KĄCIK PUCHNĄCYCH Z DUMY

Gillian   four letter word
06 marca 2016 09:19
Moon, czapki z głów 🙂
Moon, - chyba najtrudniej z czegoś już całkiem dobrego zrobić coś jeszcze lepszego, gratki! 🙂
Jestem laikiem i nie chce Moon aby to był jakiś przytyk  :kwiatek:
Ale napisze mi ktoś co się poprawiło? Widzę ładne mięśnie. Coś jeszcze? 🙂
Moon   #kulistyzajebisty
06 marca 2016 19:13
Dzięks laski, sama się zdziwiłam jak porównałam foty O.O

Milla, to nie wątek wpływ treningu na wygląd, tylko do ogólnego puchnięcia, ale z siodła mogę napisać co się zmieniło - foty z lata są fotami z rozruchu po kilkumiesięcznym L4 (międzykostny), tak więc mości Lulu miał wielki bebzon, zero szyi + wyrobione mięśnie tam, gdzie nie powinien, (dolne partie szyi, dołek za kłębem) bo zanim mi się w rąsie dostał był jeżdżony na pospinanego precla gryzącego się po klacie. Trochę zajęło najpierw Ponii a potem mi, odpracowanie chowania się na każde zebranie wodzy, uciekanie 'nad wędzidło' czy asymetryczność w chodach (z czym ciągle jeszcze walczymy, ale jak wiadomo nie da się tego zrobić w dwie jazdy)
Poza tym, zmieniła się też Lulowa dieta, wyłączyłyśmy wysłodki, siano do porzygu ;-) no i regularne robotanie. Można powiedzieć, że najpierw była masa, potem rzeźba (cały czas jest! :P) ot cała historyja ;-)
Moon, dzięki za opis sytuacji 😉
Jeszcze tutaj nie pisałam, ale popuchnę z wami. A co!