Stajnie na Śląsku

Dzięki aniapa  😉
Betnatta   "Konie dają szczęście"
16 listopada 2015 20:36
Ktoś  kojarzy  może tą  stajnię niedaleko  Pszczyny?
Nowa,  duża,  robi  wrażenie. 🙂 Będzie  tam pensjonat?
Wichurkowa   Never say never...
16 listopada 2015 20:39
Jeśli chodzi Ci o tą w Piasku obok hotelu to nie będzie pensjonatu i jest to prywatna stajnia:-)
Mam pytanie do osób trzymających konie i trenujących w okolicach Tychów. Gdzie znajdę naprawdę fajnego i dobrego trenera który prowadzi treningi na swoich koniach, indywidualnie? Mieszkam na śląsku od niedawna i jestem zielona zarówno w temacie tutejszych stajni jak i trenerów, także liczę na pomoc  :kwiatek:
No Gostynie "Wesoła Stajenka" i Pan Mirek lub u Pauliny Kłóski "Stajnia Bogdanka" w Pszczynie są tam treningi skokowe z Mirkiem Loską.
Sonia Gaj prowadzi treningi na swoim koniu w Międzyrzeczu. Z Tychów jest kawałek, ale warto, koń profesor, startował w konkursach 130-140 cm
Polecacie stajnie w Jejkowicach?
xxKamixx, a czego szukasz? Rekreacji, sportu, pensjonatu?
Początki sportu ew dzierżawa
xxKamixx, a to musiałabyś podjechać i zapytać. Nie wiem czy stajnia świadczy tego typu usługi. Eldorado w Świerklanach się niedawno ogłaszało, że wydzierżawi konie do treningów(?), do sportu - ale na jakiej zasadzie, jakie konie i co - nie wiem.
do Świerklan nie mam dojazdu.
A wiesz cos o LaMar horse? 🙂
Hej jeździ ktoś, albo zna stajnię Horse Farm w Międzyrzeczu Górnym?
aniapa   Niedobre zwierzę wierzchowe nieznanego gatunku.
23 listopada 2015 15:16
ja znam, jeździłam, trzymałam konia, jestem w stałym kontakcie - zapraszam na pw  😉
Czy ktoś może mi polecić dobrego kowala z okolic Katowic?
Zbyszek Jurasik 😉
equi.dream, pod warunkiem, że go pilnujesz... Mojemu Ernestowi potrafił 3 razy założyć te same podkowy, ale nie potrącał kwoty podków przy każdym kuciu.
ElMadziarra   Mam zaświadczenie!
24 listopada 2015 19:02
Ze swojego doświadczenia polecam dwóch.