Pensjonaty, ośrodki jeździeckie- Kraków / Małopolska

LuckyGirl to przerażajace co piszesz...  😕  przynajmniej kobyła już się nie męczy, ale co się wycierpiala to jej... Dramat.
Ktorys koń jest tam bezzębny ? I jaki to cudowny wet tam przyjeżdża ? Może być pw, chociaż myslę że warto to upublicznić.
Nord   -"Bryknąć Cię?"-zapytała Łoza
02 czerwca 2015 21:06
Mysle ze to nie tajemnica, bo nawet TOZ napisał chociaż z błędem. Po interwencji był Okòlski. A teraz przy diagnozowaniu Alaski nie wiem. Inna sprawa jest taka ze wet mógł powiedzieć jedno a prezes zrobić swoje...
Lusia jeszcze żyje....
to ona wypluwa siano

Inna sprawa jest taka ze wet mógł powiedzieć jedno a prezes zrobić swoje...


To też inna sprawa, bo nie mam jakiegoś doświadczenia z w/w wetem,ale na mnie robi jako wet pozytywne wrażenie
Za toinny wet pdopadł ostatnio mojej znajomej
Ale jako, że tojej osobiste odczucie,więc nie będę upubliczniać, żeby nie siać plotek
E. to masz doświadczenie, czy nie masz?🙂 Po aparycji oceniasz?🙂

szkoda tylko, że kobyła konała w męczarniach 1,5 tygodnia... ważne że pod opieką....

miałam na myśli, że ja się uniego nie leczę,ale znam go jak czasem bywa u nas w stajni, rozmawiałam z nim, podpytywałam,koleżanki się leczyły i raczej nie spotkałam się ze stanowczo negatywną opinia  :kwiatek:
ushia   It's a kind o'magic
03 czerwca 2015 17:10
nika - to zabrzmi okrutnie, ale w takich umieralniach jak PK czy polsad pozostaje tylko zyczyc koniom byle szybciej... 🙁
pomysl ze Alaska chodzilaby pod siodlem dopoki by pod tym siodlem nie padla
ze te co zostały dalej sa zabawka dla dzieciakow
skandaliczne jest ze kon dogorywał 1,5 tygodnia - ale jak widzisz dalej nie ma mocnych na zle traktowanie koni o ile zwierze nie ma urwanej nogi, nawet tutaj polowa glosow to "no przeciez x lat temu bylo ok, konie zyja (ledwo), co niby zrobic ze starymi rekreantami"

no coz - po mojemu to trzeba je bylo sprzedac ludziom ktorzy chcieli je kupic z sentymentu "bo na nim sie uczylem"