Nasza twórczość fotograficzna cz. II

mam podobnie 🙂
Sprzęt się rozstawia a bzyk pooooszeeedł.

poza tym ja przy takich zdjęciach robię milion wygibasów. Żaden statyw tak nie umie  😁
abre   tulibudibu
06 lipca 2015 17:29
Może spróbujecie statywu ze sznurka? Czegoś w tym stylu: Można przymocować pod aparatem lub do boków (wówczas potrzebne są dwa sznurki lub jeden zaczepiony jak pasek.
o, jeszcze mogę podrzucić - nazywa się to "grip na rękę", taki pasek ze skórką, zakładany na dłoń. moje 40d z gripem i sigmą 70-300 bardzo stabilizuje, zauważyłam, że dużo mniej mi się "wszysko trzynsie". taniocha, a komfort odczuwam dużo większy.
Facella   Dawna re-volto wróć!
06 lipca 2015 17:53
Wiedziałam, że szans na sprzedaż nie mam najmniejszych, bo jestem sysak i amator (...) I jako człowiek - zwyczajnie nie kupiłabym swoich zdjęć, mając do dyspozycji zdjęcia innych 😉
Ale chrzanisz, aż mam ochotę Ci przyłożyć  🙄 zrobiłaś super galerię, jedną z lepszych jakie widziałam z MP - a widziałam chyba wszystkie dotąd opublikowane. Parę technicznych niedociągnięć owszem, trafiło się, ale to kwestia czasu. Masz świetne oko, fantastyczny styl i umiejętności w obróbce (zawsze mi się marzy takie efekty uzyskać, jakie Tobie się udało i NIE UMIEM), Twoje zdjęcia przykuwają uwagę, mają TO COŚ - a to jest najważniejsze, bo technika przyjdzie z czasem i nie ma się co zarzynać.

z chęcią pojechałabym na jakąś dużą imprezę WKKW, podpowiecie gdzie i kiedy?

Jedź ze mną na ME MJ w Strzegomiu w ostatni weekend sierpnia! Bardzo bym chciała razem pofocić!
Facella, ale na cały weekend? czy tylko jeden dzień? mówimy o 29-30? i jako WKKWowy laik - to duże zawody są?