Co mnie wkurza w jeździectwie?

shy A może jechałaś zbyt blisko drogi? Tak że tir mógłby Cię zahaczyć i kierowca zobaczył Cię na tyle późno, że się wystraszył i stąd ten klakson? Z tego co zauważyłam to raczej ludzie sobie nie zdają sprawy, że duże auta potrzebują więcej miejsca na drodze, że nie wyhamują tak szybko jak osobówki, nie odbiją w ostatniej chwili itp.  Ludzie narzekają na tirowców, że jeżdżą jak chamy itp. Ja nigdy nie miałam takich odczuć. Ale też nie stwarzam głupich sytuacji typu skręcanie w ostatniej chwili itd. To jest masa 30-40 t i trzeba mieć to na uwadze.

Libeerte Szczerze to mnie też potwornie wkurza jak ktoś się wlecze. I wcale się nie dziwię, że wyprzedzają. Większe zagrożenie na drodze stwarza ktoś kto jedzie za wolno, niż taki który jedzie za szybko. Bo takiego powolnego musi x aut wyprzedzić, a to zawsze potencjalne ryzyko. Ja jestem raczej "zwykłym" kierowcą. Nie jeżdżę zgodnie z przepisami, ale też nie szaleję nie wiadomo jak, ale jak ktoś jedzie szybciej i mnie wyprzedza no to... ok, a jak wolniej to szlag mnie trafia. Nie wiem czy Twoja prędkość 80 km/h to szybko czy wolno, bo to zależy od drogi, ale mówię tak bardziej ogólnie.

PS. To bardziej pasuje do "Co mnie wkurza na co dzień".
Sivens, a niech sobie wyprzedzają ile chcą, byle z głową, a nie przed górką, albo na czołówkę z tirem, którego było widać 🤔 Ja mam szerokie auto i znosi mnie na koleinach. Dopóki tego dobrze nie wyczuje, to szybciej nie będę jeździć, bo dla nikogo to nie będzie bezpieczne 😉
O jezu ale będę narzekać teraz!!
Wkurzają.... A raczej wkurw***ą mnie kierowcy bez wyobraźni!  😤