Koniec z jeździectwem?

Lotnaa   I'm lovin it! :)
04 maja 2009 23:40
busch, to nie jest chora sytuacja, jeżdżę, płacą mi za to, studiuję i jakoś udaje się wyjść na zero bez pomocy z zewnątrz. Niestety konie nie mogą być moim priorytetem numer 1 w tym momencie. Co nie zmienia faktu że mnie to niesamowicie drażni i wciąż się kaleczę tym "różowym nożykiem". Szczyt sadomasochizmu  🤔wirek:
busch   Mad god's blessing.
04 maja 2009 23:47
Lotnaa- ja definiuję chyba inaczej chore sytuacje. Dla mnie chora sytuacja jest wtedy, kiedy się dręczę czymś (lub kiedy coś dręczy mnie);a jak to z zewnątrz wygląda- to już obojętne 😉 .
Ale to twoje życie, radzić jest zawsze najłatwiej- kto wie, czy sama nie trwałabym tak samo w okaleczaniu samej siebie "tak dla zasady" albo całkiem bez powodu. Co nie znaczy, że takie zachowanie jest dobre- bo nie jest. Dobre jest poszukiwanie takiego pomysłu na zycie, w którym jest mi przynajmniej w miarę psychicznie wygodnie już teraz i nie zanosi się zbyt szybko, by się to zmieniło.
Lotnaa   I'm lovin it! :)
04 maja 2009 23:55
busch, tylko o to właśnie chodzi, że my tu o koniach rozmawiamy. Czyli o pieniądzach, bo w 85% można tu postawić znak równości. Kilka procent to również dobra wola najbliższych, ale to też towar deficytowy.

A pomysł na życie mam od zawsze - mieć taką zaj****tą pracę, która utrzyma mnie i mojego pięknego konia na wygodnym poziomie. Tylko jeszcze nie rozpracowałam planu, jak ten mój "genialny" pomysł zrealizować i wprowadzić w życie. 

Anyway, idę spać bo znów żale na zły świat wylewam, a to przecież nie ten wątek.
Lotnaa Czas szybko mija - i możliwości się zmieniają. A zebrane doświadczenia - przydadzą się. Popatrz na to w ten sposób: uczysz się koni - i jeszcze Ci za to płacą  🙂
Ja dzisiaj podjęłam decyzję: zaczynam konkretnie pracować na swojego kopytnego. Jak? zobaczymy co wyjdzie, ale będę próbować do skutku.