Sesja/Studia i t d ;)

smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
18 maja 2016 11:19
Proszę o kciuki o 15, kolokwium zaliczeniowe z całego semestru  🙄 😉
Czy jest tutaj ktoś studiujący na SGGW? potrzebuję info odnośnie Jubileuszowych Dni SGGW  :kwiatek: 😉
smarcik, jak poszło?

Ja mam teraz urwanie głowy, codziennie jakies kolokwium, jutro mam kolokwium z tłumaczeń angielski-niemiecki, kartkówkę z ustnych i do tego jeszcze zaliczeniowe tłumaczenie ustne.

Ale moja praca już prawie skończona, nawet trochę mi szkoda, bo tak super się ją pisało...przynajmniej utwierdziłam się w przekonaniu, że naprawdę studiuję to, co mnie kręci 😀
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
18 maja 2016 20:41
Właśnie czekam na wyniki bo kolega już dostał od prowadzącej i nie chce podać  😵 Ludzie po 25 lat  😂
Gniadata   my own true love
18 maja 2016 22:42
Merka ja 🙂
olencja, co studiujesz, czyżby lingwistyka?
smarcik, ach, czasem jestem zdumiona jak dziecinnie i absurdalnie potrafią zachowywać się "dorośli" ludzie... 🙄
Gosia,  tak 🙂
olencja, a gdzie? 👀
Na Uniwersytecie Warszawskim
galopada_   małoPolskie ;)
23 maja 2016 19:33
Jutro egzamin z radiologii o 8. Proszę o kciuki 😀
galopada_, i jak poszło?
Ja melduję się z unią zdaną na 4, co prawda z minusem, ale on się nie liczy 😁
Teraz tylko proszę o kciuki w czwartek i poniedziałek, jeśli to w ogóle zdam to będzie to gigantyczny sukces
galopada_   małoPolskie ;)
30 maja 2016 10:25
queridiculomas, 4 😉
Cześć, szukam artykułów/ksiązek w których będą opisane biochemiczne parametry nasienia u różnych gatunków - od królików aż do bydła. Głównie zależy mi właśnie na mućkach i królikach. Ktos cos?  😉