hucuły.

Witam,
Wątek znalazłam dzięki koleżance i postanowiłam pokazać konia z którym pracuję od 3 lat 🙂

Pochwale się jeszcze jednym zdjęciem, ponieważ jestem bardzo dumna z postępów jakie zrobił 🙂
Huculska Ostoja   Fotografia Beata Gan
30 czerwca 2015 13:07
jaka  cisza 😉 
jak tam  bo  Staszowie ?  jakie  wrażenia  i  wyniki ?
niom  oczywiście  czekam  na  jakieś  zdjęcia 😉
proszę wyniki http://www.ozhk-kielce.net.pl/

Ja jestem zadowolona z wyników.
Jestem taka dumna z mojej hucułki, dzisiaj 80cm pokonane bez problemu  🏇 Mimo moich błędów, które mi wybacza nigdy się nie zatrzymuje, idzie pewnie. Dzisiaj nawet wszystkie odskoki wychodziły z dobrej odległości bez wskazówki  😅 Kobyłka chętnie poleciałaby więcej, ale ja jeszcze mam stracha 😀 Skoczna dziewczynka mi się trafiła 🙂
Haffek, ale Ci zazdroszczę 🙂
Moje konisko dopiero uczy się skakać 🙂
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
01 lipca 2015 14:13
marysia550, które konisko to Twoje(imię)?  :kwiatek:
U nas idą pełną parą przygotowania do Hawłowic, jutro muszę wykąpać oba ogony  😉 Poza Wiosną jadę jeszcze ogierem na próbę dzielności- Gizmo-O 😉
Moja jest Panama, a jechałam jeszcze na K-Brzozie eliminacyjną. Panamą to jestem zadowolona, że w ogóle zaliczyłam, bo jej głównym zajęciem było rżenie do Brzozy, która stała w stajni.
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
01 lipca 2015 16:48
To tak jak Oscypek na którym jechałam w Hawłowicach próbę rok temu. Był tak zajęty rżeniem, że nawet nie zauważył jak przeleciał galopem na obowiązek na groblę  😁

Gratuluję i tak 🙂
Hej, wiecie czy jest może jakaś hodowla hucułów na terenie wielkopolski?  :kwiatek:
dairoxroxi, - https://www.facebook.com/skhskarbiec?fref=ts
Mozii,  - i jak?
Huculska Ostoja   Fotografia Beata Gan
07 lipca 2015 22:07
Hej, wiecie czy jest może jakaś hodowla hucułów na terenie wielkopolski?  :kwiatek:

i jeszcze  jest
- Stajnia Koni Huculskich "Sadyba"
Boguszynek
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
08 lipca 2015 14:57