sklepy internetowe

No chyba jesteś przewrażliwiona. Wystawianie sklepowi minus za działania marketingowe w dzisiejszych czasach... Akurat w Animalii sporo produktów jest na zamówienie, tylko 24h są od ręki. Nie widzę tu nieuczciwości.
Istnieje marketing i "marketing". Pod ten udawany podciągam właśnie takie praktyki. Każdy ma prawo zajrzeć, zobaczyć, za co jest minus i ocenić, czy uważa go za uzasadniony, wszyscy mamy własne zdanie i priorytety. Ja bym np. nie dała minusa za brak kontaktu mailowego, skoro można zadzwonić, ale Marysia550 miała do tego pełne prawo, skoro jej to przeszkadzało. Chyba nie ma po co dyskutować o ludzkim poczuciu wartości.
Wielki szacun dla Equishop - wczoraj zamówiłam, dzisiaj przyszło 🙂
Witam

Po ostatnich moich wpisach postanowiłem czytać i starać się nie komentować, bo widzę że fala hejtu jest tu wzmożona  🤦 ale ...

... czy nie chodzi o to na tym forum żeby wyrażać swoją opinię !!!

Jeżeli Sivrite czy Olson uzasadnili swoją opinię to chyba mają prawo napisać co myślą i jak czują ???


Pani Gago, śledzę Pani wypowiedzi na wielu wątkach i mam wrażenie, że neguje Pani wszystko i wszędzie - trochę wolności słowa !!! (wiem że rządzi PIS ale za re-voltę jeszcze się nie zabrali??)

Luckygda, staram się przy tym nie obrażać innych...
A skoro prośba o wyjaśnienie minusa, oraz podkreślenie że ludzie są omylni jest "falą hejtu" to trudno. daleko mi od "loffciania" wirtualnych konisiów na forum
_Gaga, ale o co chodzi? Nie uważasz, że skoro sklep proponuje produkt w zamian to powinien go oferować w tej samej cenie co poprzedni? Gdzie tutaj omylność ludzka?
Dava   kiss kiss bang bang
17 marca 2016 13:32
Nie raz i nie dwa mialam tak w np. Arcusie czy Bergo czy innych sklepach, ze zamawianej rzeczy nie bylo (np. u producenta) albo czas oczekiwania sie przedluzal (w stosunku do tego ktory byl na stronie) albo co wiecej, wiedzieli, ze sie przedluzy i choc mogli poczekac z zamowieniem do ostatniego bp. 14 dnia i wtedy mnie poinformowac robili to od razu. Zawsze tez mialam proponowane inne produkty w tej samej albo wyzszej cenie i nigdy nie musiala za nic doplacac.

Z takich wlasnie wzgledow robie zakupy w okreslonych sklepach, a nie innych  😎
_Gaga, ale o co chodzi? Nie uważasz, że skoro sklep proponuje produkt w zamian to powinien go oferować w tej samej cenie co poprzedni? Gdzie tutaj omylność ludzka?

Miałam na myśli akurat podkładkę pod łańcuszek
Dodawanie sobie droższych towarów do koszyka jest nie fair, ale zawsze warto to wyjaśnić ze sklepem przecież... Często spotykam się z sytuacją, w której pisze się źle o sklepie / firmie bez próby wyjaśnienia - czasem to zwykłe nieporozumienie / niezrozumienie intencji kupującego czy propozycji sklepu. Warto zatem dzwonić. 🙂
Oczywiście każdy ma prawo napisać co myśli bądź czuje. Ja osobiście uważam ze minus należy się sklepowi gdy wykona coś nie tak, niezgodnie z prawem lub zasadami czy regulaminem. Tak np działa allegro i nie do pomyślenia jest aby ktoś wystawił minusa jeśli wszystko odbywa się z regulaminem allegro gdyż wówczas można się odwołać.  Problem jest taki ze dokonujac zakupów w sklepie internetowym akceptujemy jego regulamin, a z doświadczenia wiem i widzę że duże sklepy mają profesjonalne przez prawników pisane ragulaminy. Dlatego z mojego punktu widzenia nie fair jest minusowanie sklepu za coś na co się człowiek sam zgodził.  I nie interesuje mnie to że teraz ktoś napisze ze kto by tam czytał regulaminy.  Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania. Ponieważ jestem prawnikiem weszłam sobie na regulamin anomalii i jak byk zgodnie ze wszelkimi zasadami napisane jest:

"Termin dostępności produktu podany jest w dniach roboczych i liczony jest od rozpoczęcia realizacji zamówienia. Termin dostępności jest orientacyjny i uzależniony od dostępności produktu w magazynach dostawców. Jeżeli dany produkt nie jest dostępny w zamówionej ilości, sklep Animalia.pl poinformuje o tym Klienta przed upływem terminu dostępności. W przypadku niedostępności produktu czas realizacji może się wydłużyć, lub realizacja może być niemożliwa. Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, wprowadzić zmiany w produktach, lub anulować zamówienie". Także tego..
Podobny zapis ma gnl i wiele innych sklepów.
Kolejnym punktem jest sformułowanie ze braki są zabiegiem marketingowym sklepów.  Jest to niezwykle zabawne. Przeciez co sklepowi byłoby po tym gdyby ciągle musiał informować klienta ze danego produktu nie ma? Klient przestanie robić tam zakupy. Co z tego ze jednorazowo sprzedaliby coś drożej skoro na dłuższą metę tracą klienta?  Chyba lepiej jak ma się coś na stanie to się pakuje i wysyła.  A tak to trzeba wykonać prace... dzwonić,  pisać maila szukać zamienników i jest ryzyko straty klienta. To wszystko kosztuje kasę. .. czysta ekonomia. Pisałam regulaminy dla wielu sklepów i jeszcze nigdy z takim działaniem marketingowym się nie spotkałam. .. byłby to raczej anty marketing.
Ode mnie PLUS dla Salonu Koński Świat.
Pomimo tego, że okazało się, że jednej zamówionej rzeczy nie ma. Błyskawiczny kontakt o zaistniałej sytuacji i rekompensacie, szybki zwrot kasy za brakujący produkt, szybka wysyłka. No fajnie  😉
Dava   kiss kiss bang bang
17 marca 2016 17:06
Balajlama ale nie mówimy o tym co jest zgodne z prawem albo regulaminem, tylko jakie mamy odczucia jako klienci.
Nikt nie piszę, że sklep złamał regulamin  😁

Większość osób wybiera na zakupy te miejsca, w których się komfortowo czuję (a nie czuje się robiona w balona 😉
Dla jednego to będzie brak kontaktu mailowego, dla innego niemiła pani w słuchawce, dla jeszcze innego zamienianie kwoty na rachunku bez wiedzy itd. itp.

ps: akurat regulaminy zawsze czytam od deski do deski i nigdy nie mają nic wspólnego z tym gdzie robię zakupy
Zgadzam się ze zmiana kwoty bez wiedzy klienta nie jest ok ale nie wiem czy w opisanym wcześniej przypadku klient był poinformowany czy też postawiony przed faktem dokonanym. Ale zawsze może zrezygnować.  Zdaje sobie sprawę ze każda opinia jest subiektywna dlatego też ja mówię że nie rozumiem jak można wystawiać komuś minusa jeśli wywiązał się z umowy którą ja zaakceptowalam.  Dlatego podałam przykład allegro gdzie jak się daje minusa to za realny problem inaczej można sprawę zgłosić do allegro która rozpatruje słuszność danej opinii. I tak jak napisałaś każdy ma prawo opisać swoje odczucia w związku z tym również to robię  :kwiatek:
Sprawa z GNL'em z poprzedniej strony została wyjaśniona, tak więc zostawiam tylko niewielkiego minusa za towar kompletnie niezgodny z opisem i zdjęciem. Zwrócony jednak bez problemu mimo braku paragonu. A dzisiejsza obsługa o wiele milsza 🙂.

EDIT:
Kolejnym punktem jest sformułowanie ze braki są zabiegiem marketingowym sklepów.  Jest to niezwykle zabawne. Przeciez co sklepowi byłoby po tym gdyby ciągle musiał informować klienta ze danego produktu nie ma? Klient przestanie robić tam zakupy. Co z tego ze jednorazowo sprzedaliby coś drożej skoro na dłuższą metę tracą klienta?  Chyba lepiej jak ma się coś na stanie to się pakuje i wysyła.  A tak to trzeba wykonać prace... dzwonić,  pisać maila szukać zamienników i jest ryzyko straty klienta. To wszystko kosztuje kasę. .. czysta ekonomia. Pisałam regulaminy dla wielu sklepów i jeszcze nigdy z takim działaniem marketingowym się nie spotkałam. .. byłby to raczej anty marketing.


Chyba jednak jakieś ziarnko prawdy jest w tym, co napisałam - że opłaca im się odpisywać, że niema, bo człowiek często wybierze inny kolor, skoro już zamówił, albo weźmie przy okazji coś innego i nie zrezygnuje mimo, że jego "priorytetowy produkt" nie jest już dostępny. Minęły ponad dwie doby od momentu, gdy dostałam informację, że wybranego przeze mnie rozmiaru i koloru nie ma, a na stronie wciąż jest dostępny. Myślę, że jednak w tym czasie ktoś właśnie w ten sposób dał się złapać 🙂. Sama kiedyś tak robiłam, ale po kilku takich sytuacji doszłam do takich, a nie innych wniosków i w przypadku takich własnie braków rezygnuję z całości zamówienia. Sklep chyba też uznał, że lepiej poświęcić kilkanaście minut na odpowiedzi i zarobić, niż kilkadziesiąt sekund na wykasowanie produktu z listy i nie mieć szansy na zarobek.
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
24 marca 2016 15:20
Naprawdę sądzisz, że sklep ryzykuje utratą klientów i tym, że w ich oczach wypada na mniej profesjonalnie żeby złapać ich na taki, jak to ujęłaś, chwyt marketingowy? Przecież to jest całkowicie bez sensu! Nikt nie będzie specjalnie wystawiał produktów widmo, bo istnieje możliwość, że wybierzesz inny rozmiar czy kolor  🤔 🤔
Plus dla Salon Koński- Świat - szybko, bezproblemowo, super cena promocyjna.

Nie minus, bo pewnie zgodnie z regulaminem, ale....w Bergo brak produktu o dostępności 24H, zostałam poinformowana na drugi dzień, zgodziłam się czekać, ale stracę na drugiej wysyłce. A na stronie produkt wisi dalej jako dostępny 24H.
Po raz kolejny giga plus dla dobrego- konia, nie dość, że dziewczyny znalazły mi promocyjne części do ogłowia, to pomogły poskładać z tego fajny zestaw w super cenie. Wielka szkoda, że są we Wrocku a nie w Wawie, bo zakupasy robiłabym częściej. Do tego przesyłka zanim mój przelew do nich dotarł. Uwielbiam, polecam!
Ode mnie plus dla Straw Horse. Szybka wysyłka i bardzo miła obsługa.
Również plus dla Straw Horse, wszystko idealnie,  sami zadzwonili z pytaniem odnośnie przesyłki. Zamówienie wysłane następnego dnia.
Mega plus dla Salon Koński- Świat, zamówienie było następnego dnia po złożeniu🙂
Jak to działa w Bergo? Zamówiłam, zaznaczyłam, że przelew na konto.. a żadnego przekierowania.  👀
No dzisiaj się nie dodzwonię a w ciemno wysyłać nie chcę kasy.
dar, tam chyba nie ma opcji szybki przelew? Poczekaj na potwierdzenie  mailem.
dar, trzeba zaznaczyć opcję payu, a nie przelew na konto, ja tak robiłam i było przekierowanie.
MINUS dla animalii. Zamówiłam u nich jakiś czas temu dwa kantarki tej samej firmy i typu, przyszła paczka a tu niespodzianka: jeden ok ale drugi zupełnie inny (inna, gorsza taśma, inne okucia, brak emblematu producenta i nawet metki). Poszła reklamacja, za jakiś czas paczka. A w niej... najprawdopodobniej ten sam kantar co wcześniej tyle, że z doczepioną kartonową metką. Przy pierwszej reklamacji dokładnie opisałam w czym jest problem, wysłałam zdjęcie porównawcze ale to nie przeszkodziło sklepowi wysłać mi tego samego bubla. Rozumiem,że jakość taśmy to może byś odczucie indywidualne, ale brak wszywanego fabrycznie emblematu jasno świadczy o tym,ze to nie jest ten sam towar.
Dolina, mogłabyś może wrzucić tu zdjęcia porównawcze obu kantarów? A najlepiej wszystkich trzech (dwóch?).
Duży plus dla sklepu https://eqclusive.pl/

Szybka realizacja zamówienia, dobry kontakt 🙂
Kurcze... muszę się poradzić! Upatrzyłam sobie sztyblety na pasi-konik.pl z promocja -10%. Niestety stronka nie działa, ale napisałam na facebooku- odpisali, wszystko fajnie, miałam zamówić przed fb/e-maila tylko wtedy nie miałam więcej czasu i napisałam, że dam odpowiedź popołudniu. Do domu wróciłam dopiero teraz o 20 i napisałam, że chciałabym zamówić, podałam adres i czekam na odpowiedź.. Jak myślicie czy w takich godzinach oni funkcjonują na facebooku? Promocja jest do dzisiaj, więc boję się, że mi przepadnie..  👿
Wielki plus dla sklepu MagicHorse, paczkę dostałam, zanim jeszcze za nią zapłaciłam 😁
Sivrite oto fotki otrzymanych kantarów (zielony-oryginalny i czarny...) Fot.2 i fot.3 - pierwsze kantary, fot.5 kantar przysłany "po reklamacji" porównany z oryginalnym.
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] wszystkie zdjęcia za duże!
+ dla GNL = sprawnie, szybko, dobry konakt
deborah   koń by się uśmiał...
30 marca 2016 09:05
Dolina, czarny wygląda na lepszy jakościowo 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się