sklepy internetowe

martyna0112, te paski od kilku lat nie są dostępne.
Przepraszam za posta pod postem, ale ten będzie dotyczył jednak sklepu:

Dromy.pl - im dłużej u nich zamawiam tym krótsza jest "siatka dostaw"
Na początku trzeba było czasem i 2 doby od zamówienia na towar poczekać. Aktualnie zaraz po kliknięciu "zamów i zapłać" mam numer przesyłki kurierskiej. I tak się obawiam, że z czasem będzie jak z konikiem - jeszcze dobrze nie przemyślę chęci zakupowych a już suplementy będą nie tylko u mnie, ale w żłobach  :emota2006092:

Reasumując: szybkość i kontakt z klientem zdecydowanie na plus. Brakuje mi rabatów na stronie "za lojalność". I tak dostaję w przesyłkach kod rabatowy, który wykorzystuję przy kolejnym zamówieniu, ale wolę system w których rabat przypisany jest do konta... Tak, czy siak suplementy super, ceny rozsądne, obsługa klienta na najwyższym poziomie 🙂
a w żadnym sklepie nie ma zamienników takich pasków do ochraniaczy? choćby firmy "noname"? tez by mi się przydały..
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
01 października 2015 17:01
Ogromny + dla yard-equites Zamówiłam wczoraj po 11😲0 derkę z czasem realizacji 3-5 dni. Tego samego dnia, po jakiś 3 godzinach od zrobienia przelewu dostaję sms' a od DHL, że paczka została zabrana ze sklepu 😲 Tempo ekspresowe.
Wielki + dla podkowa-liny.pl za ekspresową realizację zamówienia  😀
Ogromny minus dla sklepu  Arcus-Konie
Kupowałam tam już wiele razy, zazwyczaj było wszystko w porządku, gratisowe ciastka dla koni itd.
Na zamówiony napierśnik czekałam miesiąc więcej, niż poinformowano mnie w mailu, w między czasie domówiłam sobie jeszcze kantar. W rozmowie telefonicznej pani ( średnio uprzejma swoją drogą) użyła stwierdzenia, że wyślą mi zatem obie rzeczy w tym samym czasie, zrozumiałam że jako jedną przesyłkę ( to chyba logicznie, nie?) Okej, czekałam sobie długo i cierpliwie, nie nękając nikogo mailami ani telefonami.
Dziś dostałam dwie przesyłki ( napierśnik w osobnym kartonie, kantar w drugim, z osobną doliczoną opłatą za obie wysyłki!)
W każdym kartonie, niewspółmiernie wielkim w stosunku do znajdującej się w środku rzeczy: pełno kartonowych odpadków, śmieci, papierów... i trochę gratisowych końskich cuksów, jak na załączonym poniżej obrazku. 


Arcus najwyraźniej traktuje swoich klientów jako darmowy sposób pozbywania się śmieci. Po co opłacać ich wywóz, skoro klient może za to zapłacić!
Obie przesyłki za łączną kwotę ponad 900 zł.... PO PROSTU ŻENADA.
Tak jak lubiłam ten sklep za dostępny w nim asortyment tak teraz już na pewno nić od nich nie zamówię 🙄
Zabezpieczyli w ten sposób... kantar? O.o
joakul Żeby Cię wesprzeć, powiem że również chyba z miesiąc temu od nich zamówiłam co nieco i to na dodatek (pierwszy raz miałam okazję od nich zamawiać). Otrzymałam podobnie zabezpieczoną paczkę pełno śmieci! Najbardziej zszokowało mnie to że jako wypełnienie były kartoniki/folie które były najwidoczniej od zwrotów? Bynajmniej znajdowały tam się dane osobowe ludzi... 🤔  Do reszty nie miałam zarzutów gratis cukiereczki, wysyłka szybko i reszta bez problemów. Lecz te śmieci lekko mnie zniesmaczyły a bardziej te dane ludzi na tych paczkach/foliach przecież to mogli przynajmniej zerwać  🤦
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2428711#msg2428711 date=1443715302]
Ogromny + dla yard-equites Zamówiłam wczoraj po 11😲0 derkę z czasem realizacji 3-5 dni. Tego samego dnia, po jakiś 3 godzinach od zrobienia przelewu dostaję sms' a od DHL, że paczka została zabrana ze sklepu 😲 Tempo ekspresowe.
[/quote]

Ja jeszcze nie zdżążyłam zrobić przelewu.... a paczka już wysłana. Aż mi wstyd  🙄
Właśnie dostałam moją paczkę  😍
Duży plus dla internetowego sklepu jeździeckiego "Stajnia Miszewo" za szybką wysyłkę, bardzo miły i sprawny kontakt z klientem. Czy mi się wydaje, czy nie ma tego sklepu w re-voltowej bazie? W razie czego podrzucam adres: http://www.stajniamiszewo.pl/
Vendettka u mnie to samo. Kartony z danymi prywatnych osób i firm. Mnie to się po prostu w głowie nie mieści 🤔wirek:
duży plus dla EQUIZONE i GNL.
Czy ktoś zamawiał coś w tym sklepie : http://www.ezadar.pl/ ? Bezproblemowo było ?
Zastanawiam się właśnie nad zamówieniem, ale sklep mi nie znany, więc wolę zapytać  :kwiatek:.
Livia   ...z innego świata
04 października 2015 12:51
Nie do końca sklep internetowy, ale bardzo polecam Elfab-horse. Bezinteresownie wsparli zawody, które niedawno odbywały się u nas w okolicy. Zawsze miło, zawsze profesjonalnie 🙂

O koniku już nie piszę, bo nudno cały czas pisać, że rewelacja 😉
Czy sklep Horsehouse jeszcze działa?
Dada, na stronie ostatnio coś dodawali, więc niby działa. Ostatnio jak zakupy robiłam tam wiosną (zamawiane przez stronę i odbiór osobisty), to gdyby nie to, że po 2 tygodniach zajechałam się dopytać co z zamówieniem to czekałabym do tej pory na jedną lizawkę, bo reszta rzeczy zamówionych na sklepie była 🤔 Jak koniecznie tam coś chcesz kupować to trzeba się o wszystko samemu dowiadywać i dzwonić. No chyba, że się ostatnio poprawili, byłabym miło zaskoczona, bo kiedyś to naprawdę był super sklep z super obsługą.
Moon   #kulistyzajebisty
05 października 2015 17:25
Plus dla niezawodnej, jak zawsze Animalii.  😉
PLUS dla sklepu dobry-kon.p :kwiatek:l świetne podejście do klienta, obsługa na wysokim poziomie, bardzo dobry asortyment.Polecam .
abbigail   jak konia kocham... już nigdy się nie będę nudzić
05 października 2015 21:21
Też się podpiszę wielkim + dla animalii . Nie dość, że ceny mają super, wygodną stronę i historię zamówień, to jeszcze dostarczają produkt już następnego dnia!
Livia   ...z innego świata
06 października 2015 11:01
Po raz kolejny plus dla konika za mega szybkie zamówienie 🙂 I dla animalii tak samo.
A ja mam taki +/- dla GNL... szybko, sprawnie, miła obsługa.... ale dostałam paragon zamiast fv, no błąd... tylko kurde średnio mam czas ganiać na pocztę odsyłać, to przecież nie mój błąd....
A ja mam taki +/- dla GNL... szybko, sprawnie, miła obsługa.... ale dostałam paragon zamiast fv, no błąd... tylko kurde średnio mam czas ganiać na pocztę odsyłać, to przecież nie mój błąd....


Oooo widzisz mam ten sam problem z GNL i przez to chyba przestanę zamawiać tam. Zaznaczam, że chcę FV dostaję paragon i tak już chyba 2-gi raz z rzędu :/
Hmm, ciekawe co by zrobili jakbyście odesłały zamówienie zgodnie z tym,że zawsze możecie zrezygnować i kazały przysłać jeszcze raz, z fakturą. Może jakby tak kilka razy zapłacili za przesyłkę bez sensu to ktoś by zaczął zwracać uwagę na to. 😉
No można... tylko mi szkoda mojego czasu. Płacę przecież za to. Nie chce mi się latać i bawić z nimi. Ehhh ja to chyba się nie nadaję do życia w dzisiejszych czasach, gdzie nikt nie szanuje własnego klienta, no nie kumam tego....
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
07 października 2015 10:15
Czasami jak czytam te wpisy to mi po prostu cycki na ziemie opadają... Was to się nigdy nie da zadowolić 🙂
To też są ludzie i czasem się komuś zdarza pomylić- w tych sklepach nie pracują roboty :/
Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień! Rany boskie... Ciekawa jestem gdzie będziecie zamawiać, bo generalnie można przyczepić się do każdego: konik- problem z reklamacjami, gnl - zdarzyło się im raz czy dwa nie wysłać faktury (ciekawe na ile Waszych zamówień zdarzyło się im nie wysłać wam faktury, equishop - mają coś na stronie po czym okazuje się, że ktoś inny to kupił (na setki zamówień, które najprawdopodobniej wysyłają zdarzy się, że traficie na coś co ktoś kupił wcześniej), Arcus-nie ważne,że paczka doszła i jest fajnie bo mamy sprzęt, najwyraźniej ktoś przez pomyłkę policzyć koszty wysyłki dwa razy, przecież można było zadzwonić i powiedzieć, pewnie zwrócili by pieniądze, ale nie! lepiej obsmarować w internecie, że były śmieci w pudle 🙂.
Trochę wyrozumiałości! Obyście Wy w waszej pracy spisywały się wzorowo, bo kiedyś ktoś może też Was tak opier*olić i być wiecznie niezadowolony i ciekawe czy w tedy zrewidujecie swoje zdanie 🙂
Tak samo jak my, masz prawo do własnego zdania. Jest tu bardzo wiele pozytywnych opinii o sklepach i nie widzę żadnego powodu, żeby nie poinformować innych o ewentualnych problemach. Jeśli masz czas i ochotę kłaniać się wszystkim w pas w momencie kiedy ktoś nie potrafi nawet przeprosić za swój bląd, to proszę. Ja natomiast nie lubię jak ktoś próbuje dysponować moim własnym czasem, a za popełnione błędy nie potrafi przeprosić. Tym bardziej, że wyobraź sobie, że ja na te pieniądze też jakoś pracuję! I owszem, jak każdy człowiek popełniam błędy, natomiast zawsze staram się je naprawić w możliwie jak najmniej problematyczny sposób dla mojego klienta, a braku przeprosin sobie nie wyobrażam.
Zgodzę się z kitty, mimo że sama pracuje w sklepie. Każdemu się zdarzy błąd, jasne, ale na uszach trzeba stanąć, żeby klient był ostatecznie zadowolony. Takie czasy, nie widzę powodu dlaczego klienci mieliby godzić się na niedogodności płacąc za towar i usługi.
Nie wiem co to za błąd czy pomyłka wysyłanie ludzia śmieci... pomylić kubeł na śmieci z paczka?  😁 Napewno gdy sprzedawana bym w sklepie do klienta reklamówki z zakupami z pod lady dorzucilabym trochę śmieci z opakowań od dostawy tak w gratisie  😁
Minus dla Moliver z Grudziądza...
Zakupiłam przez allegro czerwone ochraniacze rozmiar full i siatkę na siano, sklep wybrałam ze względu na przesyłkę in postem, który mam pod domem.
Po tygodniu dotarła paczka a w niej... czarne ochraniacze pony 😲
Napisałam maila do sklepu,zero odzewu.  Dodzwonienie zajęło mi całe popołudnie, rozmowa, a że no tak, że się pomylili, że mam odesłać, że dostanę prawidłowe zamówienie i zwrot za przesyłkę złego zamówienia do nich, mam zrobić skan nadania i wtedy wyślą.
Tak też zrobiłam, zdjęcie wysłałam mailem z zapytaniem kiedy mogę się spodziewać swojego zamówienia. Oczywiście odpowiedzi brak. Znowu kilkugodzinne wiszenie na fonie. Dodzwoniłam się w 11 podejściu. Tak tak, wyślą.
Paczka dziś dotarła. Pomijam, że w ramach przeprosin nie dostałam nic, miałam cichą nadzieję, że w paczce znajdę zwrot za przesyłkę. Cóż, nadzieja matką głupich.
Generalnie nie polecam- przede wszystkim za podejście do klienta. Miało być szybko i taniej a wyszło jak wyszło.
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
15 października 2015 12:44
z jakiej firmy kurierskiej korzysta sklep konik?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się