Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Nie wiem czy tu mogę spytać, ale czy ktoś z Łodzi/Zgierza może mi polecić jakiegoś dobrego dermatologa prywatnie? Takiego, który miałby ochotę przebadać dogłębnie problem, a nie przepisał z góry pierwszy lepszy antybiotyk 😉 Z góry dzięki :kwiatek:
Czy można zablokować otrzymywanie maili od konkretnego adresu?
tak, poszukaj w ustawieniach czarnej listy. na niektorych pocztach  np. na interii jest opcja blokowania tego adresu mailowego jak otwierasz wiadomość
Co daje się dziecku na chrzciny?? Zostaliśmy zaproszeni na chrzest dziecka mojej siostry cioteczne, kłopot w tym, że zupełnie nie wiem co daje się w prezencie maleństwu na taką okazję, czy wypada dać po prostu pieniądze?? a jeśli tak to jakie kwoty wchodzą w grę?? Jestem zielona w temacie, ostatni raz na chrzcinach byłam chyba 15 lat temu.
Bulana, bardzo fajne są malutkie bransoletki z wygrawerowanym imieniem i np. datą urodzenia 🙂
Idź do pierwszego lepszego jubilera. Tam mają taką "chrzcinową" ofertę. Można wybrać, albo bransoletkę, albo łyżeczkę, albo smoczek i wiele innych. Pan Ci wygraweruje co będziesz chciała i gotowe  😀
Czemu jak się entuzjastycznie drapie psa po brzuchu, to mu tak śmiesznie noga lata?
Moim też się tak robi, szczególnie jak drapię po plecach :P
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
07 sierpnia 2015 09:17
Muszę złożyć korektę PIT-u. Niby już wiem, że mam na to czas do 2020r., ale rozchodzi się o brak podpisu:
"Formalnie deklaracja złożona bez podpisu nie stanowi oświadczenia podatnika, a zatem nie może być korygowana. Zdarzają się urzędy skarbowe, które w ramach wstępnych czynności sprawdzających wzywają podatnika do uzupełnienia braku, niemniej nie mają takiego obowiązku. Mają prawo uznać, że brak podpisu pod deklaracją nie jest elementem podlegającym korekcie, a tym samym podatnik odpowiadać będzie za niezłożenie w ogóle deklaracji w wymaganym terminie."