sklepy internetowe

Kolejny wielki plus do kolekcji dla DOBREGO KONIA. Zamówienie skompletowane ekspresowo, szybka wysyłka, rewelacyjny kontakt oraz fachowa i sympatyczna obsługa 🙂
Bardzo lubię stamtąd zamawiać, polecam wszystkim 🙂
plusy dla beckersportu i podkowy  :kwiatek:
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
30 października 2015 12:24
kocham pro-linen miłością wielką, towar z terminem realizacji 3 dni, w ciągu 24h jest u mnie.
Wielki MINUS dla yard-equites.
8 października zamówiłam i zapłaciłam za sakwy ( mój prezent urodzinowy).
8 października przyszedł automatyczny mail "  Niestety jeden lub więcej produktów nie jest już dostępny. Może to spowodować delikatne opóźnienie w dostawie. Przepraszamy za powstałe utrudnienia, zapewniamy że pracujemy by to skorygować. "
16 października zapytałam co z zamówieniem- brak odpowiedzi.
20 października zapytałam ponownie.
20 października otrzymałam odpowiedź "Opóźnienie jest spowodowane zmianą dostawcy produktów Busse, gdzie niestety
czas realizacji jest dłuższy, a nie
poprawiliśmy tego na stronie. Pani sakwy będą u nas w tym tygodniu.
Oczywiście brak kontaktu i opóźnienie
postaramy się Pani zrekompensować, bardzo dbamy o to, aby takie sytuacje się
nie zdarzały."
23 października sms- sakwy będą wysłane we wtorek ( 27 października)
27 października - pytam czy sakwy zostały wysłane - brak odpowiedzi.
29 października- wysyłam z pytaniem smsa- brak odpowiedzi.
30 października- wysyłam kolejnego maila, otrzymuję odpowiedź : Bardzo nam przykro, ale w Busse nie mam obecnie sakiew, będą dopiero z
początkiem listopada.
Czy będzie Pani skłonna poczekać ??
W związku z zaistniałą sytuacją chcielibyśmy zrekompensować Pani czekanie
stałym rabatem 10 %.


Nigdy, przenigdy, nie zdarzyła mi się taka olewka klienta. W żadnym sklepie, ani nawet kupując z ogłoszenia, czy allegro.
Czy mi 10% zrekompensuje? Nie! Bo już nigdy nie chcę być potraktowana w ten sposób. Czekałam 3 tygodnie na towar, którego nie ma i najwyraźniej nie wiadomo, kiedy będzie.
A do mnie zadzwoniła Pani z GNL z przeprosinami. Muszę przyznać, że choć dalej mam nerwa na ten sklep, to Pani była bardzo miła i bardzo się starała przeprosić najserdeczniej jak się dało. Co się bardzo chwali  😉
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
31 października 2015 07:36
marysia550 a mi się zdarzyła, w koniku. Zamówiłam pad dresażowy (bo tylko tam był dostępny), dostałam skokowy 20zł tańszy. Ujeżdżeniówka nie była już dostępna, a mi zależało na tym kolorze, nadto pd miał być na hubetrusa, czas mnie gonił. Nie zdążyłabym zwrócić i zamówić w innym sklepie. Zadzwoniłam z informacją, że zostawiam mimo wszystko pad dla siebie, ale różnicę w cenie zwrócili mi dopiero jak sama się upomniałam. Dobrze że zauważyłam, że w ogóle jest różnica w cenie, bo w przeiciwnym razie sklep byłby do przodu o 20zł.  Moja wzmianka o rekompensacie w formie kodu rabatowego pozostała bez odzewu.
Pozostał mi niesmak i utwierdzenie w przekonaniu, że nie przepadam za tym sklepem.
Ja mogę powiedzieć:
+/- dla GNL
+ dla Konika
+ dla Arcusa
+/- dla Końskiej Mody
+ dla Yard Equites
+ dla Equishopu
- dla Końskiego Światu
- dla Amigo
+ dla Kraemer (Austria co prawda, aleee co tam)
+ dla Horse-Trade
Wydaje mi się, że to wszystkie sklepy 🙂
Ja dziś PLUSY  😀
Największy dla ANIMALIA  🤣
dromy
mk-sklep
konik
Jeden MINUS
equishop -  kupiłam intercom za 1000zł, bez instrukcji, bez niczego. Jak zadzwoniłam, to pan najpierw się ze mną kłócił, że musi być, a potem stwierdził, że w sumie to mi nie potrzebna, bo to proste.... to zapytałam jakie są baterie w środku. Długo tłumaczyłam, że to ma znaczenie bo nie każde tak samo się ładuje. Stwierdził, że dośle instrukcję w takim razie... Ale rozmowa lekko uwłaczająca, bo nie do końca rozumiem czemu muszę być traktowana jak kretynka, żeby dostać coś tak oczywistego?
Plusy dla gnl i dla parkursklep.pl. Jak zwykle wszystko bezproblemowo 😀  :kwiatek:   OD GNL dostałam w paczce dodatkowo żelki w kształcie ... koników  😜
minus dla konika.... kolejny raz zmienia promocję w czasie jej trwania...
Kameleonik   Bo życie jest piękne...
10 listopada 2015 22:52
niestety - dla bergo
Zamówiłam sporo rzeczy na sporą kwotę. Paczka doszła niekompletna. Dodatkowo chciałam wymienić czapsy na rozmiar większe, więc je odesłałam. Otrzymałam kolejną paczkę, oczywiście znowu niekompletną, w której były zupełnie inne czapsy, które nie pasowały... Czapsy odesłałam, maila naskrobałam, że paczka znowu nie kompletna. Zażądałam zwrotu pieniędzy za czapsy i rzecz, która nie doszła i póki co kasy jeszcze nie mam. Sprawa ciągnie się od 20.09 czyli 2 miesiące.
Niestety mały - dla Animalii. Jak uwielbiam ten sklep tak trochę mnie zawiedli. Zamówiłam i zapłaciłam za paszę która była w dziale wysyłki w 24 h, 10.11. Ok, wiedziałam że 11 to święto i liczyłam że 12.11 wyślą, bo przelew na pewno doszedł. Wysłali dopiero dzisiaj a mój koń nie ma co jeść... Bo do dziś miałam jeszcze zapas. Fakt, mogłam zamówić wcześniej no ale skoro produkt miał adnotacje ze bedzie dostarczony w 24 godziny to chyba tak powinno być.

Kameleonik wiesz że oprócz zwrotu pieniędzy powinni Ci zwrócić też odsetki jeśli minęło 14 dni od Twojego maila w którym prosisz o zwrot?
-/+ dla pasi-konika: zamówiłam pasek do hackamore i naczółek HKM Rike. Zdziwiłam się gdy otworzyłam paczkę a naczółek był kompletnie inny, względem tego jak wyglądał na stronie internetowej. Słowem - dostałam co innego niż zamówiłam. Po dodzwonieniu się do sklepu trafiłam na bardzo uprzejmą panią i po przedstawieniu sytuacji obiecała sprawdzić o co chodzi. Okazało się, że producent zmienił wygląd naczółka a sklep nie wiedział/nie zdążył zaktualizować zdjęcia. Pani w ramach rekompensaty zaproponowała inny naczółek, droższy. Niestety nie podobał mi się więc uzgodniłyśmy, że towar odeślę i dostanę zwrot pieniędzy za naczółek + przesyłkę. Przelew mam dostać dzisiaj.

OGROMNY + dla sklepu Tundra: Pan z obsługi fantastyczny! Dosłownie stanął na rzęsach bym dostała tego czego chciałam. To sie nazywa podejście do klienta 🙂. Paczka doszła migiem. Będę stałym gościem tego sklepu 😅.
Plus dla horsetown.pl. Paczka wysłana błyskawicznie (na drugi dzień), choć na stronie widniała informacja o dłuższym czasie realizacji na niektóre produkty. Bardzo dobry kontakt i miła obsługa 🙂
wstawiła bym odpowiednio wielki mega plus dla BERGO ale boję się, że za taki rozmiar Moderacja mnie pogoni...  👀
Co to za sklep na lipowej? Był ktoś? 😀 http://unicorn.pswebshop.com/pl/
ode mnei plus dla bergo (w zasadzie od poprzedniego wpisu kolejny), jak zwykle super i w klimacie przyjaznym sklerotykom "witam! bo ja potrzebuje prezent, kask, dobry, ladny dla dziewczynki... i oglowie dla kuca, dobre... i to na juz i nie na moj adres i za pobraniem" "ok, to polecam to i to, wysle dzis, tylko prosze o adres sms, dorzuce jeszcze swiatelka ktore pani ostatnio przy okazji chciala, a nie bylo na "juz " (takie bylo wiecie - musze meic to i to juz, a to jak nie ma, to przy okazji wezme kiedys) pozniej przysle mailem ile do zaplaty". towar super (tak - ufam w pana polecenia) oczywiscie kwota byla z fajowskim rabatem, a przy okazj za poprzednie zaplacilam :P. to mi sie podoba 😉
jedyny minus, ogromny to fakt, ze nie mają west sprzętu. no ale...katalog dostalam...moga sciagnac... a moze plus - katalog tak nie kusi :P

i plus dla grene - tym razem (2x) wszystko w miare szybko i sprawnie. nawet zadzwonili jak mialo byc z 1 rzecza duze opoznienie.
Wiecie może , czy i która firma szyje odzież jeżdziecką w Polsce ?
Gdzie kupie wkładki do kasku gpa pro air?
dominoxs Perfect Horse, True Rider
Equi.dream , bardzo Ci dziękuję 🙂🙂
+ dla Konika super szybka realizacja zamówienia, pomimo tego, że towar widniał na stronie jako dostępny na zamówienie.
Popręg dodarł akurat przed weekendowymi treningami.  😎
Plus dla konika i meeeeega plus dla fabryki marzeń- Jarpol, takiej obsługi klienta, takiej jakości derek nie ma nikt🙂
Ogromny plus dla Sklepu "W Stadzie", za bardzo dobry i miły kontakt 🙂
Duży plus dla Konika za otwarte podejście do klienta 🏇
Zaległe dwa duże ++ dla Konika  😅
Livia   ...z innego świata
25 listopada 2015 13:06
Ode mnie bardzo duży plus dla Jarpola, za zamówienie niestandardowe zgodne z moim "widzimisię" :kwiatek:
I pare moich zaległości:
- duży plus dla Equishopu,
- jak zawsze plusik dla GNLu,
- i również ogromny dla Jarpola. 🙂
Ogromny [font=Verdana]plus[/font] dla animavet. Poprosiłam o bardzo szybką dostawę (zamawiałam w poniedziałek wieczorem), nie było granulatu, który chciałam, a z tym samym składem, ta sama firma było musli o 10zł droższe. Nie kazali mi dopłacać, a dzisiaj rano już paczki czekały na mnie w stajni 🙂
ogromny plus dla Konika 🙂
Wielki plus dla Yard Equites 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się