Jakie pasze dajecie swoim koniom?

No właśnie też mi się nie chce wierzyć w to, że ta pasza jest dobra... Nie mogę się doczytać- to jest granulat czy musli?
Dzionka, też się nad tym zastanawiałam i po długich poszukiwaniach wyszło mi, ze jednak granulat. Bardzo mnie zniechęciło, że takiej podstawowej informaqcji nie ma "na wierzchu"

Poza tym jakoś nie budzi we mnie zaufania firma, która pakuje paszą dla koni do wrków dla krów, bo worków dla koni nie wyprodukowała. Od razu zaczynam się zastanawiać, co naprawdę włożyli do tych worków.  Ponieważ nie znam się na produkcji, w swoim laickim rozumieniu nie wiem, jak rozróżniają, co włozyli do którego worka. I dalej iidąc tym tokiem myślę, co będzie, jeśli zabraknie im worków dla krów i zaczną paszę dla krów pakowac do worków dla koni i ktoś będzie to sprzedawać jak paszę dla koni, bo na worku jest koń. Pewnie to wszystko jest mocno wydumane, ale w moich oczach wizerunek firmy kuleje. 
Co do paszy Agro Kocięba to już pisałam wczesniej, że ja ją podaję moim koniom od ok.2 miesięcy, podawałam ją również starszemu koniowi, dla którego również poszukiwałam tych paszy z glukozaminą , msm itd. Przyznam, że to naprawdę energetyczna pasza, nawet za bardzo, bo tego starszego konia roznosiło i musiałam zaprzestać jej podawania. Inne dostają i jest ok, mają full energii i wyglądają ładnie. Myslę, że worek jest beznadziejny i na pewno dużo przez to pasza traci i ja też miałam wątpliwości na początku dlatego zaniosłam próbke do badania. Ale faktycznie skład się zgadza i nie ma w niej nic szkodliwego. Myślę, że niska cena jest związana z tym , że pasza dopiero wchodzi na rynek.
Masz racje Klami , zazwyczaj tanie pasze są paszami " o niczym " jak to Sierrka mówi .