moda, ciuchy etc...

White house w ken center
Wiecie może gdzie znajdę coś w tym stylu?
Zupełnie nie znam się na sklepach i dostaję w nich białej gorączki więc wolałabym iść gdzieś, gdzie na 100% znajdę 😉
DeJotka, h&m 😉
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - bikini ze stringami, koniecznie stacjonarnie  👀 Chyba całe miasto już obeszłam  😁

a Calzedonia?
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
08 czerwca 2015 10:55
Dziękuję, na szczęście już znalazłam w Triumphie  🙂
pochwal się :P
Pursat   Абсолют чистой крови
08 czerwca 2015 14:51
feno, kolor miazga, szkoda że fason mało nadający się na coś innego niż uroczystości. 🤣

Fajna spódnica, też mam podobną, kupioną jak zaczął się szał na Słowianki, ale założyłam ją ze dwa razy i leży. Jakoś nie mogę się do niej przekonać. 😀
Ktoś sie orientuje kiedy sa wyprzedaże w Zarze? ( nie czuje jak rymuje 🙂😉
Hej, hej.
Nikt z kodem rabatowym na holahola.pl nie będzie robił niedługo zamówienia? Bo mam takie powiedzmy, że konkretniejsze zamówienie i może jakaś dobra dusza by się podzieliła  :kwiatek:
Mam trochę (dosyć dużo  😉 ) kodów do Zalando na 20% i 15% - dostępnych dla nowych klientów na pierwsze zakupy bez kwoty minimalnej (ale max 1500zł przy 20% i 1000zł przy 15%)- chętnie się podzielę jeśli ktoś ma ochotę zrobić tam zakupy.

Do mnie leciała piękna bluzeczka w koniki, niestety idzie do wymiany. Mam nadzieję, że szybko do mnie wróci 😀

Fajna bluzka, skąd?  😍
A kod do Zalando chętnie bym przygarnęła, czaję się na sukienkę.
Właśnie z Zalando  😉 

Zapraszam na pw po kody. Zapomniałam dodać, że ważne są do 12 lipca. Jakby ktoś miał znajomych, którzy chętnie skorzystali by z kodów to też zapraszam - tych na 20% nie mam wiele, ale na 15% jest ich naprawdę sporo do rozdania. Warunek jest tylko taki, ze trzeba być nowym klientem sklepu.