FUTRO NATURALNE, owcze, medyczne

vissenna   Turecki niewolnik
22 stycznia 2016 10:14
Ojej... Tępym jak parapet...  😕 Nie dość, że nigdy zagramanicą nie pracowałam, nie znam się na futrach i ogólnie mam parcha to teraz jeszcze tęp jak parapet 🙁

A teraz na poważnie:

distario Ciężko brać na poważnie kogoś, kto twierdzi, że bliżej mu do lat 30 niż 20 a piszę z taką emfazą i w takim stylu. Jak nastolatka doznająca objawienia.
Oczywiście, że wiemy o co Ci chodzi, ale twoje podejście do tematu i sposób w jaki zareagowałaś dały pożywkę dla małego trollingu.
U nas na prawdę da się poważnie, merytorycznie i rzeczowo porozmawiać na każdy temat. Trzeba tylko samemu dyskusję zacząć w ten sposób.

I skoro już zaczęłam pisać, to może już na poważnie.
Kiedy zaczęłam nową pracę w Berlinie pierwsze co zrobiłam, to schowałam wszystkie te owieczkowe podkładki pod siodło. Siodła były spasowane tak, że miejsca nie było na nie zwyczajnie. Ludzie kupują to i myślą, że konikowi będzie wygodniej, a taka podkładka to sporo miejsca zabiera i sprawia, że siodła stają się za ciasne.  Dobre siodło i dobrze dopasowane samo w sobie amortyzuje to, co powinno i prawidłowo przekazuje wszystko to co powinno tyłkowi jeźdźca. Podkładka dodana pod spasowane siodło potrafi tą komunikację zakłócić. I potem się widzi (głównie na parkurach) siodła skaczące po grzbiecie konia wraz z jeźdźcem...  🙄
http://www.naturaity.pl/artykul/545,wlasciwosci-owczego-runa.html

Wiele starszych osób zwłaszcza w krajach bliskiego wschodu korzysta z skór owczych jako pledu, który ma uśmierzać ból. Ja mam z skór narzutę na łóżko i lubię zmęczona na niej poleżeć. To nie żadne czary tylko ciepło. Ochraniacze na nogi z skór mają to samo zastosowanie co syntetyczne ocieplacze, tylko mogą mieć lepsze efekty, przez naturalne właściwości wełny. Minus jest taki, że wełna szybko brzydko wygląda, nie łatwo ją prać a już doprowadzić do wyglądu sklepowego to nie lada sztuka.