Sesja/Studia i t d ;)

Sisisa jaka to uczelnia taka? 😁

Ech a ja mam jurtro dzień rozbity tak, że zajęcia mam od 8-20 🤔wirek: i to same ćwiczenia począwszy od żywienia, przez angielski, fizjologie skończywszy na chowie. Czuję, że będę bardzo kontaktować na tych ostatnich, ale będę walczyć, żeby na poranne ćwiczenia móc chodzić z czwartkową grupą żeby w poniedziałki dopiero wracać do Lublina 😁
Magdzior, Politechnika Lubelska 😀.

W środę mamy język obcy. Na planie napisane 6 sal, nie wiadomo w której jaki język. Świetnie xD.
A no to chyba politechniki tak lubią, jak byłam na krakowskiej też pierwszy tydzień to była jedna wielka niewiadoma, albo zajęć po prostu nie było bez żadnej informacji, albo grupowe szukanie zajęć w innym miejscu niż na planie i inne atrakcje;d
ja jutro do 12.45, we wtorek do 10.15 😁 plan mam całkiem, całkiem. zastanawiam się czy nie poszukać jakiejś pracy, ale jestem zielona w tym temacie, wiec pewnie nic mi z tego nie wyjdzie 😵
Ja mam w miarę dobrze rozłożone zajęcia, poza tym że piątki nie są wolne to mi pasuje. Dzisiaj choroby zakaźne zwierząt, chów przeżuwaczy, WF (nie udało mi się załapać na konie), a w pozostałe dni fizjologia, żywienie i mikologia. W piątki angielski, na który na szczęście nie muszę mieć oryginalnej książki więc sobie będę na bieżąco drukować bo jest na chomikuj w świetnej jakości 🙂
Mam w tym semestrze 4 lub 5 egzaminów (nie wiem jeszcze czy nam połączą chów owiec i bydła)... A jeszcze popołudniówki w pracy ale z tym nie mam problemu, bo grafik nam dostosowują jak tylko chcemy, kochany H&M (tak serio to mam go już dość, niedługo zrezygnuję i poszukam czegoś innego).
Hej. Pytanie do studentów weterynarii. Czy ktoś ma na zbyciu czaszki?🙂
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
05 października 2015 12:10
Jestem wiecznym studentem, w wiecznej sesji ..  😵