Nasza twórczość fotograficzna cz. II

Hihi.
Bardzo cieszy mnie wasza mobilizacja.
Czekam teraz na zdjęcia.

Anai
nie znam się na pentaxie ale ...żeby podpiąć do cyfry analogowy obiektyw potrzebna jest przejściówka
M42-pentax. Można je kupić na allegro

Jeszcze jedno wczorajsze
juliadna, przepiękne te zdjęcia, zwłaszcza pierwsze i trzecie - moi faworyci. Baaardzo się rozwinęłaś fotograficznie, naprawdę genialne foty robisz!
szemrana, to pierwsze zdjęcie... odlot! 😍 😍 😍
No dobra. Ruszyłam do piwnicy, znalazłam moje stare dwa zenity. Mam dwa Heliosy-44M-4. da się tym robić zdjęcia? (mam body pentax)


Da się, a jakże! Zwykła przejściówka M42-Pentax do kupienia za około 20zł. Miłej zabawy!
Facella   Dawna re-volto wróć!
04 lipca 2015 18:20
Taki żarcik zoologiczny 😉



Wojenka   on the desert you can't remember your name
04 lipca 2015 22:22
Małpa rządzi  😀
'Mów do stopy' 🤣 🤣
Facella, musisz rozjaśnić uszy, wyglądają jak urąbane siekierą. To trudna rzecz, zachować kontur obiektu przy takich kontrastach. Bo ty Wiesz, że uszy tam są i są całe, ale widz tego nie widzi (mam starannie ustawiony monitor).
Facella   Dawna re-volto wróć!
04 lipca 2015 23:05
Ja widzę, sprawdzałam na komputerze, nie swoim laptopie i dwóch telefonach. I widzę dokładny kontur uszu jaśniejszy od tła.
Ja też widzę ciut konturu. Rzecz w tym, że ty WIESZ. Na pierwszy rzut oka g* widać. Nie chodzi o to, czego się człowiek dopatrzy. Chodzi o pierwszy look: O! Fajny koń! Urąbane uszy 🤔
Kastorkowa   Szałas na hałas
04 lipca 2015 23:48
U mnie na ekranie uszy są dość mocno odcięte od tła i nawet widać jaśniejsze tło wokół konia.
Tak samo jak Halo.
Ja też widzę kontur ale troszkę tych uszu za mało.
Odbrobinę bym rozjaśniła. Odrobinkę.

Ja dzisiaj piesko-stajenny dzień miałam.







a to z Heliosa.. zieleni trochę ściągnęłam.

Helios MEGA.  😍
Facella   Dawna re-volto wróć!
05 lipca 2015 12:18
Poprawione uszy. Moim zdaniem aż świecą.
Kilka moich. Tylko czas na krótszy obiektyw ale juz niedługo 🙂😉