kącik porad prawnych

Smoku, szczerze - wolę. Nie chcę, żeby mi Francuz prowadził sprawę przeciwko Francuzom, bo to jest bardzo dziwny naród, a mi zależy na wygraniu sprawy. Poza tym - nie znam się, nie wiem, więc pytam - czy nie ma międzynarodowych firm które po prostu mają siedziby w różnych krajach i mogę się zgłosić do nich w Polsce, a ich filia w FR będzie się bezpośrednio samą sprawą zajmować? Szczerze powiem, że tak to sobie wyobraziłam, ale nie wiem czy to może tak działać, dlatego pytam.

poza tym całą masę ludzi trzeba by latać na tą sprawę jeśli ją założę. na razie chcę znaleźć firmę i skonsultować czy to w ogóle ma sens, bo wyłożyć kasę na coś, czego się nie da wygrać - nawet jeśli prawda jest po mojej stronie - jest bez sensu. nie stać mnie i szkoda nerwów.
Proszę o poradę. Kupiłam nowe siodło. Przyjechała pani od pasowania siodeł, popatrzyła , coś zapisała i miało być super. Niestety super nie jest. Od początku mi coś nie pasowało ale zostałam zapewniona że siodło "puści" i bedzie dobrze. Niestety. Siodło leci do tyłu i uciska łopatki. Czy mogę domagać się od sprzedawcy zwrotu pieniędzy czy muszę się zgodzić na przeróbkę ?
Kaprioleczka - Naród może być dziwny ale wątpię żeby ci ktoś doradził brać kancelarię z Polski do prowadzenia sprawy we Francji. Oczywiście są kancelarie które współdziałają z kancelariami zagranicznym , możesz próbować poszukać . Myślę że jakbyś się dobrze postarała to znalazła być Polską kancelarie we Francji. Wejdź na forum prawnicze i zapytaj.  😉
tak zrobię  :kwiatek:
nadal natomiast jeśli ktoś z obecnych tu forumowiczów chciałby mi polecić albo odradzić konkretne kancelarie z którymi miał doświadczenie to proszę o opinie  :kwiatek:
Jeszcze w temacie sprzedaży ziemi
http://www.sadyogrody.pl/prawo_i_dotacje/104/maliszewski_projekt_ustawy_dotyczacy_obrotu_ziemia_ma_sporo_wad,4738.html

Największe zagrożenia i powód, dlaczego nazywana jest ona ustawą wywłaszczeniową: