ABC formalności OZJ/PZJ i startów na zawodach

Ktoś   Dum pugnas, victor es...
14 lutego 2016 14:33
karaka, III licencję będziesz miała już zawsze, to kwestia zdawania części skokowej na egzaminie na srebro (egzamin licecnyjny zwalnia ze skoków na odznace)

a te 6 miesięcy nie wiem skąd się wzieło, ale dawno już przepisów nie czytałam bo nikt od nas nie potrzebował.
o wielkie dzięki :kwiatek:, ulżyło mi 😉) kilku zawodników wczoraj na zawodach mi to powiedziało o tych 6 msc  i sama zwątpiłam już o co chodzi 😉
Pomocy! Ja jeśli chodzi o przepisy jestem całkiem zielona  😡 jeśli chcę wystartować w zawodach gdzie cyt.
Warunki
udziału:
Start tylko dla
zawodników
zarejestrowanych
w WZJ/PZJ oraz
posiadających
minimum licencje
wstępną B lub III
klasę sportową

muszę wypełnić: [[a]]http://pzj.pl/sites/default/files/plikoteka/po%C5%82%C4%85czony%20wniosek%20o%20rejestracj%C4%99%20i%20licencj%C4%99.pdf[[a]] dwa razy? bo nie jestem zarejestrowana ani nie mam wykupionej żadnej licencji + Zgłoszenie Konia Do Rejestracji w PZJ? Koń nie jest nigdzie zarejestrowany, ma tylko paszport.

Jakich muszę dokonać opłat? Koń ma paszport, ja mam przynależność do klubu jeździeckiego. Nie mam ukończonych 18 lat.

Mam nadzieję żę jest to w miare czytelna 🙂
Odysowa, musisz się zarejestrować w swoim WZJ. Nie jest Ci raczej póki co potrzeba licencja ogólnopolska (?) wystarczy regionalna. Musisz też zarejestrować konia. Ponadto obowiązują Cię badania sportowe, oraz ubezpieczenie NNW, koń natomiast musi mieć aktualne szczepienia z ważną bazą. NA koniec potrzebna zgoda rodziców na starty.
W wielu WZJ sporo tańsze są licencje zawodników zrzeszonych - warto zatem zastanowić się nad przynależnością klubową.
Dzięki 🙂 jestem w klubie jeździeckim, mam zdany brąz. Koń ma aktualne szczepienia, ja mam aktualne badania, ubezpieczenie też jest. Czyli wykupuje:
Rejestracja w Śl. Z. J. zawodnika – juniora
Rejestracja w Śl. Z. J. konia posiadającego pochodzenie