formy reklamy, ale czujemy się zobowiązani do odpowiedzi na kilka spraw tutaj poruszonych:

Czy wrzucenie do koszyka=rezerwacja? Żałuję teraz, że uwiąz różowy mi sprzątnięto. A mogłam wcześniej pomyśleć🙁


Wrzucenie do koszyka towaru nie jest równoznaczne z rezerwacją. Bardzo wielu Klientów dodaje towar do koszyka, a następnie się rozmyśla i nigdy już nie wraca do zamówienia. Gdyby zatem istniał jakiś system rezerwacji to ostatnie sztuki towaru byłyby niewidoczne w sklepie dla realnie zainteresowanych.

No właśnie ja myslałam, że jak wrzucone do koszyka i przechodzę nawet do płatności itd to zarezerwowane a mi tu dopiero po dokonaniu płatności przyszło że brak towaru...


Odpowiedź wyżej. Faktycznie w dniu dzisiejszym mogło zdarzyć się kilka tego typu sytuacji, że ktoś po prostu wyprzedził inną osobę w składaniu zamówienia na ten sam towar.

No i mój różowy kantar poszedł, szkoda bo liczyłam na komplet kantar+uwiąz. Chyba nie jest pisana mi ta promocja, chociaż ten czaprak tak na mnie patrzy.  O i cena zmieniona! 50zł kosztował a teraz 62🙁


lipa, raz ceny eskadronów -60 % a raz -50 %. Włożyłam do koszyka i coś nie mogłam kupić .. zorientowałam się że nagle ceny -50 % i ktoś kupił.. 👿


Ceny skaczą jak szalone, produkty raz dostępne a raz nie, a w sumie to już nic fajnego nie ma...  🙁


Na pewno nie skaczą jak szalone. Niewątpliwie natomiast przeżyliśmy dzisiaj oblężenie, którego nie przewidzieliśmy. Dzisiaj pobiliście absolutne rekordy sprzedażowe w historii naszego sklepu! Dziękujemy Wam za to!
W wyprzedaży -60% przewidzieliśmy dla Was sporą ilość produktów z outletu. Jakież było nasze zdziwienie kiedy po około 40 minutach trwania promocji w Eskadronie wyprzedała się ilość zakładana do 31.05... W związku z tym i w związku z sygnałami, które docierały do nas o dziwnej aktywności i ofertach na sprzęt Eskadrona od osób fizycznych postanowiliśmy zmniejszyć nieco wartość zniżki na Eskadrona z -60% na -50%. Rozwiązanie nieco brutalne, dla nas wcale niełatwe, ale w naszej opinii jedyne uczciwe w tej sytuacji.



ps ciekawa jestem czy ich strona się "nie pogubiła" w tych zamówieniach i faktycznie czy jeśli się udało złożyć zamówienie, to czy wszystko na pewno będzie 😉
ktoś ma już inny status zamowienia niż "w trakcie realizacji"?



Wszystkie zamówienia począwszy od 15:55 mają status "w trakcie realizacji". Jest to spowodowane tym, że o godzinie 16😲0 przekazujemy wszystkie zamówienia z dnia poprzedniego i tego samego złożone do 14:30 kurierowi. Dołożymy jak zawsze wszelkich starań, by wysłać wszystkie zamówienia z dzisiaj w dniu jutrzejszym. Czy to się uda nie wiemy, ale dziewczyny z obsługi zrobią wszystko by tak właśnie się stało  😉

Sorry, ale to już jest tylko bezczelnym linkowaniem produktów w sklepie.
equishop :kwiatek: dziękujemy za informacje! Ja mam tylko jedno pytanie- czy można prosić o odpowiedź na priv? 🙂 Czy nie zawiódł system w sklepie i wszystkie złożone zamówienia zostaną faktycznie zrealizowane? Ciekawa jestem czy mimo tego że zamówienie zostało złożone, może być taka możliwość że towaru jednak nie ma? 🙂  :kwiatek:
[b]equishop, ostatni raz patrzę przez palce na pojawianie się w tym wątku sklepów (i to dotyczy również forumowiczek, które są pracownicami sklepów i spieszą wyjaśniać wątpliwości lub tłumaczyć wszelkie wpadki i wtopy sklepów) - korzystajcie z PW.

Czy udało by się któremukolwiek sklepowi zamieścić półstronicową informację o promocji np. w gazecie Świat Koni?

To dlaczego na forum ma taka możliwość funkcjonować?[/b]
[b]equishop, ostatni raz patrzę przez palce na pojawianie się w tym wątku sklepów (i to dotyczy również forumowiczek, które są pracownicami sklepów i spieszą wyjaśniać wątpliwości lub tłumaczyć wszelkie wpadki i wtopy sklepów) - korzystajcie z PW.

Czy udało by się któremukolwiek sklepowi zamieścić półstronicową informację o promocji np. w gazecie Świat Koni?

To dlaczego na forum ma taka możliwość funkcjonować?[/b]


quantanamera, w Świecie Koni lub jakiejkolwiek innej gazecie nie pojawiają się postronne, subiektywne opinie na temat sklepów, a na forum owszem.

Stały zakaz wszelkich interakcji sklepów bądź ich pracowników pozostaje oczywiście Państwa prawem. Uważamy, że skoro ktoś może publicznie krytykować sklepy czy wytykać ich błędy, które nie zawsze wynikają ze złośliwości i celowości, a także wspominać o nieprofesjonalnym podejściu do Klienta, to warto abyśmy mogli również publicznie wątpliwe kwestie wyjaśniać. Sądzimy, że otwarty kontakt z Klientami to przejaw profesjonalizmu i troski o dobro Klienta. Uważamy także, że dopuszczenie sklepów do interakcji z Klientami, w tak na prawdę jedynym temacie do tego przeznaczonym może tylko ubogacić forum Re-volta.

Niemniej jednak zastosujemy się do powyższej uwagi i od tej pory kontaktować się będziemy wyłącznie przez PW.
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnmute.gif[/img] Bardzo mi przykro, ale ja jako moderator nałożę bana. Przyczyną nie jest ostatni post, ale fakt, że w ciągu ostatnich tygodni byliśmy atakowani przez agresywny spam ze strony firmy Equishop wysyłany przez dopiero co założone konta. Rozumiem, że czasami można się pomylić, nie do końca zrozumieć zasady działające na forum, niedoczytać regulamin - ale tamta akcja zdecydowanie wyglądała na przemyślaną i mówiąc w skrócie - mocno bezczelną. Bardzo proszę również inne sklepy oraz firmy o to, aby nie bawiły się tutaj w tego typu "pijar", gdyż spotka je dokładnie to samo.
AKurat uważam, że nie ma nic złego w tym, że equishop publicznie wytłumaczył i odpowiedział na pytania. lepiej raz publicznie niż tysiąc zapytan i wiadomości na PW. Nic się nie stało moim zdaniem a tak to byłyby setki wiadomości a wszystkie o tym samym. Akurat tutaj bym się nie czepiała, ale to pewnie znów moje subiektywne zdanie🙂 Jeśli inni mogli coś wytłumaczyć to dlaczego equishop nie?
equishop, a ja mam parę koni na sprzedaż i myślę, że wystawienie ich na Waszych stronach może ubogacić Waszą ofertę, bo bardzo ładne konie. Co Wy na to?

Balajlama, to ile mi przelejesz na konto na utrzymanie serwera dla Equishopu? Bo ja wykładam na niego co miesiąc pieniądze od kilku lat, i robię to po to, żeby prywatni ludzie mogli pogadać o koniach, a nie po to, żeby się tu lansowały sklepy - chociaż takich propozycji mam sporo.
Żeby nie było - to ja nałożyłam bana, nie Quanta
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się