AMP,MPSzW-wszystko o studenckich zawodach

A w ujeżdżeniu posiadacze III
a) muszą jechać C
b) mogą jechać C?

Olson, - jeśli jechałaś we wcześniej wymienionych latach N lub wyżej, to musisz jechać profi.
Olson, IMO muszą. Wystarczy P jeździć żeby sobie III zrobić i to niestety już zmusza do jechania profi ujeżdżenia.
No w ujeżdżeniu takie zasady dla mnie miażdżące ale ale trudno amatorem to ja tez już dawno nie jestem a klas pomiędzy amatorami a profi nie zorganizują 🙂
Trudno może za rok albo za dwa będę miała konia na 120 to pojade :P
Takie życie 🙂 Szkoda
xxagaxx, aktualną III klasą, ale nie licencją III? Ja nie dostałam klasy sportowej za ostatni rok, bo zanim się rozjeździłam to mi się dzierżawa skończyła, ale parę razy N jeździłam. W tym wypadku nie mam patrzeć na to, że nie mam III klasy tylko na to, że spróbowałam sił w N, tak?
Melanie, a jesteś pewna że nie zebrałaś, bo to wystarczy ileś tam P i N pojechać? I tu chodzi o  ostatnie 2 albo 3 lata. Ale szczerze to ja już sama nie ogarniam, to naprawdę nie jest jasne. Może ci mieszam, lepiej poczekać na komunikat albo tam jeszcze raz przedzwonić.
seiteki   "Always remember don't make bunny cry"
12 kwietnia 2016 20:55
Zaproponowany został podział "bez klas". Jeździłaś/eś N w wymienionych latach to jedziesz teraz profi. Jeździłaś/eś  do P jedziesz amatorów. Nie ma znaczenia jakie klasy, jakie licencje itd.
xxagaxx, tak jak Ci mówiłam na ostatnich AMP'ach ciężka sytuacja u mnie. 🤣 Ale tak, jestem pewna, a jak dzwoniłam to niczego się nie dowiedziałam... Zostaje czekać na komunikat, aczkolwiek nie mają za dużo czasu, a mieszają tak, że szlak człowieka trafia.

edit
No proszę, czyli zrobili kolejny nowy podział. No cóż w takim razie z obecnym koniem raczej tam nie zawitam.
seiteki   "Always remember don't make bunny cry"
12 kwietnia 2016 20:59
BlueHorse no niestety nie da się zrobić nic pomiędzy, bo później będzie problem z medalami i klasyfikacjami...