wina ;)

Nie lubie Was! Właśnie nie wytrzymałam i zeszłam do sklepu po orzechówkę 🙂 Teraz delektuje się drinkiem! Rewelacyjny 🙂
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
05 czerwca 2014 21:36
Pauli, masz znizki na Cristala? 😎 😉
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
05 czerwca 2014 23:11
JARA,
Cristala akurat nie mamy, ale np. Dom Perignon 😉
Zniżki mam na wszystko i to bardzo fajne, aż grzech nie próbować różnych szlachetnych trunków 😎
Jak ktoś jest fanem win różowych to polecam wino Portada. Półsłodkie, lekkie, no bajka. Po nim już żadne inne różowe mi nie smakują.
Kochani, nie znam się na winach totalnie, jestem z tych którzy wypiją wszystko co ma procenty i jest słodkie  😁 jednak potrzebuje zakupić dobre wino wytrawne w podzięce dla osoby siedzącej w alkoholach poważniej... i najlepiej żeby nie kosztowało fortuny... jesteście mi w stanie pomoc? Dziękuję z góry!  :kwiatek:
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
15 września 2014 12:51
Moniqa
Wszystko zależy od tego, co dana osoba preferuje, czy mają to być wina z nowego świata, mniej skomplikowane i lżejsze, czy jednak konkretne, eleganckie z Francji czy Włoch, no i ile chciała byś przeznaczyć 😉
Pauli ma całkowitą słuszność, wszystko zależy od upodobań. Ja mogę podzielić się informacją, co mi bardzo smakowało i chętnie kupiłabym cały karton: https://www.frisco.pl/pid,40507/n,RIBERA-DEL-DUERO-Montevannos-Roble-2009/stn,product
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
06 sierpnia 2015 07:07
Poszukuje dobrego wina, musze kupić zamiast kwiatów na ślub. Półsłodkie, polecicie coś?
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
06 sierpnia 2015 18:27
JARA,
Trochę mało szczegółów takich jak cena czy kolor, ale celuj w Gruzję, mają dużo dobrych, uniwersalnych win.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
06 sierpnia 2015 20:07
Czerwone wino, cena do 50zł i zdecydowanie bardziej półsłodkie.
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
07 sierpnia 2015 19:49
Moim zdaniem Gruzja, polecam np to:
https://winezja.pl/wino/pirosmani