Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Nie Smoku nie napisano, że błąd w systemie tylko, że z powodu dużego zainteresowania promocją musieli podnieść ceny, bo tak jest sprawiedliwie i słusznie.
I to nie tylko na RV, ale także na swoim fb. A dokładnie to nie spodobało im się, że klienci sprzedawali później te rzeczy o 10-20 zł drożej.
sklep nie ma prawa zmieniać warunków regulaminu w trakcie trwania promocji o charakterze nieciągłym. [...] tak stanowi kodeks cywilny.

o ilesklep nie zastrzeże sobie prawa do zmiany regulaminu lub jego odwołania przed upływem czasu
z zastrzeżeniem, że klient który kupił po cenie promocyjnej, np. za -60% nie może bez ostrzeżenia dostać rabatu -50%, musi się na to zgodzić, na te -50%, inaczej transakcja jest nieważna z winy sklepu.

ja wiem, że ludzie sprzedawali z 10-20 zł. zyskiem, choć nie spodziewałam się, że tak szybko ktoś to będzie wyprzedawał  👍
kup sobie teraz 10 drek i sprzedaj i 100zł. czystego zysku  👍
Nie jestem prawnikiem więc za bardzo spierać się nie będę, ale w przypadku krótkoterminowych akcji promocyjnych zastrzeganie sobie możliwości zmiany regulaminu jest klauzulą niedozwoloną.
W Pasi-koniku na hasło "czaprak" do 1 czerwca wszystkie czapraki HKM -15%
-15% na wszystko w bergo
-10 % na wszytsko w equizone http://equizone.com.pl/pl/c/SKLEP/99

Ma ktoś jakiś kod rabatowy do MK Sklep? Albo wie o promocji istniejącej lub nadchodzącej (może na dzień dziecka)?
Od 29 Dzień Dziecka w Equidea 😅 Jak co roku: ile masz lat tyle % rabatu. Max. -25%. 



hmm no właśnie.. ale to jest na jakiś kod? bo na stronie jest informacja że jest tylko -15%?
[quote author=Szaga link=topic=15196.msg2364206#msg2364206 date=1432574887]
Od 29 Dzień Dziecka w Equidea 😅 Jak co roku: ile masz lat tyle % rabatu. Max. -25%. 



hmm no właśnie.. ale to jest na jakiś kod? bo na stronie jest informacja że jest tylko -15%?
[/quote]

Promocja tylko w stacjonarnym. Na fp mają wydarzenie o dniu dziecka.