Oferta Lidla, Netto i innych niekońskich marketów

Oby... Tylko trzeba szerzej voltowo rozreklamować akcję! 🙂
W sensie w innych wątkach? Ja się boję, jeszcze bana dostanę za spam 😀
Ja wrzuciłam sobie w podpis - mam nadzieję, ze to legalne :p
Ja zaprosiłam 120 osób :P samych końskich 🙂
Ja wrzuciłam sobie w podpis - mam nadzieję, ze to legalne :p


o, to skopiuję od Ciebie jeśli nie masz nic przeciwko :p
marysia550, ja moich też zaprosiłam, ale nie aż 120 XD
Ulalala, ależ proszę, kopiuj :kwiatek:
Ja dodatkowo wrzuciłam na grupę ze sprzętem jeździeckim, niech akcja rośnie, a nuż widelec 🙂 Daj ktoś tam jeszcze może fotkę jakąś w tło, będzie full wypas :P
To teoretycznie bardziej na Kącik porad prawnych się nadaje, ale sprawa dotyczy Lidla i mam nadzieję, że znajdę tu szybko kogoś, kto się będzie orientować w temacie 😉
Proszę o pomoc.
10 grudnia kupiłam w Lidlu jakiś tam sprzęt. I posiałam gdzieś paragon, który jest teraz potrzebny. Są szanse na uzyskanie jakiegoś duplikatu? Potwierdzenia zakupu? Płaciłam kartą.
Jak coś takiego załatwić? Jeśli są szanse, to chciałabym się przygotować z argumentami na ewentualne "NIE", bo paragon potrzebny jest pilnie. No i ogólnie - jak podejść do tematu poza zwyczajną prośbą 🙂
Z tego co czytałam w prawach konsumenta czy jakoś tak, to potwierdzenie płatności kartą /wyciąg z konta itp również jest dowodem zakupu na podstawie którego można reklamować produkt/ uznać gwarancję. Poczytaj dla pewności  🙂
joanna_kwiat89   Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
28 grudnia 2015 10:11
Dworcika Tu jest to przystępnie opisane https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630
Dworcika, ja niedawno kupiłam kurtkę w New Yorkerze, oczywiście paragon zgubiłam a kurtka mi pękła w jednym miejscu. Poszłam zareklamować z potwierdzeniem płatności kartą. Kobietka wzięła ode mnie to potwierdzenie i powiedziała że jak znajdzie paragon to do mnie zadzwoni bo może to portwać nawet kilka dni. Żadnych problemów nie robili a też miałam obawy co do tego 🙂
To już mam wiadomości jak to wygląda w Lidlu 🙂
Ja poszłam z niczym poza danymi w sumie (nie miałam jak wydrukować rano potwierdzenia płatności kartą) - data, godzina i łączna kwota na jaką był paragon.
Na miejscu zapytali czy produkt jest jeszcze na stanie, albo czy jestem w stanie podać numer artykułu - to miało przyspieszyć znalezienie paragonu (i ze swojego doświadczenia w pracy powiem, że faktycznie to wiele daje). Nie miałam, ale na podstawie tych informacji, które im podałam otrzymałam duplikat w kilka minut. Co więcej - produkt kupiłam 10 grudnia, na dzień dzisiejszy nie byłoby najmniejszego problemu z jego zwrotem w tym konkretnym sklepie, mimo, że Lidl daje na to 7 dni 🙂 Dziś wieczorem zobaczymy czy na podstawie takiego duplikatu uda się zwrócić ten produkt w innym punkcie.

Ogólnie wielki plus dla Lidla za podejście do klienta!
Ciekawą sytuację zaobserwowałam w kieleckim Decathlonie. Na dziale jeździeckim oglądam artykuły i widzę czaprak rozerwany po środku, dziura 20 cm na wylot ( na tej szczytowej lamówce, łączącej dwie połowy). Oglądam z zainteresowaniem, bo może dużo przecenione...A tu czapraczek w błotku, pochlapany, śmierdzący, od spodu brudny, zakłaczony....Można wystawic taki produkt?
Hm. Brzmi, jakby ktoś poużywał i zwrócił/reklamował. Tylko przecież wg regulaminu towar ma być nieużywany i z metkami (ba, niektóre sklepy jeździeckie wyraźnie zaznaczają, że towar nie może być przesiąknięty zapachem stajni)... A ja się zawsze zastanawiam, jak zmierzyć derkę bez wkładania jej na konia, żeby przypadkiem jej nie zakłaczyć przez te 30 sekund przebywania jej na koniu. I najpierw mierzę "na sucho", rozciągając wzdłuż konia. Może się nie powinnam tak certolić? :/ W sumie jak kiedyś zwracałam derkę w Deca, to babka w dziale zwrotów nawet nie rozsunęła pokrowca, nie mówiąc o wyjęciu jej ze środka i sprawdzeniu, czy np. nie oddaję dziurawej...
olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
28 grudnia 2015 21:20
sumire, ja derki do przymiarki zakładam na polar, jeszcze nigdy nie miałam problemu z zakłaczeniem, smrodkiem i ewentualnym zwrotem później :kwiatek:
Ewidentnie towar był z reklamacji. Powinien być odesłany, a nie wystawiony w sklepie.
A ja wymieniałam kantar w Decathlonie na większy, a później w efekcie zwróciłam bo COB za mały a FULL za duży (jakaś dziwna rozmiarówka). I Pani nawet kantary za każdym razem wąchała i pytała podejrzliwie czy koń go nosił. Powiedziałam, że przymierzyłam na trzy minuty i nie pasował - zgodnie z prawdą). Kantary bez problemu wymieniłam / zwróciłam. Ale gdyby był brudny czy nabity sierścią to nie sądzę żeby pani mi go przyjęła.
Jeśli ktoś szuka kurtki zimowej (chociaż podobno w PL obecnie wiosna 😀 )
To sklep PRESTO ma dosyć fajne promocje na markowe kurtki.
Ceny różne, ale widziałam przeceny z 500 na 150 nawet, więc można poszukać 🙂
http://www.sklep-presto.pl/pol_m_Odziez-i-obuwie_Odziez_Kurtki_Kurtki-zimowe-4388.html?counter=1
sumire, ja derki do przymiarki zakładam na polar, jeszcze nigdy nie miałam problemu z zakłaczeniem, smrodkiem i ewentualnym zwrotem później :kwiatek:

Ja teraz już też. Ale jak mierzyłam przeciwowadową latem, to miałam dylemat moralny, czy jak ją założę na chwilę na konia, to czy przypadkiem jej czegoś nie zrobię. Na szczęście nie musiałam jej zwracać. 😉
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
02 stycznia 2016 13:02
Ktoś ostatnio szukał, w Aldi są teraz plastikowe schodki po 66 zł.
robakt   Liczy się jutro.
02 stycznia 2016 13:20
W niektórych Lidlach są śniegowce, ja upolowałam do stajni za 40 złotych.
Na_biegunach, ja szukałam, ale już mam. 🙂
W lidlu są teraz fajne wiadra, z uchwytem po dwóch stronach, 30l cena 17.99 zł
Myślę że mogą się przydać np na zawody do karmienia koni 🙂
W tesco też są po 8,99 😀
Tylko zróbcie tak by ta akcja była ze sprzętem była polskich producentów.
Na razie to musiałaby w ogóle być, a się nie zanosi. Poza tym już to widzę, Caball w Lidlu. 😂
Chciałbym nakreślić,że jeśli pojawi się oferta końska to i będzie musiało to też być w innych krajach gdzie jest Lidl.
gege, ale o czym Ty teraz mówisz? Od lat w Lidlu nie było końskiej oferty, nikt sobie tym już chyba głowy nie zaprząta... no może takie tam nierealne nadzieje się pojawiają... Kto i co ma zrobić?
Wydarzenie jest założone, ludzie się przyłączyli, może pchnąć to dalej i zalewać lidla dalej pytaniami 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się