Runnersi- czyli biegaj z nami :)

anil22 dobra rogrzewka przed bieganiem, rozciaganie po bieganiu 😉 Ja tez dochodze do siebie po kontuzji biodra, akurat przyczyna nie bylo bieganie, bieganie po prostu dolozylo swoje. Musze duzo wiecej czasu teraz poswiecac na rozgrzewke i rozciaganie- czuje efekty.
Właśnie nie robiłam nic po bieganiu.. 😡 i to może tego wina..Dzięki na pewno będe pamietać o rozgrzewce i rozciąganiu 🙂 Nie chce powtórki z rozrywki.
Ja kiedyś też i żałuję 😉 Mięśnie podczas biegania 'się skracają', dlatego dobrze się potem rozciągnąć.
madmaddie   Życie to jednak strata jest
08 marca 2016 09:10
anil, masz odpowiednio dobrane buty?
trening biegacza to nie tylko sam bieg. dbaj o mięśnie też innymi ćwiczeniami.
tu znajdziesz wszystko:
http://treningbiegacza.pl/

pobiegałabym, ale tylko uskuteczniam spacery. kręgosłup dokucza mi bardzo 🙁
Ciężko powiedzieć, że buty dobrane. Po prostu kupiłam w sklepie adidasy do biegania. Nie znam się za bardzo na butach do biegania. 😡
madmaddie   Życie to jednak strata jest
08 marca 2016 10:39
warto zainwestować w takie dobrze dobrane z dobrą amortyzacją 😉
Mam takie
madmaddie   Życie to jednak strata jest
08 marca 2016 12:15
ja bym je zmieniła- zrobiła pomiar w sklepie dla biegaczy, zobaczyła czy mam stopę neutralną/pronującą/supinującą:
http://www.festiwalbiegowy.pl/bieganie-i-zdrowie/pronator-czy-supinator-sprawdz-jaka-masz-stope-i-dobierz-odpowiednie-buty
i dobrała but tak, żeby pasował do tej biomechaniki. różnica jest ogromna.
można też pomyśleć o butach z inną podeszwą - te Martesy mają zwykłą piankę EVA, można skorzystać z dobrodziejstw żelu (Asics) lub cieczy nieniutonowskiej i systemu DNA np. (Brooks)
to tak ode mnie na szybko, okiem (pół) laika. 😉